20 weken echo Aukje de 11e liset de 13 binna de 14 flowertje de 15 Meedje de 17e Sanny76 de 17e La Palma de 21e Wish30 de 30e
Hoi meiden, Ik ben nieuw hier.. Ik heb vanmiddag een pretecho voor het geslacht, zo spannend!! Ben trouwens 23 mei uitgerekend (nog spannender haha!) Ik heb al een duidelijke buik, ook omdat ik al een buikje had van mezelf, ondanks dat ik zo ziek ben geweest (overgeven enz) en dus 10 kilo was afgevallen is mijn buik goed te zien.. Ik weet nog helemaal niet hoe deze site werkt, dus moet het allemaal nog uitvogelen haha.. Als iemand tips heeft hoor ik het wel Liefs Kristy en allemaal een fijne zwangerschap!!
20 weken echo Aukje de 11e liset de 13 binna de 14 flowertje de 15 Meedje de 17e Sanny76 de 17e La Palma de 21e Rianne80 de 27e Wish30 de 30e Duurt nog zooooo lang, ik voel me ook niet mega zwanger ofzo... Ik wil weer bewijs
Bamboepennetje; Welkom hier! Spannend vandaag een echo, laat je het ons ook weten *is helemaal niet nieuwsgierig* Binna: Wat een lange dag idd. Hopelijk hou je het vol en anders gewoon je mond opentrekken en vroeger weggaan?? Guusje: Jeeeh! Het hartje gehoord! Wat fijn zeg! Ik ben ook rhesus negatief, en L.yanne was positief dus kreeg zo'n extra spuit na de bevalling, maar dat valt echt reuze mee. LaPalma: Oh ja, dat is wel even schrikken. Niet weer er tussen springen superwoman! Maar snap dat dat wel je eerste ingeving is. Ben snotverkouden, leuk in je vakantie! Net spul gehaald om te stomen, ga ik zo maar eens doen. Hopelijk raken de holtes niet verstopt. Tot straks!
Welkom bamboe, geniet van je echo straks. 20 weken echo Aukje de 11e liset de 13 binna de 14 flowertje de 15 Meedje de 17e Sanny76 de 17e La Palma de 21e Rianne80 de 27e Wish30 de 30e 2011 Monika de 4de
Wrlkom bamboe jij ook lekker genieten vanmiddag ik kom net van de fisio heeftme even losgemaakt hahahahhhh krak krak nu moest ik op me buik liggen en dat ging nog wel maar me tieten lagen echt in de weg hahahahahhaha wat erg schaaaaaaam... Ze werden zowat bekneld weten jullie tot hoelang je nou op je buik mag liggen? ??
Schoonmonsters, praat me er niet van. Aan de ene kant mag ik haar heel graag, ze is heel zorgzaam. Maar dat hangt me aan de andere kant ook vreselijk de keel uit. Al die "goedbedoelde" adviezen. En wat ik helemaal niet kan hebben is dat ze ineens haar hand op mijn buik legt. Nee, leggen is niet het goede woord, ze friemelt aan mijn buik. Wat kan ik daar niet tegen. Zodra ze daaraan begint loop ik weg, meteen. Ze snapt gewoon niet dat ik daar niet tegen kan. En dan heb ik het helemaal goed voor mekaar, ze heeft vannacht bij ons gelogeerd. Dan begint ze 's ochtends al koekoekaka tegen mijn buik. En dan nog zoiets... Ze willen een feestje geven ter ere van een verjaardag, en dat zou dan in April zijn. Hartstikke leuk natuurlijk. Zegt ze later: nee dat kan niet in die periode wat dan zijn WE hartstikke druk met de baby. Ten eerste ben ik uitgerekend in MEI en ten tweede ben alleen IK heel druk met de baby. Ze zou zo alles aan de kant zetten omdat ik een baby krijg. Alsof het leven dan ineens stopt. Ik krijg er al nachtmerries van. @boemboepen: Ik kan je de hand schudden, mijn buik is ook al heel erg goed te zien. Ik heb het idee dat ik een beetje te hard groei. @ all: mijn 20 weken echo staat gepland op 22 december. (zegt ipv vraagt schoonmonster: "dan ga ik met jullie mee?". Wat denkt ze, ik heb het hartelijk afgeslagen.)
Zo, ik ben mijn frustraties al deels kwijt... lucht op! @bamboepen: veel plezier met de echo! @ flowertje: heerlijk even losgemaakt worden! Is een goed idee, ik ga een massage boeken! 20 weken echo Aukje de 11e liset de 13 binna de 14 flowertje de 15 Meedje de 17e Sanny76 de 17e La Palma de 21e Mlyn82 de 22ste Rianne80 de 27e Wish30 de 30e 2011 Monika de 4de
Ik baaal kan wel schreeuwen het is zo oneerlijk ben kwaad we hebben een urgentie aangevraagt en hij is afgekeurd wat een oneerlijk land is dit ben totaal geen rasist maar laatst zag ik op tv een buitenlander kon amper nederlands en kreeg een grote bos sleutels hier meneer u nieuwe woning en een begin van een nieuw leven waaaaaaatttttt ik ben nederlander en krijg geen begin van een nieuw leven... Tis een ingewikkeld verhaal maar we wonen nog bij me vader en hier moetenwe dus nu blijven en ik ga er aan onderdoor huren partuculier is duur en kopen kan niet finacieel ik baaal echt kn alleen maar janken
Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Voel me gelijk welkom hier! En natuurlijk ga ik jullie vanavond allemaal uitgebreid vertellen wat er in mijn buik rondzwemt haha! @ flowertje, wat vervelend zeg! Ik ken het een beetje, wij zijn ook druk op zoek naar een ander huis, maar we hebben in ieder geval IETS. Als je helemaal niks hebt en je woont bij je vader lijkt me helemaal verschrikkelijk. Inderdaad, particulier huren is te duur en woningbouw duurt LANG!! Waar woon je ergens? Want in Nijmegen weet ik misschien wel iets, maar dat zal wel heel toevallig zijn als je daar woont haha.. Succes ermee!
Oow zie nu dat je in NH woont, (snap die site nog niet helemaal).. Dan is dat laatste wat ik zei ook nutteloos.. Sorry!
20 weken echo december 2010: Aukje de 11e liset de 13 binna de 14 flowertje de 15 Meedje de 17e Sanny76 de 17e La Palma de 21e Mutsevluts de 21e Mlyn82 de 22ste Rianne80 de 27e Wish30 de 30e januari 2011: Monika de 4de La palma hoe is het nu met je?? beetje over de schrik heen?? welkom bamboepen! gefeliciteerd met je zw. en heel veel plezier bij de echo vanmiddag.. laat je het ons weten??? ow mlyn dat friemelen heb ik ook gehad met mn schoonvader.. die heb ik ff heel duidelijk gezegd (letterlijk!!!): ik ben geen openbaar bezit nu ik zwanger ben en als je aan me buik wil zitten vraag het dan even, want ik ga toch ook niet maarzo bij jou ergens zitten voelen??? (richting klokkenspel gekeken ) haha hij durfde niet eens meer te kijken!! enne dat van die 20 weken echo: het is een medische echo waar verder niemand bij aanwezig mag zijn behalve de ouders!! (ik moet nogsteeds oppas zoeken voor mn zoontje want die heeft vakantie) oeh flower lekker hoor dat je ff los bent gemaakt... op je buik mag je blijven liggen zolang jij dat prettig vind... ik merkte vannacht dat het aan mij niet meer besteed is enne ik ben ook geen racist maar heb wel het idee dat ik af en toe beter een hoofddoek of burka aan kan doen.... meedje heeeeeeel erg veel sterkte!!!!!
Ik snap dat je boos bent Flowertje. Toch vind ik dit een erg overtrokken reactie. Sommige van die ' buitenlanders ' zitten jaren in een gevangenis voordat ze een verblijfsvergunning krijgen. Waar moetne zijn dan Nederlands leren? Daarbij, op papier is het blijkbaar een Nederlander. In dat geval ben ook ik een buitenlander. En ik kan je melden; mijn man en ik hebben wel recht op urgentie en we hebben het ook gekregen ( niet gebruikt trouwens )want wij werken in het onderwijs. En nu is dat wel eerlijk omdat wij wel goed Nederlands spreken? Daarbij; de regels en afspraken om urgentie te krijgen zijn helemaal niet meer zo ' makkelijk ' als vroeger. Nu is zwanger zijn bijvoorbeeld geen reden meer tot urgentie volgens mij. Tsja, het zullen je frustraties wel zijn, maar ik vind deze reactie een beetje oneerlijk.
Muts: Ik wil ook zo graag op mijn buik liggen, maar het gaat niet meer.. En daar kwam ik ook vannacht achter hahahaha Hoe gaat het met jou dan meis? Ja, ben wel over de schrik heen. Voortaan slachten z eelkaar maar af ik bemoei me er niet meer mee hahahaha
Ik ga het jullie allemaal laten weten! Ben echt zenuwachtig!! En wat nou als we het niet kunnen zien, dan zou ik echt teleurgesteld zijn! Hmm spannend!!! @La Palma, kom je daar vandaan?? Mijn moeder en haar man gaan over 2 jaar daarheen emigreren, ze vinden het helemaal geweldig daar en gaan elk jaar op vakantie erheen. Ben er zelf nog nooit geweest..
Zo; ik ga proberen op iedereen te reageren, maar ik beloof niets! Sunnyqueen: Het moet een heftige dag geweest zijn om een meisje van 13 te begrafen en dan ook nog in verwachting van zo'n klein wonder! Troetel: Je schreef dat je de baby nog niet heb gevoeld. Nu wel of nog even geduld hebben? En die VK Kan een hoop zeggen. MIjn placenta ligt aan de voorkant en ze zei dat het nog wel even zou duren, maar ik voel de baby echt hoor. Ik weet het zeker. Flower: Ik was vandaag eigenlijk van plan binnen te blijven, maar ik ben nu wel erg benieuwd naar die shake van de mac. Misschien toch even halen straks Dat stukje over de kachel herken ik. In sommige winkels is het ZO warm. Pfff en dan moet je jas open,s jaal af enzo. En dan buiten sta je weer te bibberen Muts: Nog steeds koppijn? Hopmarjanneke: Hoe gaat het met jou? Loki: Welkom op ZP mei mamas BInna: Bang dat je met de 20 weken echo een piemel ziet? Hahah, hoezo dan? Wish: Hoe gaat het met jou? Avond / nachtdiesnten of lekker vrij? Meimamma; How are you? Al wat minder moe? Heb je het druk de laatste tijd? Guusje B: Welke CAO heb jij ? VO of BO? ik moet even mijn cao erop naslaan! Maar 22 weken? WOW. Ik was van plan tot 4 weken voor mijn bevalling door te werken, maar na deze week heb ik besloten dat ik toch misschien wel 6 weken van tevoren stop hoor.. PFFF Meedje: met jou ook alles goed? Als je het geslacht niet wil vertellen hoef je geen sorry te zeggen hoor. Gelijk heb je. Ben je niet bang dat je je gaat verspreken? Hopmarjanneke: Alsnog gefeliciteerd met je 20 weken Aukje: Gefeliciteerd met je 20 weken. Nog maar de helft. We gaan al aftellen dames hahahah Mlyn: welkom en gefeliciteerd natuurlijk Sunnyqueen: Meelezer of schrijver, makat toch niet uit: Je hoort er gewoon bij hoor Oke. nu heb ik even geen zin meer. Sorry dames
nee la palma ik denk dat je flower verkeerd begrijpt... zij heeft het over iemand die net hier in ned. is en geen woord ned. kan en wel een ander huis krijgt en zij er voor vecht om dit voor elkaar te krijgen en overal word afgewezen... enne die gevangenis bedoel je daar een asielzoekerscentrum mee? ik heb er vlak bij gewoond en die mensen hebben het echt niet slecht hoor!! (rijden in een auto, krijgen meubels, mogen op cursussen) hoe oud zijn die leerlingen dan??? haha echt wel elkaar laten afslachten... maar dan wel graag buiten schooltijd en schoolplein!!!
Waar kom ik vandaan? Waar gaan je moeder en haar man naar emigreren? Hahahaha; .Ik ben gewoon in NL geboren en getogen hoor. Ben een echte Rotterdammert op papier. Als mensen me zien natuurlijk niet, want ik ben niet blank, dus vandaar dat ik dit soort' vooroordelen ' vaak ook oneerlijk vind. Men moet niet vergeten wie die regels gemaakt hebben.. Dat waren gewoon Nederlanders, dus eerst even naar je bestuurders kijken enzo. Zo'n oordeel vind ik veel te makkelijk. Maarja, dat is een heeeele andere discussie