Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    troetel misschien verveeld ie zich en moet ie ff iets te doen hebben.. kan ie niet naar buiten?? ik merk aan onze kat dat ie dan echt behoefte aan het "jagen" buiten heeft (jagen kan ie alleen op een dood diertje :D)

ow das wel fijn wish dat je niet om hoeft te schakelen...

probeer lekker rustig aan te doen flower.. hier vanmorgen kleine ook weer ff gevoeld.. schoonmonster ff lekker zitten maken want zij kon het niet voelen :p

ik ben bezig met de kerstkaarten en de dames die hun adres aan mij bekend willen maken voor een kaart mogen mij pb-en!!! (graag ook met jullie echte namen erbij want ik ben bang om het verkeerd te sturen:)

2. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mutsevluts; nee onze kat komt nooit buiten haha. Zit van jongs af aan al binnen. Wij wonen aan een hele drukke wegen plus een duivenmelker en veel van die gevechtshonden in de buurt helaas. Bovendien genoeg katten verloren in het verleden door van die mensen die niet uitkijken waar ze rijden en hoe hard ze rijden.

Hebben echt een gigantisch krabmeubel hier staan
    Zie link:
    Krabpaal en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Trixie krabpaal Mijas
    Maar ze spelen er nauwelijks op. (willen binnenkort ook de woonkamer omgooien maar is nu nog niet mogelijk). Die kat is gewoon áltijd irritant weet niet wat dat is:S

Ik ga je zo even een PB sturen!

Liefs

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Marjan en aukje gefeliciteerd met de 20 weken.
    Mlyn welkom bij de club!

Had al een paar dagen het idee dat ik misschien wel eens een blaasontsteking zou kunnen hebben. Breng ik vanmorgen urine naar de HA is het schoon. Vraag me dan af wat er dan mis is....:(

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik schrijf ook mee als ben ik momenteel meer een meelezer dan een schrijver... ik hoor er nog wel bij hoor! Dus zet mij ook maar op het lijstje!!

Liefs

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh schoonloeders kunnen af en toe zo het bloed onder je nagels vandaan halen! Ik vind het knap dat jullie nog zo je best doen, geloof niet dat ik dat zou kunnen als ze zo ondankbaar tegen mij deden!

Normaliter kan ik goed met mijn schoonmoeder overweg maar op dit moment is het ook niet ideaal. Al een paar dingen die me de laatste weken irriteren, zal er maar niet teveel op ingaan anders wordt ik weer frusty, we houden het gewoon op de hormomen ;)

Haha een hyperactieve kat! Is een plantenspuitje met water geen optie? Hoef je iig niet op te staan als hij weer ergens op springt wat niet mag :D.

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb eindelijk mn etos doos kunnen bemachtigen bij een etos die ze nog wel had:D:D:D:D

Wat zat er bij mij in:

Aventfles 330ml
    speentje
    gele zwitzal billendoekjesdoos
    pak billendoekjes
    blauw tutpopje
    buikbalsem voor de mama
    proef verpakking zinkzalf
    En heel heel veel leefvoer
    Ow ja en 2 ienimieni maatje luiers. Ik werd er helemaal week van!

Ik heb net als Palma een buikband besteld met 1 love papa erop. Die is ook erggg leuk!
    Staks ff aan doen voor de papa in spe thuis komt. Kijken of ie opvalt:p

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wil even een foto met jullie delen vind hem zo leuk en mooi
    mijn mooie dochter romy

Bekijk bijlage 113918

9. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik zwaai ook even vanaf het meeleesbankje, ben al meer dan een week zwaar ziek, kan mijn werk niet eens normaal doen... Maar wil wel op het lijstje blijven van meeschrijvers hoor ;)

10. meedje

meedje Niet meer actief

Dames, even heel egoistisch hier klagen....
    De cv ketel is al 3 dagen stuk, ze konden niet eerder iemand sturen dan vanmiddag. (in de tussentijd dus niet douchen en 15 graden in huis)
    vanmiddag mannetje geweest, ketel deed het weer. ik ga babyshoppen en kom thuis.... ketel stuk....
    Wilde ze me eerst inplannen voor maandag of dinsdag. Toen werd ik boos, zei: Jullie laten een 5 maanden zwangere vrouw eerst al 3 dagen wachten, vervolgens denk je dat het gerepareerd is, maar is de ketel nog steeds stuk en dan vertel je me dat ik weer 4 dagen moet gaan wachten? Ik dacht het niet. Dus nu komt er hopelijk vanavond nog iemand langs.... Terwijl ik nog boodschappen moest doen voor het avond eten....
    Heb dus maar wat besteld ;)
    Wordt er wel goed zat(en koud) van zo..

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Meedje you go girl

12. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    zo he de eerst meiden hebben de 20 weken alweer gehaald. Gefeliciteerd meiden.
    Hier nog 1 week en 1 dag wachten en dan zijn we ook op de helft.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zozeg meedje, dat is inderdaad balen zeg... en dat ze je dan ook nog het weekend over willen laten zitten inde kou.... dacht het niet dus!!!!

Dames, ik ga weer afzwaaien. Tot maandag!!!
    Bedankt voor de felicitaties voor de behaalde 20 weken en de beterschapjes voor dochterlief.

Zaterdag naar mn ouders om nog een verlate sinterklaas te vieren, samen met zus en zwager. Wordt weer gezellig dus.

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Mlyn, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wat een verschrikkelijke schoonmoeders lopen er toch rond! De mijne is gelukkig een ieniemienie beetje aan het bijdraaien. 'De opmerking: 'zit ik hier op te wachten' voelt nog altijd erg rauw.

Wat gaaf zeg; sommigen zitten gewoon al op 20 weken! Meiden gefeliciteerd!

Over een uurtje naar de vk. Hoop echt zo ontzettend dat we nu wel een keertje het hartje kunnen horen! Zal mijn ponskaartje vast meenemen voor het ziekenhuis... misschien is het dan juist een keer niet nodig!
    Ga ook maar eens brutaal naar de zwangerschapstas van de vk vragen. Ik heb hier al zulke leuke verhalen over gehoord. Daarbij heeft de vk na het intake gesprek gezegd; de volgende keer als we het hartje gaan horen krijg jij ook wat. Nou ben dus inmiddels al 3 keer bij hem geweest, heb steeds leuke Zwitsal tassen zien staan, maar denk maar niet dat ik wat krijg!

Bah, wordt er alleen maar verdrietig van. Zullen de hormoontjes wel zijn, maar als ik lees dat iemands partner hier al het kindje heeft gevoeld dan zakt de moed me wel een beetje in de schoenen.... Nou ja, wel 22 weken verlof!:)

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik had die leuke zwitsal tas al gekregen bij het eerste bezoek. Zitten leuke dingetjes en heel veel leesvoer in ;)
    Zou zo brutaal zijn er er nogmaals om vragen.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mag ik even gif spuiten ik wil eten boehoee heb net maar 1 stukje kipfilet gegeten en ik kan niet meer zo nog een toetje en dat was het is echt raar want ik at heeel veel weeg niks voor niks over de 100

Baal ervan want normaal koken is zo moeilijk want zit van het kokeb al vol

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mutsi waar ben je zie je al een tijdje niet boehoeee

troetellll hoe is het net je monsterkat wel combi he monsterschoonmoeder en monsterkat...
    Hahahahahaha

van de week heeft iemand de 13 20weken echo wie was dat

binna heeft hem de 14 en ike de 15 hahahahha

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@meedje je hebt helemaal gelijk zijn ze gek veel ste kout voor

@flowertje en als je het in etapes eet. mischien kan je dan meer op

@hopmarjan en aukje gefelicteerd ik ben morgen 20 weken :D

@muts ik ga je zo even pb en waarom spreek je niet met je man af hoe je de kerst wilt

@Guusje hoop zo dat jullie morgen gewoon het hartje kunnen horen. en een gerust steling mijn man heeft nog niks gevoelt ik het een keer duidelijk dus buiten me buik. en de eerst keer had ik het pas met 23 wk.

meiden ik weet niet alles meer ben zo moe. echt niet leuk meer.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ook dat gaat noet heeel super ben nog steeds -9 kilo

20. meedje

meedje Niet meer actief

Het wordt inmiddels weer een beetje warm. Mannetje van Essent is net geweest en nu maar afwachten of hij het echt blijft doen. 18 graden is beter dan de 15 graden van de afgelopen uren...

Hele aardige meneer trouwens :D Heb hem flink veel koffie gegeven, in ruil daarvoor zijn directe nummer voor als er weer een storing is vanavond.
    ;)

Ondertussen is baby zich aan het warmdansen in mijn buik :D

Deel Deze Pagina