Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    hai hai dames
    kom net van de dokter en mocht gelijk de VK bellen
    nou zo gezegd zo gedaan
    En ze zou me terug bellen want ze was ook in haar spreek uur
    dus ik dacht nou ga mooi ff wat schappies doen
    loop ik zo uit de supermarkt gaat me telefoon dat ik een oproep had gemist van de VK
    Natuurlijk gelijk terug gebeld zegt ze ja ik zit in de auto en ik zie een politie auto achter me.
    Ik stak net over en ik zie een politie auto dus ik vraag zit je in een blauwe auto zegt ze ja.. dus heb ik even naar de gezwaaid en is ze even gestopt om de hoek en hebben we gelijk de afspraak in gepland en dat word dus maandag as om 8 uur en vanuit daar zal ik door gestuurd worden voor de eerste echo die waarschijnlijk ook in de loop van die week of volgende week zal plaatsvinden

ik ben er helemaal hyper van dus nog 6 nachtjes slapen voor de intake

groetjes

char

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Meiden die vandaag de intake hebben....veel plezier!!!

3. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Even snel in de baas zijn tijd!

Yeah 10 weken!

en nog 9 dagen!

4. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Schiet al lekker op he bloem!!

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha chaartje dat is ook toevallig!!!
    maar fijn dat je al zo snel terecht kan!!

sunnyqueen hier ook de tik van yoghurt... maar dan geen muesli ofzo erin......

ik mis wel meer dames... minnie, mams, yule, aukje.... waar zijn jullie allemaal????

6. intra4

intra4 Niet meer actief

Hoi dames, effe snel (stiekem) vanaf m'n werk.
    Ik kan jullie bijna niet bijhouden!

Heb weinig nieuws ..maar wil jullie laten eten dat ik jullie niet vergeten bent hoor!

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden!

Hier ook weer even een teken van leven.... het is de laatste tijd hier erg hectisch en druk. Dus ik kan niet regelmatig reageren... Hopelijk wordt het volgende week weer wat rustiger.

Maar.... Ik heb een afspraak voor de 20 weken! Zo leuk, haha. Het echo bureau waar wij naar toe willen is altijd erg vol dus moest er vroeg bij zijn. 11 december, mogen we!

Kraamzorg is ook geregeld dus dat is allemaal wel een fijn gevoel.

Tot straks! Ik ga nog even wat terug lezen.

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mams en Aukje hebben in de afgelopen dagen wel gewoon gereageerd hoor.

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hier hier hier! Gemeld! Leuk dat je aan me dacht mutsje! Het gaat allemaal goed hoor, alleen te druk, haha. Ik heb het superdruk maar zal beloven dat ik hier ook wat drukker wordt. Hoe is het met jou??

10. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Even een (waarschijnlijk stom) vraagje, maar was is een intake eigenlijk? Ben van België en zie dat hier dikwijls verschijnen, maar kan er mij weinig bij voorstellen :)

11. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Je eerste afspraak bij de verloskundige. Die is altijd uitgebreider omdat ze bijvoorbeeld ook vragen na erfelijke aandoeningen in de familie, medische voorgeschiedenis en dan worden ook de verschillende onderzoeken besproken (combinatietest en SEO (20 weken echo))

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    kom even zwaaien, rare drop etende meiden ;)

Euhmz dat is gewoon de eerste afspraak met de gyn of verloskundige :)

Wij zijn ook onder controle in Belgie, omdat we de aanpak daar fijner vinden (altijd begeleid door de gyn, geen gedoe met thuisbevallen, sneller ingrijpen als het nodig is). Mijn man is Belg, en de bevalling van mijn eerste was eigenlijk onnodig zwaar dus vandaar nu in Belgie. Wij gaan in Hasselt, waar zit jij?

enne de jarige jet gefeliciteerd met je verjaardag!

la palma, welke skinny heb je gekocht? ik had een mooie van mamalicious gezien maar die was er niet meer in mijn maat. Maar goed ik pas voorlopig nog wel ff in mijn gewone broeken.

troetelbeer en (sorry naam vergeten) gefeliciteerd met de mooie echo!

13. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    @Snieke: wij gaan hier inderdaad alleen naar de gyn (en begin soms ook de huisarts). Vind dat zelf ook wel leuk omdat je dan altijd een echo krijgt en dan ben je toch een beetje meer gerustgesteld.
    Ik ben Begische, van Neerpelt (Noord-Limburg), maar woon maar een tiental minuutjes van Nederlandse grens af.

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja maar zoals mams kwam iedere dag wel een paar keer ff reageren.....

aukje is inmiddels gevonden :D

15. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, weer even een berichtje van mij; vanmorgen hebben we de intake bij de gynaecoloog gehad. Mijn gynaecoloog is echt helemaal geweldig; heeft echt passie voor z'n werk en dat vind ik wel echt super fijn. Met 36 weken (half april) moet ik me weer bij hem melden.
    We hebben een prachtecho gehad; ons kindje lag heerlijk te slapen en net toen de echo klaar was, werd 'tie ineens wakker en ging zich op z'n gemak uitrekken... Dus de derde echo inmiddels en volgende week de termijnecho bij de vk!! Jippie! Wat een verschil trouwens met 8 en 10 weken... Echt ongelooflijk mooi!
    Ben stapelverliefd op dit kleine leventje van net 10 weken oud. Wat is het toch enorm wonderlijk en speciaal!!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Minni. Is ik nog zal het goed met haar gaan

Hmmm ik eet muntdrop jam jam jammie
    zo me kleine meid van school halen die zit sinds 30ok oo school psz en ze vind het geweldig ze wilt namelijk noooit met mij mee terug hahahahahh gaat dan heeel hard huilen boehoeeee en krijg haar dan ook niet in haar stoeltje hahahah

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oeh Flowertje, als ik jou hoor over psz enzo, kan ik me haast nog niet voorstellen dat ik daar over een paar jaar ook sta om een dreumes weg te brengen/op te halen (als alles goed gaat natuurlijk...)

Dat brengt me op een vraag voor de mama's die al kinderen hebben. Hoe hebben jullie de opvang geregeld? Familie, kinderdagverblijf, gastouder, of oppas, of... Ik vind het best lastig kiezen namelijk. Bij ons op het pleintje zit een gastouder die 4 kindjes per dag opvangt. Op zich lijkt me dat wel wat, maar hebben jullie daar ervaringen mee? Sorry hoor, ben echt nog een nitwit!

M'n ouders hebben aangegeven dat ze liever niet structureel willen oppassen. Wel gewoon af en toe eens, maar niet op een vaste dag ofzo. (denk dat ze ons als we in nood zouden zitten heus wel zouden helpen hoor) Van de ouders van m'n vriend weet ik het niet zeker. M'n vriend heeft zelf 1 dag in de week vrij, dus dat wordt sowieso papadag en we werken allebei niet in het weekend. M'n vriend is meestal rond 16u alweer thuis uit werk. Ik pas om 18u elke dag (maar wil wel minder gaan werken als de beeb er eenmaal is. Weet nog niet of dat dan 3 of 4 dagen worden. Dat moet ik hier op werk allemaal nog overleggen.

Jemig, wat een verhaal. sorry hoor!
    Mooi echoverhaal trouwens Superano!

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ze is momenteel wel online en volgens de banner is het wel goed, maar ja.... aangezien alles in de hobbel is geweest met het forum.....

Eidt: heb dr net een PBtje verstuurd met de vraag hoe het is en dat we haar hier missen.

19. meedje

meedje Niet meer actief

Hoi Dames,
    Hier even een snel tussendoor berichtje van mij..
    Echo was helemaal goed, hartje klopte mooi, was goed gegroeid en ben nu ongeveer 10wk 4 dagen zwanger. Dus ik laat mijn banner lekker zo staan....
    Foto!!!
    (wel heel onduidelijk....)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wauw mooi meedje

hier erge maagpijn verechrikkelijk bah

Deel Deze Pagina