flower het is dat je zover weg woont anders had ik der opgehaald hoor... vind mijn zoontje ook wel erg leuk la palma wij hebben 3e echo... 1e was met 4,5 week ivm bloedingen en verkeerde berekening dankzij cb digital met indicator (we dachten dat we langer zw. waren dan werkelijk is), 2e was omdat we zekerheid wilde dat alles goed was en zometeen dus eigenlijk de officiele 1e (de termijnecho zeg maar)
whahaha net 3 keer tegen manlief gezegd dat ie zich moest gaan scheren, wassen en aankleden, " ja liefje zometeen".... pff kon m wel schieten maar nu is ie eindelijk dan toch opgestaan
Nee het is meer dat mijn vriend mijn cyclus bijhoud en toen ik aan hem vroeg voor mijn laatste periode toen zei hij van ja dat was 16 augustus maar toen was namelijk mijn menstruatie voorbij (duurde toen 12 dagen) Het moest 4 augustus zijn hihihi maar ik had het zelf ook niet in de gaten en raakte op een gegeven moment in de war
ooh nee whahaha dat moet ik nog veranderen dat is toen mijn dochtertje voor de 2e keer naar de cb ging joh als mijn dochtertje zo zwaar was bij de geboorte was ik niet heel gebleven nee mijn vriend houd alles bij van mijn menstruatie enzo en toen ik hem vroeg voor mijn laatste periode zei hij 16 augustus toen was mijn menstruatie gestopt het moest 4 augustus zijn want toen begon mijn menstruatie
Is ook zo Palma voor je het weet liggen we te persen hahahaha Weet je nu al wat je aantrekt? Hier in folder staat ook met volle blaas komen dus dat doen we dan maar. @Jongmam; waarom houd je vriend je cyclus bij dan? Mijn vent weet daar niks van hoor haha
Jongmam; sorry, maar mag ik zo brutaal zijn om even te vragen waarom jouw vriend je cyclus bijhoudt? Wish: Ja, ik ga toch maar voor de rok en een maillot. Natuurlijk ook een volle blaas. Weet niet of het door de zenuwen komt, maar ik voel me een beetje blegh! Alle dames: Er is een docu van bbc en het gaat over het wonder van de geboorte. Te vinden op Youtube. Het heet: BBC the human body en dan kun kiezen uit een paar onderdelen. Dan kies je voor; an everyday miracle Dit is deel 1 YouTube - BBC The Human Body Pt2of7 An Everyday Miracle 1 Echt indrukwekkend van zaadlozing tot geboorte. Die vrouw had wel even haar schaamhaar mogen weghalen, maar dat is persoonlijk
Hahaha over schaamhaar gesproken.....zit me nou al druk te maken hoe dat straks moet als ik er niet meer bij kan zal mannetje aan de slag moeten denk ik
@ meiden met echo's vandaag: VEEL PLEZIER!!!!! Voor de rest is er in 1 dag tijd zoveel bij gekletst dat ik door mijn zwangerschapsdementie niet meer weet op wie ik nou zou reageren. Dus niet persoonlijk bedoeld hoor. Op mijn bericht over de intake met de VK is ook amper gereageerd. Heel begrijpelijk als er zoveel gekletst wordt. Vandaag 8 weken!!!! En nog 7 dagen wachten op onze echo.... SPANNEND!!!! Liefs
IHahahahaha ikk kom er nu al niet meer bij is echt een drama hahhahha heb al dikke buik van mezelf maar doe wel me best hahahahahaha
Hier ook hoor maar neem aan dat de buik NOG groter word dus zal wel moeilijk worden dan maar kan toch ook moeilijk met een heel oerwoud aankomen daar
Sunnyqueen. Jij hebt dus dezelfde dag als Wish & flowertje de echo. Dat zijn er dus wel veel weer volgende week. Spannend, maar die 7 dagen vliegen vast voorbij ZW.dementie? Dat is vervelend, maarja je weet waar je het voor doet he Wish: Ja, ontharingscreme van de kruidvat gebruik ik daar altijd. Voor de gevoelige huid. Maar dat durf ik nu niet. Ben bang dat ik een infectie in gang zet. Schaamhaar: moet ze zelf weten hoor, maar als je op tv komt kun je best meer moeite doen om er gekapt uit te zien toch
Owww die geur van ontharingscreme bah en dat spul krijgt mijn haar niet eens weg hahahahhah ja en rian heeft ook de 21 waar is die eigenlijk riaaannnnn meldplicht hahhha