Nou dan snap ik in ieder geval dat het plaatje niet compleet was. Ik vond het al gek dat je dat met z'n inkomen niet kunt redden. Maar jullie hebben dus nog meer kosten naast de vaste lasten. Ben je er al uit of je recht hebt op huurtoeslag?
Even een ander "dingetje" Zijn er trouwens behalve kinderbijslag nog andere tegemoetkomingen waar je recht op hbet als je als (ongehuuwd) stel een kind krijgt? Of als je dus een (ongehuuwd) gezin bent met kind? Gewoon normaal gezin zonder schulden normaal inkomen bla bla bla??? Iemand hier in thuis?
Meimama: Als je inkomen onder een bepaalde grens ligt dan heb je ook recht op kindgebonden budget. Dat is een maandelijkse toelage, maar je schrijft over een normaal inkomen, dus dan denk ik dat je niet in aanmerking komt. Op de site van de toeslagen kun je een berekening doen. Voor de rest heb je nergens recht op, maar natuurlijk wel toeslagen voor de opvang. Flowertje: En lukt het wel met de huurtoeslag? Of zijn jullie nog aan het rekenen?
Sorry hoof maar ik werk en me man ook en wok verdienen ook een bepaald bedrag hebben een huis gekocht en redden het ook niet iedere maand en tja dat is soms nou een maal zo maar je krijgt een huis aan geboden wat je vriend kan betalen dan moet je dat toch gewoon doen en je best gaan doen in rond komen Ik kan er heel slecht tegen als mensen om van alles moppere. Tus. K dat je urge tie is toe gewezen maar als je dat niet toe gewezen hebt zou dat huisje goed koper zijn dan nu En om dan even over buitenlanders te praten die niet Nederlands kunnen wist je dat die als die mensen uit een Europees land komen zelf een curses moeten betalen van 2000 euro Vindt het echt superb balen voor je en wil je graag helpen als dat zou kunnen. En tuurljjk wil je je hard luchten maar ti's niet allemaal even leuk hoe je het schrijft
tja binna dit is mijn standpunt vriendin van mij heeft geen cent te makken en zit net boven de grens van voedselbank... ze kan niet eens eten kopen ...!!! ik breng het heel hard maar het is iets dat geschreven wordt en niet gezegt typen komt altijd anders over...!!! ik krijg geen huis aangeboden dit is een patuculier iets heb ik zelf geregeld en gezocht..!!
sommige wonen al 30 jaar in nederland en kunnen geen woord ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn nu komt het heel raar over maar zo bedoel ik het niet
Dat is waargeschreven tekst is altijd anders als gespoken Ik dacht dat je deze aan geboden kreeg mmaar krijg je bij pariculier zo ie zo wel huurtoeslag geen verstand van maar bedoel even goed uit zoeken
We zijn net terug van de pretecho.. En we krijgen een: MEISJE!!!!!!!! Whoooeee had toch een lichte voorkeur voor een meisje en ben heeeeel blij Het was heel duidelijk te zien, en we hebben ook een dvdtje gekregen voor de check-check dubbel-check HAPPY!!
en weer een meisje er bij!!! Leuk hoor Bamboepen. Wij willen het niet weten, maar we denken beide een meisje dus ben heel beniuwd straks in mei!! Ik zit lekker met de laptop naast vriendlief die zit achter de pc onze babykamer te ontwerpen. Hij heeft daar een speciaal programma voor op de pc. Hij is namelijk technisch tekenaar van beroep *TROTS* hihihi zo leuk om te zien hoe onze babykamer wordt. Liefs
Wat leuk bamboepen! Gefeliciteerd! Nu binnenkort heel veel roze shoppen?? Wij horen morgen wat het wordt, en of het kindje zover te zien is gezond is, spannend! Eerst dacht ik een meisje, nu de laatste tijd denk ik toch weer een jongetje, en vandaag weer een meisje... kortom ik heb geen idee! Spannend!
He wat leuk bamboe, nog een meisje erbij. Volgens mij loopt het nu ongeveer gelijk met de jongens hihi
@bamboeb. Wat leukk. Gefeliciteerd. We mogen vast ne naam wel inkorten hè @aukej. Nog bedankt van het aan me denken maar eerder weg kan bij ons niet half 7 dienst. Betekend dat je het kdv sluit
Ja spannend he!!! Iedereen dacht bij ons bijna dat het een jongetje werd, ik wist het zelf echt niet, maar was echt heel blij dat het een meisje was! Alles was voor zover ze het konden zien ook helemaal goed, ik krijg natuurlijk nog wel 3 Januari mijn 20 weken echo voor de bevestiging en voor het medische gebeuren, maar ik heb het duidelijk gezien! En voor zover die man kon zien was alles goed! Ruggegraat was goed, hersentjes zaten erin en het had 10 vingers en 10 teentjes haha.. Echt grappig hoe duidelijk het was! Heel veel plezier morgen!! Ben benieuwd!
Goeienavond! Gefeliciteerd met je leuk echo, Bamboepen! Leuk, een meisje! Zeker als iedereen dacht dat 't een jongetje ging worden, haha. Wij moeten nog precies een weekje wachten op de 20-weken-echo en dan weten wij het ook. Woehoee, kan bijna niet wachten! Net uit eten geweest en tijdens het wachten op het eten hebben we een lijst gemaakt van wie er allemaal een geboortekaartje gaat krijgen. Ik wilde altijd al kaartjes die getekend zijn door een kinderboekentekenaar (Tijn Snoodijk) maar nu blijken die kaartjes heel duur te zijn, snif... 200 euro voor 75 kaartjes en dat is nog zonder enveloppen en postzegels.... zucht... Nu denken we er toch maar over om iets leuks met een buikfoto o.i.d. te doen. Nou ja, we hebben nog wel even de tijd, hahaha. Hoop dat het gauw lukt om een huisje te vinden, of om een manier te vinden waarop je het huis wat je nu gevonden hebt toch te betalen. Echt heel naar om niet rond te kunnen komen. Bij mij is het gelukkig verleden tijd, maar ben nog wel dingen aan het terugbetalen enzo. Maar goed. Wel een fulltimebaan sinds 2,5 jaar en nu verdien ik weer normaal i.p.v. 4 verschillende bijbaantjes die ik naast m'n deeltijdstudie had en waar ik bij elkaar opgeteld niet eens 1000 per maand mee verdiende, blehhh... Ik stop alweer met typen en ga lekker vroeg m'n bedje in. Trusten!
Weltrusten meiden! Ik ga lekker dromen over ons meisje die nog in m'n buik zit haha :-D Eerst nog eventjes The Voice afkijken (als ik niet omval van de slaap haha) Liefs Kristy