heeft dat kl0te wijf t geld niet voor, pleur maar lekker op de schuldsanering in met je huis per veiling straks! Kronkel maar lekker, net als dat mijn kat heeft moeten kronkelen!
trouwens ff wat anders.. ik zit eigenlijk een beetje in de zenuwen.... ik weet dat er al meerdere topics zijn over bloed verlies. zat ook te twijfelen of ik het hier moets vragen. maar ik doe het toch. heb nu sinds eergister bloed verlies,(kleine beetjes) soms vers bloed maar ook soms oud bloed. maar ik voel het ook soms wat rommelen in mijn buik.. het lijkt een beetje op steken maar het is meer dat ik wat voel. maar niet echt pijn. Ik vind me zelf zo'n zeur. dacht gaat wel over.. maar ben toch geloof ik steeds wat zenuwachtiger geworden. moet maandag voor de eerste keer naar de vk. pas de 29ste een echo. kunnen jullie mij beetje gerust stellen?? of moet ik de vk bellen?? gr rinke
Oke ik zou wachten tot maandag omdat ik weet dat ze meestal toch zeggen dat je af moey wachten en omdat je maandag naar de vk kan doen ze niks en het is weekend.hier krig je nooit een echo in het ziekenhuis in het weekend als je gevoel zegt ik moet belle. Dan bel je zo even en leg je het uit en dan hoor je wat ze zeggen voor je eige. Gevoel en geruststelling verder zal ik maandag wel vragen of je eerder een echo zou mogen want tot de 29 ga je nooit volhouden toch dus zou dat wel vragen zowiezo
dankje voor je snelle reactie, wel ff fijn dat ik het kwijt kon. ik ga het proberen uit te houden tot maandag. dan idd even vragen of de echo eerder kan. ga zo lekker ff eten. vandaag alleen thuis dus wordt een pizza in de oven. gr rinke
Meid ik weet hoe je je voelt ik heb met de zwangerschap van me dochter. Ook met 8 weken gebloes en was zo bang maar was niks aan de hand let op de volgende dingen mocht het echt krampen worden heftig en meer bloed bel de vk dan ik had met mijn miskraam toen zulke heftige kramoen en je nerkt zelf wel of het goed gaat ja of nee je gevoel zegt genoeg op zo moment en meid als het je biet lekker zit bel dan de vk die helpen en luistwren naar je meid en ook ik hoor hihihihi
Hey Rinke, Ik heb ook regelmatig bloedverlies gehad (ook helderrood bloed verloren 1x bijna twee maandverbandjes vol) maar tot nu toe toch twee goede echo's! Het hoeft niets te betekenen. Maar hier heeft mijn VK wel duidelijk gezegd dat ik bij bloedverlies altijd mag bellen. Als ik jou was zou ik het even afwachten tot maandag en dan even bellen. Wordt het in tussen tijd nog veel erger kun je eerder aan de bel trekken. Maar als je erg ongerust bent, gewoon bellen. Daar zijn ze voor, hier is dat echt geen probleem, VK's weten dat het een enorm spannende tijd is, en zijn er ook om je gerust te stellen. Veel succes ermee, tijdens een zwangerschap wil je gewoon geen bloed zien! Flowertje: Hoe is het met jou meis? Wordt de misselijkheid al wat beter?? Liefs Aukje
Mams: Jeetje wat een verhaal. Wat bezielt mensen toch? Ik zou haar net als Rinke geloof ik liever kwijt zijn uit mijn buurt, maar ik kan je woede helemaal begrijpen. Ik was al zwaar pissed toen een keer ons boven buurman het leuk vond om in een dronkenbui ons planten met tennisballen te bekogelen. Potten stuk en planten naar de klote. Ik ben geen kattenmens maar snap niet dat zo'n mens dat over haar hart kan krijgen.
Ja gaat wel lief dat je het me vraagt meid ik kom hier de eerst komende tijd alleen maar reageren op jullievragen enz dit omdat ik een ob heb gehad waar ik erg van me stuk ben gebracht en niet leuk vind dus ben hier voor jullie en zeg zelf even niks neer knufff voor jullie
crisis hier!!! Op 1 of andere manier heeft hoogstwaarschijnlijk mijn schoonpappa in al zijn enthousiasme aan 1 iemand verteld dat hij pake/opa gaat worden. Vandaag komt vriendlief van voetbal thuis... heeft dus iemand (oude vrijgezelle man) keihard door de voetbalkantine geroepen. Dus jij wordt pappa..... Nou toen kon hij het niet meer ontkennen.... Dus hij bevestigt dat en verteld er ook bij dat het nog niet de bedoeling was om dit nu al naar buiten te brengen. Voetbalvrienden zeiden ook, wou je dit niet liever zelf vertellen?? JAAAH DUHHH!!! Maar goed nu zij het weten weten gaat het natuurlijk als een lopend vuurtje! En wij willen niet dat zijn pake en beppe het van een ander horen. Dus daar gaan we zo maar heen om het zelf te vertellen.... Pfff balen want zo zat het niet in de planning om te vertellen. Fijne avond dames! Liefs
Ak oke, dat begrijp ik. Wel lief dat je dan toch bijvoorbeeld zo snel op Rinke komt reageren. Hopelijk gaat het met de misselijk snel wat beter!
Sunnyqueen: Wat jammer zeg! Echt balen, toch veel plezier met vertellen ookal was het niet op deze manier de bedoeling! Praten jullie ook Fries?
Ach zo slecht ven ik ook weer niet hoor auke hihihi mensen moetwn ewoon niet zo zeiken hahahahaha we moeten er gewoon voor elkaar zijn toch de 1 is de ander niet
@Rinke; Ik ben dan 5 dagen vrij erna...tis heftig en ik moet ook nog maar zien hoor hoelang ik het volhoud en of de vk het verstandig vind.Anders ga ik denk ik terug naar avonddiensten. Over het bloedverlies...dat kan vanalles zijn.Ik zou het maandag aan de vk vragen,die kan ej dan vast geruststellen. @flowertje; wat heb je gehad? een ob? wat is dat? @Sunny; Jeetje balen zeg als mensen toch hun mond niet kunnen houden pfff tuurlijk wil je het zelf vertellen en wel op je eigen moment!
Pff...had net krampen alsof ik ongesteld moest worden. Ben ik terug gaan rekenen, dan had dit precies de periode geweest dat ik weer ongesteld moest worden. Gelukkig verder 'nog' niets te zien.
Monika: inderdaad even afwachten denk ik en als het niet ineens heel erg is gewoon laten gaan. Als het wel ineens heftig wordt, zou ik gewoon de vk bellen. Flowertje: ik was al aan het googlen wat een ob nou toch zou kunnen zijn! Maar het was dus een pb... hoop niet dat het erg naar was! Ben met een half oog Shrek aan het kijken en tegelijk aan het struinen op internet voor leuke spulletjes voor het kamertje enzo. Gossie wat is er een hoop...
niet erg naar maar wel iets wat me in het verkwerde keelgat is geschoten maar maakt niks uit dames knuffff
Ohhh ok pb dan snap ik het.Laat je niet op je kop zitten he meid!! Pff dr is weinig op tv...zit nu beste idee van nederland te kijken.Denk dak er vroeg in lig vandaag