Haha meiden, hij heeft me 2 dagen geleden gevraag dus nog niet echt een datum in ons hoofd. Alhoewel eigenlijk weten we de datum al, maar we gaan hem nog niemand vertellen hahaha.. In ieder geval niet voor de kleine er is. Kreeg ook veel reacties van mensen : oh ja natuurlijk. er komt een baby dus dan moet je trouwen.. nouw ehm mooi niet !! We trouwen niet vanwege de kleine. We willen trouwen omdat we van elkaar houden! @ Aukje: Wat leuk dat je zo´n fijne dag hebt. Ik wil ook zoveel maar doe zo weinig, voel me weer lekker beroerd Zal het vanavond bij de VK maar even melden denk ik..
Hallo meiden, Wat hebben julie flink gekakeld vandaag:d Troetel gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Borstvoeding: WIl het wel gaan proberen. Als het niet gaat dan gaat het niet , maar wil wel kijken hoe dat gaat lopen. Erkenning: JA dat moeten wij hier ook nog even gaan regellen. Gemeentehuis zal denk ik niet open zijn tussen kerst en oud en nieuw(ambtenaren!) Ik wil ook eens afspraken maken bij een aantal kinderopvangcentra hier in de buurt om eens te kijken welke mij geschikt lijkt. Namen: Jongen staat al rotsvast meisje zijn we ook uit, maar nu zegt vriendlief... misschien dat we in de loop van de maanden wel ene leuke tegen komen. Zzeker figuur! Hebben jullie ook dat als je (voornamelijk s`morgens) moet plassen en je gaat niet op tijd dat je echt een pijnlijk gevoel hebt in je buik? En dat gespannen gevoel in de buik herken ik ook wel. Ondanks dat het kindje nog erg laag ligt heb ik het voornaleijk op navelhoogte. En als ik dan even rustig ga zitten zakt het weg. Sorry als ik niet op je gereageerd heb
@troetel wou wat een super manier gaaf hoor en die datum is die heel speciaal of gewoon wzt jullie hebben zo leuk speciale datun @aukje super meis een slee gewonen nu nog sneeuw Ik ga me meisje wakker maken een uur te laat oeps. Zepf in slaap gevalsn
hai hai ladies Giga hoofdpijn hiero sinds gister kom er maar niet van af straks toch maar een molletje innemen gisteren ook bij de gyn geweest alles was goed hartslagje klonk als muziek in de oren zo verliefd heerlijk gewoon Ook waren de papieren binnen gekomen van het ziekenhuis over de vorige zwangerschap de arts las het voor en alles kwam weer alsof het gisteren allemaal was gebeurd. Het is gewoon een nachtmerrie soms kan ik het me gewoon niet eens voorstellen dat het echt gebeurt is maar ja van dit kindje zal ik net zoveel houden mis alleen Levi gewoon super veel hij zou nu 2 zijn leek me zo fijn om met hem deze zwangeschap te beleven en hoe trots zou hij misschien wel zijn.. Nu kan ik er alleen van dromen 7 januari krijg ik me 20 weken echo en dan weet ik of me frummel een hotdogje heeft of een hamburgertje ben zo benieuwd me vriend in suriname is er van overtuigd dat het een meissie word. En bij mij maakt het echt niet uit. De namen staan al vast en borstvoeding word er zeker gegeven althans ik ga het proberen met Levi had ik genoeg .. Nou meiden nog een hele fijne dag verder Ik las dat troetel gaat trouwen meis wat leuk gefeliciteerd.. Ik ga nu weer een beetje slapen want voel me zo moe morgen lekker weer naar me ouders en daar bivakkeren koken staat me zo tegen alles lijkt niet echt te lukken bij mij of de boel verbrand of teveel of te weinig boter olie weet ik het dus lekekr naar mams om daar me buikje vol te eten
Binna: We hebben idd een speciale datum in gedachten hihi hmzz mannetje komt binnen nu en 3 kwartier thuis en wil toch wel aan het eten gaan beginnen.. Hij is echt de moeilijkste niet en wil alles voor me doen als ik me niet lekker voel. Voel me ook echt slecht.. Maar wil gewoon voor hem zorgen na zo´n lange werkdag had beloofd lekker te koken.. grrr rot gevoel telkens zo misselijk en moe en beroerd voelen.. echt irritant
@troetel erg is dar hè maar ja hoor bij de zw hun moeten ook wat te leiden hebben @ chaartjs. Nou meis dat lijkt me zekker moeilijk wist je dat hij het ging voorlezen
Vanavond de twee vuilniszakken kleding ophalen hihihi dan alles uitzoeken op maat.en wasssen en in de kast maak wel even een foto voor jullie. Vanavond
Meiden we zijn nog op huwelijksreis, Zaterdag ben ik terug en kom ik alles bij lezen en foto's van de bruiloft laten zien! Hoop dat alles goed gaat met jullie Knuffel voor jullie allemaal!
Wohoo, morgen een gratis autostoeltje ophalen. Totale kosten tot nu toe voor alles wat ik in huis heb: bedje, box, wandelwagen, boxkleden (2), lakentjes (2), mutsjes (2), badcapes (2), knuffeltje, rammelaar, mobile en autostoeltje. Totaal bedrag van toch zeker wel 55 euro. Erg prettig voor de toch al niet zo flink gevulde portemonnee
Vandaag bij ons in de straat(nou ja, niet mijn straat, maar op de hoek) Op 50 m afstand... Vanmorgen gebeurd heb schoten gehoord.. 112hoogezand.nl | Het laatste nieuws uit de gemeente Hoogezand Sappemeer
Wat erg meedje erg dit soort dingen gebeuren steeds meer bah ik heb een trauma aan iets dat gebeird is was 11 jaar en mijn buirman was door het raam dood geschoten vergeet het nooit meer zo veel inpact op me ben bang voor rame in het donker en durf nooit de deur open te doen doe ik dus nooit nog steeds niet
Hoi meiden. Niets gelezen. Ik ga het proberen zo allemaal in te halen. Vanavond eet ik alleen Mijn man is laat thuis. Ben moe.. ga zo douchen na het eten en dan kijken of ik nog mijn oogjes open kan houden Oja ik voel mijn baby steeds vaker. Lekker ding van me
Hopmarjanneke, heel veel sterkte. Wat is het leven soms hard. Meedje; sterkte. Bewust afscheid nemen is heel wat. Monika, wat word ik blij van jou! Jij hebt nu ook pas voor het eerst het hartje gehoord. Pfffieuw! Geeft mij nieuwe moed dat we donderdagavond ook eindelijk een hartslagje gaan horen! Spannend dat jullie het geslacht nog niet weten Liset, wat leuk! Na 2 jongens een meisje! Super Flower, zon zak met kleertjes! Lekker van gaan genieten, want er zit altijd wel iets moois bij! Troetelbeer; GEFELICITEERD! Wat leuk!!!! CHaartje, heftig dat alles dan weer bovenkomt. Sterkte! Heb vannacht gedroomd dat ik de baby voelde, maar weet dus niet of dit nu echt was of een droom....
veel jongens worden wel senna genoemd.. naar ayrton senna (formule 1 coureur!) maarja als je het nix vind moet je net als ons ff verder zoeken... leuk en lief die kleertjes!!
haha la palma op het moment dat jij hier post zat ik aan je te denken... was erg benieuwd hoe het met je is... lekker hoor dat je de kleine zo veel voelt! jammer van het moe zijn.. lekker je rust pakken als het kan!! jeetje chaartje heftig hoor bij de gyn... wilde je dat hij het op ging lezen? mijn vorige bevalling blijkt ook heftiger te zijn geweest dan wat ik me nog kan herinneren.. als het goed is krijg ik 21 december een verslag ervan... wil m dan mee nemen naar huis en dan beslissen of ik het ga lezen of niet... wauw monika hoe doe jij dat??? haha als ik je ga vertellen wat wij tot nu toe kwijt waren voor die spulletjes ga je gek worden.... guusje kan maarzo hoor dat het echt was... heb ook gehad dat ik m snachts voelde (afgelopen zondag op maandag nog) en nu voel ik m ook al zeker een half uur langs mn buikwand schuiven pff vanmorgen haalde ik mn zoontje op van school: superwit, wallen, dikke rooie wangen en dof uit de ogen kijken .. dus overlegt met zn juf en die zei ook al dat ie uit zn hum was... mocht m vanmiddag wel thuis houden... grr monster!!! thuis gekomen was ie weer topvrolijk.. heeft wel de hele middag verplicht op de bank gelegen in zn pyama met een deken over... vanmiddag was manlief eerder thuis (half 3) dan verwacht (na half 5).. hebben we Alice in Wonderland gekeken.. geweldige film!!! sorry als ik vergeten ben om op je te reageren!
Hey Mutsie.. Hoe gaat het met jou dan? Dus die kleine was schoolziek? Ik las iets over een aanzoek? Gefeliciteerd Troetelbeer.
Bedje, box en wandelwagen bij kringloop vandaan gehaald. En de rest via marktplaats en speurders, zoeken op gratis op te halen binnen een straal van zoveel kilometer.