nog 2 nachtjes en dan ben ik 9 weken ik vind het leuk om banners te lezen maar ik vind het maar naar steeds om te lezen dat er rond de 9e en 10e week de meeste kansen op een miskraam das toch zenuwslopend bleh ben boomerang aan het kijken voor de rest niks bizonders hiero ik heb gisteren de buikfotos bekeken wat zijn ze leuk ik ben nog een beetje huiverig met van alles online te zetten dus ik doe het bewust niet maar echt meiden wat een mooie buikies allemaal echt te cute
Goeimorgen meiden @claartje je kan toch alleen je buik doen niet 's el dat iemand dat herkend. Had je nog gezien dat ik een dorp naast je woon @mams. Jeetje wst een piep buurvrouw @ weet even je naam niet maar hoesst me je na je krampen gisteren Sorry weet het even niet meer
Goedemorgen dames! Nou ik heb tot nu toe meer geslapen in het weekend dan dat ik wakker ben geweest, hahahaha Had tot een uur geleden nog steeds hoofdpijn (al sinds vrijdagmiddag). Hoop dat het nu weg blijft. Las dat iemand op zoek was naar spulletjes voor babykamer. Ohhh ik word er echt tuureluur van, zie door de bomen het bos niet meer. Weet echt niet wat ik wil. We hebben ook maar een klein kamertje. Ik vind die kamers ook allemaal zo onwijs duur!!! Ik ga as.zaterdag met mn moeder naar Ikea. Gaan daar eens kijken / inspiratie opdoen.
Goedemorgen allemaal!! Ja er is genoeg op babygebied....kinderwagens...kamers enz pfff Gelukkig hebben we nog ff de tijd haha
Goedemorgen meiden ow wacht het is al middag hahahah heb net me koppie je thee gezet en ga zo me broodje smeren joh binnabinna woon je gewoon in het dorp naast me gezelliee was wel aan deze kant met de kermis ik woon precies tegen over het WApen maar ben totaal geen kermis ganger lol kan wel maar ik heb voorlopig nog niet die drang wil eerst de eerste 3 maanden halen eigenlijk de eerste 26 weken voor ik met een gerust hart fotos ga plaatsen ben gewoon een beetje boel paranoia denk ik de echo foto plaats ik wel
Jeetje wat ben ik blij als ik op de 12 weken zit zeg Kan echt niet wachten! Ja er zijn inderdaad zoveel babykamers! Maar voor mijn gevoel zijn er ook onwijs leuke kamers voor een redelijk bedrag! Ik koop nog niets in ieder geval. Eerst maar eens weten wat het geslacht is Een fijne dag allemaal!
@ Sunnyqueen, hè wat vervelend zeg. Dat had mijn schoonzus ook van hun kindje, ze wilden het eigenlijk ook nog niet zeggen maar iemand had zich verluld. Leuk een Pake (en Beppe)!!! Ik ben Fries, spreek Fries, woon in het oosten des lands (met een Achterhoeker). Probeer wel zoveel mogelijk Fries te spreken met mijn zoon. Zou het fijn vinden dat hij tweetalig is. Ons geboortekaartje was tweetalig, Fries en Achterhoeks!!! Veel leuke reacties op gehad. Gaan we voor de volgende weer doen. Ik maak er een lazy sunday afternoon van, zo nog even naar bos met kleine maar daar is alle activiteit voor vandaag wel mee gedaan! Had net ook buikpijn, maar geloof dat het me darmen zijn, pfff wat een lucht, hahahaha! (sorry) Net als ik denk dat de misselijkheid minder wordt komt me er weer een vlaag aan! Hebben jullie dat ook? Nog 4 dagen! Ben zo nieuwsgierig! Meer dames vandeweek eerste echo? @ wish, jij hebt hm woensdag toch?
Hoi Bloem! Waarom blij met de eerste 12 weken? Het eerste trimester is toch pas met 13 weken afgelopen? Of is de kans op mk kleiner met 12 weken?
@binna, het gaat nu goed, gisteravond 4 uur lang echt flink pijnlijke krampen gehad. Ermee naar bed gegaan en er niet mee opgestaan. Voel er niks meer van nu. Hoop ook dat het zo blijft.
Goeiemiddag allemaal! Hopelijk wordt het allemaal minder met iedereens hoofdpijn, buikkrampen en misselijkheid! Dat laatste wordt sowieso meestal minder na de eerste maanden toch? Al hoor je soms ook mensen die er de hele zwangerschap last van blijven houden... even afkloppen maar, haha. Hier ook een lazy sunday. Gisteravond op de site van ikea en op marktplaats enzo gespeurd naar babykamerdingen om een beetje ideeën te krijgen hoe groot dingen ongeveer zijn. Heb op ruitjespapier het kamertje getekend met de deur en het raam enzo en heb nu kleine papiertjes die kast, ladenkast/commode en bedje voorstellen. Een fijne stoel op dat kamertje is ook handig toch? Als je 'snachts moet voeden ofzo? Vandaag eindelijk mijn zolderkamer eens onder handen nemen. We hebben vorig jaar een superfijn huis gekocht en op zolder hebben we ieder een eigen domein. De kamer van m'n vriend is helemaal tip top, maar de mijne is echt een megazooi... Ik zit er ook haast nooit (mijn laptop staat altijd gewoon op de eettafel...) Nu ga ik op die kamer ruimte maken, zodat de spullen die nu in het kleine kamertje naast onze slaapkamer staan naar de zolder kunnen, want dat kleine kamertje wordt dan de babykamer Paps en mams hebben het vorig jaar al heel leuk behangen (basiskleur is soort limegroen, dus dat kan voor jongen en meisje vinden we) en er ligt laminaat in. Nu de rest nog! Nou, even snel in bad en dan aan de slag! Jullie allemaal een fijne dag gewenst en geniet van het mooie weer!
Bah vervelend die krampen he....ik heb het de eerste weken heel erg gehad..waren de darmen. Gelukkig dat je nu geen last meer hebt