Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

;) Ik heb net al even lopen spieken bij wehkamp:p

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hihi ben lekker veel aan het spammen vanmorgen :p

Ik heb in het buikjes topic weer evn een foto geplaatst:D

Nu ga ik mn auto krabben en me ene weg door de sneeuw banen.

Fijne dag dames en tot later!

3. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Bij jullie ook veel sneeuw?
    Doe alsjeblieft voorzichtig!(zegt degene die door een sneeuwstorm naar het werk is gegaan...)

Hier vandaag 19 weken, nog 1 week en 1 dag en dan de 20 weken echo. Heb er echt zin in!
    Helaas krijgen jullie niet te weten wat het wordt, wij wel, maar hebben besloten het helemaal niemand te vertellen. Dus jullie ook niet, sorry dames.

Manlief is volgende week de hele week vrij, ook wel lekker:D
    Fijne dag allemaal!!!

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sneeuw??? Waar hier niks hoor.. alleen een ijsgladde stoep en weg door ijzel vannacht!! Dan heb ik liever sneeuw hoor.

@ meedje; fijn dat je mannetje een week vrij is:)
    En dat van het geslacht. Denk dat wij het ook zo gaan doen haha. Lekker helemaal voor jezelf houden:)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha goeiemorgen dames, heb me ook weer de weg opgewaagd en al "glibberend" naar Groningen gereden. Hoe dichter in de buurt van Groningen hoe beter het eigenlijk werd. Bij ons lag toch wel een aardig laagje sneeuw hoor.
    Nu mooie blauwe lucht boven de stad en het zonnetje schijnt.

Jiehoeoeoeo!!!! Vandaag precies op de helft!!!! :D twintig weken en nul dagen!!!! En vriendlief heeft van maandag op dinsdag voor het eerst ook onze frummel gevoeld!!!!

Had gisteravond ook wel te doen met onze kleine meid. Ze was achter papa aan gelopen naar de bijkeuken, ze loopt weer terug de keuken in, struikelt over de drempel (redelijk hoog) en valt zo pardoes met haar hoofdje tegen de stoel aan. Grote dikke kras op dr wang, rakelings langs dr linker oog..... grote blauwe plek :( En uiteraard tranen met tuiten. Die waren alweer gedroogd toen mama thuis kwam, maar dan nog :)
    Vanmorgen wees ze ook naar haar nek aan de linkerkant, dus haar spiertjes hebben een opdoffer gehad. Papa had haar vannacht uit voorzorg toch maar even wakker gemaakt. Maar ze is heel helder, ik geloof dat het wel wat meevalt, maar je weet het nooit uiteraard.

6. meedje

meedje Niet meer actief

Ach Marjan, zielig voor je kleintje!
    Gelukkig is het goed gegaan! En gefeliciteerd met je 20 weken!
    In Hoogezand lag er best veel sneeuw en er was niet veel gestrooid. Dus moest me door de sneeuw werken, in een sneeuwstorm:D

@ troetel, lijkt me heel leuk dat dat ons geheimpje is...;)

7. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hoi hoi

Hier vies weer met sneeuw bah bah

Ahhh marjan das sneu...hopelijk valt het allemaal mee.

Troetel wel je rust nemen he als dat je aangeraden wordt!!

Vanmiddag werken en geen zinnnnn maar ja 2 avondjes en dan 8 dagen vrij:D

8. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Breng die sneeuw maar naar hier hoor meiden haha. Hier in Brabant ligt er alleen een beetje ijs op de straten. Maar verder schijnt het zonnetje en verder niks.. Heb dan toch liever een pak sneeuw. Die gladheid is ook niet alles..

@ meedje hihi. Zeker weten.

@ Marjan: och wat zonde voor die kleine!
    en gefeliciteerd met je 20 weken:D

@ Wish; mja maar het voelt zo 'machteloos' als je de halve dag op bed/bank ligt. Zo voel ik me namelijk de laatste paar dagen. Wil nu al een uurtje de afwas effe gaan opruimen maar gewoon weinig puf. Krijg eigenlijk pas tegen eind v.d. middag energie meestal. Maar wil vandaag toch het een en ander doen dus maar een dikke schop onder mn kont straks!

9. wannabemom24

wannabemom24 Bekend lid

26 jun 2010
    555
    0
    0
    Den Bosch
    @ meimama dan zou ik eerder bij mamaenkids.nl kijken
    meis zelfde dingen als bij de wehkamp maar dan de helft goedkoper :$

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ff snel tussendoor reageren:

@meimamma: nee kronenburg is drama... miss etam heeft 2 rekken en ik vind het erg tegenvallen.. verder helemaal nix aan positie op kronenburg.. kun je beter doorrijden naar het centrum (hema, h&m, prenatal, v&d enzo)

@marjan beterschap voor je kleine meisje.. hopelijk heeft ze er weinig last van!!!

@wish: werkse die 2 nachten...

@hier: schoonmonster overleefd :(
    tis hier net een ijsbaan maar mevrouw wilde perse toch (kon niet meer een dagje wachten).. gelukkig kon de foto op de poli hier om de hoek gemaakt worden dus dat was mazzel.
    maar toen moest ze nog hierheen en daarheen...
    het volgende is ff een principekwestie: ik rij overal met haar naartoe, betaal altijd het parkeerkaartje a 2,10 in het ziekenhuis maar er kan geen dankjewel vanaf :x vanmorgen ook weer in de supermarkt: ik had 2 afbakstokbroodjes, een bak huzarensalade, een bakje tonijnsalade, een bakje filet en een bakje komkommersalade (6 euro).. en ze zou ook niet ff zeggen "joh leg maar bij mijn boodschappen"
    gaat mij niet om het geld, benzine of tijd wat ik kwijt ben maar gewoon om haar reactie: alsof het maar vanzelfsprekend is dat het gedaan wordt...

11. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemiddag meiden!

Hier net als marjanneke de 20 weken gehaald!! Op helft, jippie!

Ik kom straks even langer kletsen maar eerst even de kleine op bed!

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mutsevluts; Gelukkig heb je schoonmonster weer overleeft. Snap wel dat je soms zoiets heb van jeetje kan er geen dankjewel van af. Dat lijkt me idd heel vervelend.

Je schoonmonster kan wel de handjes schudden met mijn schoonmonster haha. Na het gedoe van vorige keer en teveel langskomen. Kiest ze weer de extreme kant na ons gesprek en komt helemaal niet meer langs. Hebben haar serieus al 2 keer uitgenodigd en kon ze ineens niet ze had het zoooo druk..
    komt ze wel op mijn verjaardag (hadden elkaar 3 wkn niet gezien ofzo opzich ook wel lekker rustig. )
    wij zijn zo lief om haar uit te nodigen voor oudjaarsavond. Zegt ze: Nou ik kijk wel, want ik ga altijd vroeg naar bed. Had ze tegen mij gezegd om 8 of 9 uur al ofzo en dan blijf ik in bed.
    Blijkt dat volgens mn vriend helemaal niet waar te zijn grr..

13. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    @Muts....kan me voorstellen dat je er beetje moeite mee hebt dat er nooit een djw vanaf kan.

Gelukkig heb ik geen nachten maar avonden van 15.30 tot 23.00 scheelt weer.

Gefeliciteerd aukje met je 20 weken!!

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha troetel zullen we onze schoonmonsters aan elkaar voorstellen?? :D:D
    pfff ze zit me echt tot boven aan het keeltje.. en dan ook nog zeggen "ja dan kom je me van het weekend maar ophalen want ik wil de spulletjes zien" :(:$ eeehm misschien hebben wij wel andere plannen voor het weekend.... maar nee gewoon het eisende en vanzelfsprekende.. jech!!!

whoehoe marjan en aukje gefeliciteerd dames!! op de helft alweer :D:D

ow lekker hoor wish dat je avonddiensten hebt.. scheelt toch wel met slapen en moezijn overdag of niet?
    nouw het djw die niet wordt gezegd ben ik inmiddels al wel aan gewend maar het vanzelfsprekende :x ze gaat er gewoon vanuit dat zij op de 1e plaats komt en de rest ervoor moet wijken....

ben benieuwd hoe ze op de kerst gaat reageren.. kerstavond gaan we met schoonzus/zwager&hun kids naar schoonvader en vrouw.. 1e kerstdag blijven we lekker met zn 3tjes thuis (filmpje, hele dag door snaaien enzo) want 2e kerstdag is mn zoontje bij zn vader en dan willen manlief en ik veel op de babykamer enzo doen...
    maar kerst zal wel weer iets zijn dat ze met mn man bespreekt die dan weer wat gaat afspreken waar ik het dan totaal niet mee eens ben :(

15. Mlyn82

Mlyn82 Lid

11 mei 2010
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Meimama's! (klinkt leuk!)

Ik kom zomaar even aanwaaien, op zoek naar lotgenoten. En nu heb ik een heel forum vol gevonden!:)
    Op dit moment ben ik ongveer 18 weken zwanger en het gaat allemaal erg goed. Heb weinig last ondervonden van het zwangerzijn. Tot vorige week: Blaasontsteking...:(
    In 2 weken tijd is mijn buik ontzettend gegroeid, hoewel ik geen gekke dingen eet. Ben blij dat ik nog wel mijn taille heb, Het lijkt wel alsof mijn buik iedere dag wat groeit.

Ik zal me even verder voorstellen: ik ben Mlyn, 28 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Ik vind het allemaal reuze spannend!

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    welkom mlyn en gefeliciteerd!!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Welkom Mlyn!! En gefeliciteerd met je 18 weken:D

18. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Mutsevluts:
    Hahahaha die schoonmonsters lijken idd erg op elkaar..
    De mijne is er ook zo een. Maar na gesprek een tijdje geleden doet ze dat al minder. Kiest ze juist voor de extreme andere kant. Niet langskomen en als we bellen gepikeerd en geïrriteerd doen. Maarja..

@Mlyn: Welkom en uiteraard nog gefeliciteerd met je zwangerschap:D gezellig dat je mee komt kletsen..

Even een ego berichtje. Raak echt enorm geïrriteerd van een van onze katten.. Ik lig op de bank voel me niet helemaal 100 %.. En die kat springt al vanaf vanmorgen 7 uur constant op het aanrecht. Ook al ligt er niks STEEDS gaat hij daar zitten likken en met zijn poten in de wasbak. En haalt hij vanalles er vandaan of hij zit gewoon ´net te doen alsof´ hij iets eet.. Dus ik roep geïrriteerd of sla op de bank. En die kat doet alsof hij dom is zelfs na 3 keer blijft hij al zitten. fokt me zo op dat ik een schreeuw moet geven of op moet staan voor hij luistert..
    Zit ie eindelijk effe 5 minuten niet op het aanrecht gaat hij de andere twee katten lopen irriteren en daarbij let hij niet op de luxaflex, eetkamerstoelen of de bos rozen die er staat hoor. Nee dat gaat allemaal mee in zijn gevecht om de andere katten te kunnen slaan.. Hij sloopt werkelijk alles, jat alles en ga zo maar door..

Vandaag of morgen smeer ik echt een keer sambal op het hele aanrecht!!!!!

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Ben van avonddienst ook kapot hoor maar dan heb ik iig niet het gedoe van omschakelen enzo dan ben ik dus vanaf zaterdag ook echt vrij:D

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    welkom voor de nieuwe dame..!!!
    hier beetje moe bleghh en die kleine is druk jeetje plop plop ...!!!
    had net de hik volgens mij
    me buik groeit als een gek

Deel Deze Pagina