Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @mutsevluts ik had ook een hel van een bevalling met zelfde als jou pomp ect maar zie niet op tegen de aankomende bevalling laat het wel weer over me heen komen.

@Wish30 ja we konden het horen en zien, was geweldig heb een angelsound maar ga hem dit keer met mate gebruiken en er slechte ervaring mee.

@1979 leeg vruchtzakje wat een nacht merrie terwijl je denkt in een droom te zijn, heel veel sterkte van deze kant.

2. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Je weet het niet meid...wonderen bestaan maar wel goed dat je ook een beetje realistisch bent. Knuffff

3. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Jeeeeeeeeeeeeeetje mina stompe schaar???????:$:$:$ Wat een
    DRAMA!!!

ff verandert voor andermans gevoel.....maar heb trouwens nooit gezegd dat HIJ niet belangrijk is hoor maar goed

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Over dat jezus verhaal ga ik maar niks zeggen abders nemen mijn hormonen het over en uuuuhhhhh daar heb ik niet zo zin in hihihihihihihihihihi

5. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    ;);)nee niet verstandig met de zwangerschapshormonen:D

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Zo ff lekker middagdutje doen...ga daarna wel ff boodschappie doen....denk dat ik meteen ff langs de snackbar rijd dan ;) Erg ben ik...normaal eten lukt haast nie maar frik speciaal gaat er wel in:)

7. Superano

Superano Actief lid

26 aug 2010
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wish, dank je wel!!:)

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ooo jammie frikandel hmmmmm

neej zonde van me geld kots het toch weer uit hahahaaha

ik eet boere.kool wat ik nog had en ingevroren was lekker makkelijk

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Gatsieeeee moet er niet aan denken:$

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Och viel wel mee hoor.... mijn enige gedachte was: "Neeeeeee :(, niet knippen want ik heb geen zin in hechtingen" (omdat het zo lekker trekt)
    Ze zette de knip tijdens een perswee en vervolgens deed ze het nog eens, pas later werd er gezegd dat de schaar stomp was. Weinig van gevoeld hoor, omdat het dus tijdens het hoogtepunt van een perswee gebeurt.

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoei, die stompe schaar klinkt eng! Maar inderdaad ben je op dat moment volgens mij is een roes waarbij je de verschillende pijnen niet direct uit elkaar kunt houden :) Maar toch: auw!

Nog 1,5 uur werken. Bleh... kep geen zin meer...
    Ik heb het trouwens daarnet aan m'n directuer verteld. Hij is heel blij voor ons! Hij is iets jonger dan m'n vriend, maar heeft zelf al 4 dochtertjes, dus kon zich heel goed in m'n vreugde over de goede echo enzo inleven. :D

Innovember ben ik jarig en ik heb nu bedacht dat ik aan mensen die vragen wat ik wil hebben, geld ga vragen en dan sparen voor een nieuwe fiets. Ik heb een fijne Gazelle van m'n schoonmoeder gekregen een jaartje of 6 geleden, maar die is wel aan vervanging toe (bij het oude huis (bovenwoning) moest hij altijd buiten staan, dus hij roest overal flink) Als kroegfiets doet hij het nog prima, maar als ik volgend jaar met een zitje erop moet fietsen, gaat dat lastig denk ik.
    Ook vind ik het heel leuk om als het lekker weer is met de fiets naar werk te gaan (20 km) en daarvoor is een nieuwe, soepel trappende fiets ook fijner!

Welke fiets hebben jullie en hoe bevalt die?

12. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zooooo meiden,

Jeetje wat kletsen jullie veel haha.

@ Fiets; ik heb een gazelle, echt een superdingeske.. Moet nog wel een ander stuur en andere standaard op voor dat uk komt:) |
    Heb enkele maanden geleden mijn opoe-fiets vaarwel gezegd!

@1979; meissie, heel erg veel sterkte!

@ Verjaardag; wij zijn in december/januari jarig en dan ook nog kerst enzo.. Echt heerlijk haha.. Kunnen we mooi allerlei kadootjes vragen:)

@ Vertellen: Moeder+schoonmoeder weten het al. De rest v.d. familie vermoedelijk eind oktober tijdens etentje gaat moeder het bekend maken. En dan de andere 'restanten' mensen na de 12 weken echo:)

Ik heb voor de rest niet veel bijgehouden meiden, wat een geklets hahaha.. ben er echt met mn hoofd niet bij:O

13. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo iedereen,

Ben uitgerekend op 1 mei 2011 meer meiden dat??
    Alles gaat goed hier alleen moet ik bij de gynacoloog blijven voor controles...
    3 november laatste keer verloskundige en 5 november weer naar de gynacoloog..

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    We hebben een topic met de bevallingsdata... ik meen dat er inderdaad meer dames zijn die op 1 mei zijn uitgerekend. Ik "was" 2 mei, maar frauenartzt houdt vast aan de normale 28-dagen cyclus icm de termijnecho (30 april) en heeft me dus op 28 april 2011 gezet. Maar omdat ik al steeds in de mei-mama's meeklets blijf ik lekker hier hangen.

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    #655 Hopmarjanneke, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
    Oh ja, verjaardagen... dat komt bij ons dus lastig uit. Hopmanneke eind maart, dochterlief 9 april, tweede kindje dus ergens eind april en ik zelf half mei. Dus kadootjes vragen voor de beeb zit er niet echt in. Ja met Sinterklaas dan weer wel.

Vertellen.... ik ga toch mn best doen mn mond te houden en we gaan het dus op de verjaardagen van de oma's vertellen. Mijn moeder is 2-11 jarig en schoonma 6-11. Mijn ouders en zusje kunnen vrij goed "zwijgen" dus, dat loopt wel los. We hebben aansluitend familieweekend van de schoonfamilie (5-7 november)

Schoonfamilie: Nu heb ik bedacht om 16 t-shirts te kopen (diverse maten), deze te nummeren van 1 tm 16 (met grote cijfers uiteraard). Uit te delen aan de diverse kleinkinderen, variërend in leeftijd van 24 tm anderhalf jaar (onze dochter dus) en zelf nummer 16 aan te trekken. Onder de 16 komt een grote pijl naar mijn buik. En dus op de één of andere manier aan te geven dat het 16e kleinkind in aantocht is. Iets van "verwachte transferdatum 28 april 2011" ofzo :D
    Of we trekken ons meiske een shirt met een tekst in de trant: "oma, de 16e is onderweg" ofzo.

Mijn ouders en zusje: Hoe we het mijn ouders gaan vertellen? Nog niet helemaal duidelijk, maar het zal waarschijnlijk een verwijzing worden naar de verjaardag van mijn vader, ik ben nl op zijn verjaardag uitgerekend.

16. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dag meiden, wat gebeurt er toch veel in een dag!

1979 Allereerst wil ik jou heel veel sterkte wensen. Ik vond het al een klap om het te lezen, laat staan hoe de klap voor jullie moet zijn. Ik ga heel hard voor jullie duimen en hoop op goed bericht voor jullie! Sterkte!

17. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Leuke ideeen heb je marjanneke om het de familie te vertellen! Mij lijkt het het handigste om je dochter dat tshirt aan te doen met oma de 16e is onderweg! Erg leuk!

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja dat is ook wel zo. Maar ik denk dat het effect met al die genummerde shirts ook de broers en zusters goed aan het denken zal zetten :D Misschien stiefdochter maar even mee "opschakelen" in dat weekend. Zij weet al van de komst van haar brusje.

19. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Oh jij hebt ook een stiefdochter:D Hoe oud is ze?

20. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ook wij hebben vandaag onze eerste echo gehad. Mensen wat was ik gespannen! Uitwendige echo liet alleen een grote zwarte vlek zien; dan komt de angste wel een beetje opzetten hoor! Mijn blaas zat heel vol, dus ik moet eerst naar het toilet; plassen lukte nauwelijks...

En toen dus de inwendige echo... :x Wat we zagen maakte alles goed! Een prachtig klein bewegend (!) poppetje met al armpjes en beentjes (nou ja, nog niet helemaal, maar er was al iets zichtbaar)! Het hartje klopte heel snel, we zagen de hersentjes... geweldig!
    Ik mocht 1 dag achteruit, maar mocht het ook op 13 mei laten staan. Leek ons prima de 13de. Was vast niet op een vrijdag...

Met 5 mooie echo foto's mochten wij als aanstaande ouders naar huis. Eenmaal in de auto maar eens in de agenda gekeken... 13 mei is dus op een vrijdag!
    Ik ben vrijdag de 13de uitgerekend! Wij vinden dat wel humor. Zoiets vergeet je nooit of wel?

Wij gaan nu snel naar mijn schoonzusje op de ticket te geven wat volgens mij klopt de geboortedatum niet?!!!:)

Vanavond hoop ik op jullie leuke ideeën en vragen te reageren!

Deel Deze Pagina