Dat is nog eens plannen hè?! Haha, kom er gewoon vandaag pas achter. Heerlijk lekker op 1 april stoppen met werken en dat is geen grapje!
Wie schrijft er nog mee Flowertje binna mutsefluts troetelbeer lapalma Meedje Meimamma Monika Ik schrijf echt wel mee al is het niet zo vaak.
Wie schrijft er nog mee Flowertje binna mutsefluts troetelbeer lapalma Meedje Meimamma Monika Aukje Ik ben een trouwe meelezer, en een iets minder trouwe poster, haha
Zo Guusje! Dat is lang, ik ben blij dat jij er blij van wordt, haha. Ik zou er zelf minder blij van worden, ik vloog na vier weken alweer bij de muren op.
@guusje dan heb ik al lekker verlof hoor op 1 april. maar ja ga jij me zekker lekker maken na de zomer vakantie
Het kan maar zo zijn dat dat bij mij ook zo is Aukje. Maar op dit moment lijkt het me heerlijk! Ben ook enorm toe aan de kerstvakantie. Ach en wie weet is het dan mooi de tijd om mijn eigen zaakje eens op te gaan zetten. Dat idee speelt al jaren door mijn hoofd. Geen idee wat hoor, nou ja, misschien wel te veel ideeën. Ik geniet gewoon op dit moment ernorm van het idee. Nederland strijdt voor 20 weken verlof en ik heb er gewoon 22. Hihi dat is echt humor. Zie net dat ik voor die tijd nog 8 extra vrije dagen ergens moet gaan inroosteren. Bah, wat naar! Hihihihi. Aukje, vraag me half juni nog maar eens of ik nog zo gelukkig ben...
Hey meiden! Ik hoorde iets over dromen: hier ook afschuwelijk erg hoor. En merk dat ik het ook soort van uitzend naar mensen in mijn omgeving. Heel raar! Zo droomde ik laatst dat mijn zaaddonor ( vaderfiguur) was overleden! Echt zo raar.. Nacht daarop droomde ik dat ik was vreemdgegaan en toen ik wakker werd vertelde ik t aan mijn vriend en heb echt 20 minuten tegen hem lopen roepen: HET IS ECHT NIET WAAR HOOR.. Hij had echt zoiets van: Ja duhh. snap ik ook wel hahaha. En mijn moeder belde gisteren dat ze had gedroomd dat haar ex was overleden. Ook zo vreemd. En ook mn vriend doet mee in de rare dromen.. Echt een minder kwaaltje.. Mn dromen lijken ook zo echt elke keer. Je kan mij 's ochtends niet wijsmaken dat die droom niet echt waar is! @ Guusje; Jeetje super zeg zo lang verlof Ik weet niet hoe lang ik verlof krijg van huisvrouw-zijn haha..
Wie schrijft er nog mee Flowertje binna mutsevluts troetelbeer lapalma Meedje Meimamma Monika Aukje Guusje hihi guusje ik zet je er wel bij whahaha 22 weken verlof en dan ook nog 8 extra dagen... bofkont! ownee bofbips moet ik zeggen (kont mag niet haha) hihi troetel wij als huisvrouw hebben altijd vakantie/verlof (denken sommige mensen) grr net belde schoonmonster eehm schoonmoeder... of ik morgen nog wel mee kon... grrrr ik heel droog: tja ik zat te wachten op jouw telefoontje waar we heen moeten: ziekenhuis andere kant van de stad of poli om de hoek.... tja ben dus de pineut: eerst poli (gelukkig) dan postkantoor en dan boodschappen... tja ze heeft dus echt pech dat ik om 11.45 uur me zoontje ga ophalen van school...
@guusje maak je niet al je dagen op. want je kleine kan ok nog ziek worden na je verlof en dan heb je je dagen ook nodig
schoonmonster.... hahaha kan me indenken dat je haar deze titel geeft! Sterkte morgen! Bedankt voor het toevoegen van mijn naam!
Geen nood! Wij hebben de dagen van zomervakantie tot zomervakantie. Hierna vervallen ze. Dus ik moet echt zorgen dat ze opgaan anders ben ik ze gewoon kwijt! Oh en met ziekte, tja dan kan ik dus heel weinig met mijn werk. Gelukkig is het werk van mijn man wat felxibeler en weet ik in ieder geval van 1 opa en oma dat ze in geval van nood altijd proberen op te passen. De andere opa en oma zitten nog in een shock fase... zwanger....! hihihi
Die kleine is zo druk voel hem steeds duwen en draaien en sxhoopjes hihihihi lang gelede sat ik dat gevoelt heb
Super Flowertje! Lekker weer van gaan genieten! Nou dames, morgenavond mogen we weer naar de verkoskundige voor de tweede controle. Hoop zo ontzettend dat we dit keer wel een hartje kunnen horen! Maar eerst lekker slapen. Trusten!
Goeimorgen meiden Fijne dag allemaal Ik ga zo eens kijken wat de weg naar ne werk ne brengt kwa weer alarm
Morgen!! Mn vriend zei ook al dat er een weer alarm was afgegeven. Ik heb nog geen nieuws gehoord, net pas mn oogjes los @ Muts: Weet jij of je op Kronenburg beetje leuk kan slagen voor positiemode bij miss Etam? Vandaag maar 4 uurtjes werken lekker pas om 10 uur beginnen dus ik kan lekker rustig opstarten vandaag. Vanmiddag wil ik eigenlijk wel even voor een kerstoutfit gaan kijken...
Bij nader inzien denk ik dat ik toch maar niet op outfitjacht ga vandaag. Zat net even op nu.nl te kijken naar het weer, maar das niet veel goeds voor vandaag
Goedemorgen meiden! @ Mutsevluts; ach er zijn er altijd die oordelen he (heb ook van die schoonzussen waar we geen contact meer mee hebben..). En dan te bedenken dat ik dinsdagavond nog een discussie had met de VK over dat ik meer mn rust moet nemen maar dat ik dat niet kan haha.. voel me echt rot als ik een paar uurtjes op de bank heb gelegen. Maar de VK herinnerde mij er even aan dat wij vrouwen tijdens onze zwangerschap 2 banen hebben: zwanger zijn is een fulltime job.. Het weer: Brr ik ging dus vanmorgen bijna onderuit. Had sokken over mn schoenen aan gedaan want vriendlief zei dat het glad was ( oude truc van vroeger bij gladheid haha) Maar het regende/sneeuwde behoorlijk dus die sokken waren gauw nat. Als de hond even stond te piesen moest ik daarna hard trekken aan mn schoenen want ze vroren vast hahahaha.. Maar maakte me dus een glibber, gek genoeg stond ik nog overeind en gleed ik gewoon een stukje maar de angst bevloog me wel effkes. Liefs