Hè llonki welkom. En ik ben soms ook wel bang dat er op met de 20 wk op eens een piemel aan zit maar dat zal wel niet ze was er zo zekker van
Hey Loki, Gezellig dat je er bent! En gefeliciteerd met je zwangerschap! Zeker met een dergelijke voorgeschiedenis kan ik me voorstellen dat je onzeker blijft. Leuk dat jullie een meisje krijgen(al moet dat nog bevestigd worden met de 20-weken echo) Geniet er van en klets lekker mee!
@ Loki; welkom en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Gezellig dat je mee komt kletsen @ iedereen; Ik heb van mijn moeder een prachtig boek gehad over zwangerschap van conceptie af aan zegmaar. Echt heerlijk om met een dekentje, kop thee en dat boek op de bank te kruipen.. zo wonderbaarlijk om dat te lezen. Maar voor iemand die niet graag leest is het langdradig denk ik. Nu wil ik mannetjelief eigenlijk hetzelfde laten ervaren als wat ik al gelezen heb. Vraag is zijn er dvd's te koop die het verhaal van zwangerschap vanaf conceptie laten zien? Zag net in 'baby te huur' een titel v. een dvd voorbijkomen maar daarin was de bevalling nogal heftig afgebeeld en ik kan die dvd ook nérgens vinden. ( ben de titel ook half kwijt whahah).. Liefs
@Monika... ik zou nog even voor je kijken naar die site..... Gratis op te Halen Andere site: Gratis af te halen . nl - d marktplaats voor gratis goederen en spullen
Pfff ben aan het winkelen amar overal hebben de winkel hun kachel op 30 staan ofzo wordt er zo sjaggie van bah ga bijna van me stokkie af zo vind ik wibkelen totaal niks snap best dat de verkoopsters het koud hebben maar doe dan wat warmers aan hahahah
Hoi hoi Vanmiddag op kraambezoek geweest...zucht wat een hummeltje was dat!!! Heerlijk zo'n klein babytje maar nu kan ik niet meer wachten!!!!!!!!
wish gefeliciteerd met je 17 weken... nog ongeveer 23 te gaan dus bijna op de helft geweldig is dat he zo'n klein hummeltje.. altijd jammer dat je hem/haar terug moet geven.... haha ja flower standje bosbrand of standje sambal heb je het topje met spagettibandjes nog aangedaan welkom loki! gefeliciteerd met je zwangerschap en dat ze een meisje is je haalt het gemiddelde een beetje omhoog zo de kerstboom staat hier... de heren moeten alleen nog de piek doen (doen ze ieder jaar samen) en dan is ie helemaal af... heb nepkadootjes ingepakt dus extra gezelligheid
Nou was het bijna van plan maar iedereen loopt er met een warme jas muts en sjaal en kom ik aan met me spagetti shietje hahahahahaahahahahaaha en ik wordt altijd zo moe van die warmte kort lontje dus grrrr
Bedankt allemaal Wat een wonder zo klein he Wish. Ik kan me dat echt niet voorstellen dat wij dat straks ook hebben. Nou moet ik wel eerlijk toegeven dat ik baby's van anderen super cute vind maar niet graag vasthou. Zal bij mn eigenste wel goedkomen denk nik zo
Hebben jullie trouwens ergens een lijst van bevaldatum's/jongen-meisje enz? Of staat die gewoon een heel aantal pagina's terug?
@lori We hebben die meer bij de hyves. er moet er wel ergens een rond zwerven maar volgens mijn klopt die niet meer echt @muts leuk he de kerst boom @flowertje dat zijn nou de HORmoontjes die een loop je met nemen en dus zorgen dat je het exstra warm of kout hebt @wish leuk he die babytjes heerlijk kijk er ook naar uit
Zijn ok me hormonen zo warm blegh maar hetbis ook echt warm in de winkels ligt niet alleen aan mij hier net broodje hamburger gegeten zelf gemaakt maar 3 happen en zit vol pfff ben beetje zat wil wrer kunnen eten boehoeee er lagen er namelijk 2 oo me bord
Deze lijst vondt ik en heb ik een beetje bij gewerkt Bevallingslijst mei 2011 mamma's ♥: 28-04-2011: Aukje83 - 2e kindje - BV - thuis- denkt een meisje 28-04-2011: Hop_marjanneke (Marjan) - 2e kindje - BV - ziekenhuis - denkt jongen 29-04-2011: Binnabinna - 2e kindje -Fv- verplicht zh- tis een meisje 02-05-2011: Sanny76 - 1e kindje - BV - ZH denk ik - geen idee 02-05-2011: Yvon81 03-05-2011: YJC (Yvette) - 2e kindje - bv/fv - zh - denkt meisje 03-05-2011: bianca75 - 2 kindje - fv - zh (verplicht) 04-05-2011: Flowertje - d kindje - Tis een jongen 06-05-2011: liset - 3e kindje - bv 06-05-2011: minie - 1e en 2e kindje 07-05-2011: Sunnie - 1e kindje - bv - zh denk ik 07-05-2011: La Palma- 1e kindje - BV - Liefst ZH - geen idee 08-05-2011: Mutsevluts - 2e kindje - FV - Verplicht ziekenhuis- tis een JONGEN 10-05-2011: Bloem1978 - 2e kindje - BV - Thuis (hopen we) - geen idee 13-05-2011: Bas1759 - 2e kindje - BV - ZH - Jongen 13-05-2011: GuusjeB - 1e kindje - BV - ZH - Echt geen idee...! 20-05-2011: Bloemmm - 1e kindje - BV - ZH - Denkt een meisje. 21-05-2011: Monika - 1e kindje - BV/FV - ZH - denk een meid 22-05-2011:Wish(32)-1e kindje-fv-zh 23-05-2011: Chaartje79-2e kindje-BV-ZH- geen idee alles meisje jongen allemaal welkom 23-05-2011 meimama - 24-05-2011: Rianne80 - 4e kindje - BV - ZH (KS) - Vast een jongen! 24-05-2011: Troetelbeer90- 1e kindje- BV/FV- thuis/ziekenhuis a boy? 26-05-2011: Sunnyqueen - 1e kindje - BV - ziekenhuis - geen idee! 29-05-2011: mammienes Ik heb een paar meiden er af gehaald. omdat zoals ik het merk deze meiden niet meer mee schrijven. ik heb er ook een paar bij gezed van uit de hyves. hoop dat ik niemand over het hoofd heb gezien en anders sorryyyyyyyyy
Er staan volgrnd mij nog meer meiden op die niet meeschrijfen mischien is een lijst maken. Beginne met Wie schrijft er nog mee Flowertje binna mutsefluts troetelbeer lapalma Meedje verder weet ik het niet meer Hihihi sorry hopmarjnneke ofzo ook en meimama kunnen we eens zien wie nog goed meeschrijft
Mei mama's 2011 (zp) - Hyves.nl dit is onze hyves... ow gatver flower een broodje hamburger.... hier opgebakken aardappels met een stukje valess champions en de heren spagetti *zwaait terug naar meimamma* kerstboom is helemaal af... piek zit erop!!! blegh heb last van mn buik.. soort van bandenpijn maar dan minder krampen maar wel misselijk makend...
Er staan volgrnd mij nog meer meiden op die niet meeschrijfen mischien is een lijst maken. Beginne met Wie schrijft er nog mee Flowertje binna mutsefluts troetelbeer lapalma Meedje Meimamma verder weet ik het niet meer Hihihi sorry hopmarjnneke ofzo ook en meimama kunnen we eens zien wie nog goed meeschrijft Ik heb mezelf maar even onder het rijtje gezet Ik denk dat ik zo mn bed instap. Ik ben echt zonder gekheid zo ontzettend moe! Ben blij als we de kerst hebben gehad die week erna ben ik lekker vrij! Maar wel zin aan kerst hoor. Ik droom zo ontzettend de laatste 2 weken. Soms heel realistisch dat ik gewoon wakker schrik! Vannacht droomde ik dat ik wakker werd in een ziekenhuis, met zon ziekenhuisschort aan.. Buik weg, geen baby te zien. Niemand die antwoord gaf als ik vroeg waar mijn kind was. Zelfs mn vriend die geen antwoord gaf. Iedereen zei dat de bevalling heel heftig was. Ik was in die droom helemaal overstuur. Toen ik was gaan rondkijken zat mijn vriend met een kerngezonde dochter in een andere kamer trots te wezen. Al mn vriendjes van de afgelopen 15 jaar zijn de revu al een keer gepasseeerd. Soms heb ik dromen waar mensen in voorkomen dat ik denk; hoe kom jij in mijn hoofd??????? Zal we wel bij horen door de hormonen denk ik.... Hier bami met ene sateetje gegeten bah! Had er zin in maar smaakte me niet.
Ik schrijf ook mee!!! Hahahaha lees al de hele avond mee, maar voel me nu echt genoodzaakt wat te roepen hier! Zit hier heerlijk op een aanstaande mama wolk! Heb vandaag even contact gehad met de vakbond en.... zorg even dat je zit, want dit is shocking nieuws...! Ik heb 22 weken zwangerschapsverlof!!!!! WHIEHOE! Ben zo blij! Lach me helemaal rot! Lang leven het onderwijs!!!! Hoe dit kan? Ik ben half mei uitgerekend. Ga 6 weken voor deze datum stoppen met werken. Mijn laatste dag verlof valt dan in de derde week van de zomervakantie. Ik heb dan dus nog 3 weken gewoon vakantie, maar krijg de eerste drie weken van de zomervakantie ook nog eens gecompenseerd!