Goedemorgen allemaal!! Iedereen lekker geslapen? @1979: Wat een verschrikkelijk nieuws Lijkt me echt een nachtmerrie om dat te horen tijdens je echo! Maar er is nog een kleine kans he....laten we daar voor duimen met zn allen! Sterkte. Weet je wat ik me afvraag... Als er een leeg vruchtzakje zit heb je dan nog wel de zwangerschapsverschijnselen?? Pfff zit me nou alweer zorgen te maken voor volgende week Hier de laatste 2 dagen veel last van mn onderbuik...soms flinke steken bij bepaalde bewegingen.
Jeetje 1979, wat een naar nieuws! Ik duim heel hard voor je en wens je veel sterkte! Ik durf haast niet te zeggen dat mijn echo vanmorgen prima was. Het was heel speciaal om de binnenkant nu echt te zien. Ze moest even zoeken, dus ik werd meteen zenuwachtig, maar later zagen we alles heel duidelijk en het ging ook nog bewegen aan het einde. Ik word misschien een week vooruit geplaatst, omdat het al vrij groot was, maar dat wordt nog overlegd met de vk. Als ik vanavond thuis ben, zal ik de foto scannen en erop zetten. Nu ga ik vlug aan het werk!
Sanny haha een nitwit, nou je bent voor je het weet een expert in hydrofielluiers, fundushoogtes, ouderschapsverlofkorting Onze zoon heeft het volgende opvangschema, 1 ochtend bij papa, 2.5 dag kdv, 1 dag bij mama, 1 dag opa&oma. Ik zou me wel snel inschrijven want soms zijn de wachtlijsten nogal lang. Als je flexibele werktijden hebt, kun je het best voor een gastouder gaan die per uur betaald wordt, het kdv betaal je namelijk altijd, voor de hele dag. wij hebben voor het kdv gekozen omdat die veel faciliteiten heeft, de huizen zijn hier nogal klein en ik zag het niet zitten om mijn kind met nog een paar andere kinderen in een klein huisje te stoppen. het kdv is lekker ruim en ze kunnen goed naar buiten. En veel sociale contacten met de andere kinderen. als je voor het kdv kiest zou ik gewoon eens langs gaan om te kijken wat je ervan vindt, hebben wij ook gedaan. Ons kdv is kleinschalig, gezellig, wel een beetje rommelig misschien, maar dat paste beter bij ons dan zo'n overgeorganiseerde waar je hoesjes om je voeten moet als je binnenkomt. dan scheelt het ook nog wat voor groepen je hebt, gemengde, of per leeftijd. bij ons gaan ze elk jaar naar een andere groep, maar zitten ze wel bij dezelfde leeftijd in. de babygroep was ook heel rustig en klein, en ze hadden echt superlieve kamertjes om in de slapen, heel huiselijk en dat vond ik dan wel belangrijk. geld scheelt ook nog, en wat je allemaal mee moet nemen. bij sommige kdvs moet je zelf luiers en fruit meenemen (zoals die van ons), is ook redelijk duur per uur maar ja wij dachten duur of heel duur maakt ook niet meer zoveel uit succes ermee!
welkom jongmam en veel plezier bij je echo vandaag!!! hier een relaxed dagje... mn zoontje heeft studiedag en is dus vrij. gaan zo richting het bos... wil thuis een "herfsttafel" maken... herfst in een groot dienblad... paddestoeltjes en spinnetjes van wc-rolletjes.. en ondertussen ook nog boodschappen doen, huisje schoonmaken en zorgen dat het eten voor vanavond klaar is want mn schoonmamma komt eten
gefeliciteerd met je goeie echo sanny!!!! werkse!! haha wish knutselen vind ik altijd leuk om te doen.. zoonlief niet altijd.. die heeft het vaak al heel snel gezien.... hihi het eten voor vanavond hoef ik alleen maar te kopen... manlief gaat varkenshaas maken
Gefeliciteerd met je mooi echo Sanny Wish: Ik ben ook gelijk zenuwachtig. Op af en toe misselijkheid ben ik vooral moe en als ik niet eet, ga ik bijna tegen de vlakte. Maar ik hoef niet te kotsen ofzo ( dat maakt mij onzeker ) Maar goed, over iets meer dan 24 uur zullen wij het weten. Muts: Wat ga je creabea doen zeg. Ik koop meestal een zakje bij xenos ofzo en dan is het wel weer goed. Maar zelf maken, zeker met je kind, is veel leuker natuurlijk Veel plezier Vanavond ga ik proberen zalm te eten Ga het gewoon in de oven doen met citroen ofzo? We eten te weinig vis vind ik. Even wat anders dan gewoon bakken.
Ja en weet je wat ik ook steeds denk....tis te makkelijk gegaan bij me en nog....ook amper last van kwaaltjes behalve weinig eetlust en zere boobies en af en toe pijn in mn buik.Dan denk ik Oh ik zal ook wel 1 van de vrouwen zijn waar een leeg vruchtzakje te zien is Bloedirritant vind ik het dat ik zo denk maar is gewoon nog zo onrealistisch.Maar ja we zullen het volgende week weten. Vis is lekker...alleen heb ik vaak als ik het klaarmaak ik daarna geen honger meer heb maar dta heb ik met bijna alles haha Ik vind een pangafilet ook lekker maar moet er nu ff niet aan denken.
Hier vandaag lekker thuis dagje voel me zo ziek pfff iemand wat van mujn kwaaltjes dames hahhahhah Niet iedereen heeft kwaaltjes dus maak je geen zorgen bij mijn dochter had ik ook minder kwaaltjes dan nu ik ga zo middag tukje doen en energie ophalen voel me zo klote dus hoop dat het snel.middag is want zit hier ook met een peuter hahaha
Hoihoi, Ben even een paar dagen niet geweest, zo druk gehad met werken en huis... Sinds mijn 2e acupunctuur behandeling van afgelopen vrijdag gaat het iets beter met de misselijkheid. Ik probeer ook goed op te letten dat ik elk uur wat drink, zodat ik minimaal 1,5 liter drink want daar kwam ik lang niet aan en voelde me denk ik daarom ook heel beroerd. Maar goed, het gaat dus wat beter, jeeeeeeej! Maakt me gelijk ook onzeker hoor, ik weet dat kwaaltjes helemaal niks zeggen over of het goed zit, want een vriendin van mij had een MK terwijl ze misselijker was dan ooit. Dus tja. @1979: wat een naar bericht meis. Heel veel sterkte deze lange week...
Had vorige week trouwens een pepernoten verslaving maar nu kan ik ze niet meer zien. Ben nu into hartige dingen, zoals vleeswaren op brood, soepjes, augurken en zoutjes enzo. Zal ik wel behoefte aan hebben denk ik.
Whaaaaaa heb het hartje gevonden met de angelsound maar het is een druk boontjw wabt het geluid ging steeds weer weg maar het was ook cht niet mijn hard ging veelsye snel jeeejjjjj wat een mooi geluid
Gelukkig dat het iets beter gaat Yule... Misselijkheid is echt heeeeel vervelend!!Gek he dat je per week zin in andere dingen kunt hebben.In de 1e weken was ik verslaafd aan groentesoep en nu kan ik het woord amper meer uitspreken hahahah
hehe eindelijk he flowertje haha ja hartje van je beeb gaat veeeel sneller dan die van jezelf.Kan ook niet wachten tot ik kan gaan luisteren met de angelsound
Ik zat ook steeds te zoeken helemaal inderin maar vond boontje net onder me navek maar dit is mijn 2de dus me baarmoeder zal wel sneller groeien
Weet je wat ik me ineens af zit te vragen.....als je zwanger bent van je 2e 3e 4e of 5e kind....zie je dan juist meer tegen bevalling op omdat je weet hoeveel pijn het doet?
Ik ga zo reageren. Wish; wat je zei herken ik heel erg ja. Maar ik ging net douchen en nu ben ik ineens misselijk ( beetje kotsneiging ). Dus ik ga even liggen.