Ja, ze zeggen overal iets anders. Want toen wij bij de vk waren zei ik tegen mijn man: We zijn 6 dagen vooruit gezet dus kun je het nog sneller wereldkundig maken. Toen zei mijn vk; met een mooie echo rond deze termijn ( dus 10.5 ) is de kans 95% dat je een goede zwangerschap hebt.
Lekker!!! Ik heb niet zo'n zin uit eten te gaan ,ik eet altijd lekkere biefstukjes en cappacio vooraf en dat kan nou niet!!
Lekker gewokt? Heerlijk hoor. Ik meot zeggen: Ik krijg steeds meer trek. Ik ga nu mijn 3e bakje pompoensoep eten. Mijn man zit propvol ( dat overkomt hem niet vaak, zeg maar nooit ) en hij hoeft echt niets meer. En ik ben me al aan het bedenken wat ik hierna ga eten
Hahaha vreetzakje Hier lekker spinazie gegeten mmm was heerlijk! Daarna lekker bakje appelmoes en bij de koffie tompoesmmm
Oooo, Wish, waarom ga je het nou over carpaccio hebben? Lekker met pijnboompitjes een goede olijfolie, lekker parmazaanse kaas en een beetje eikenbladsla ... ( water druipt uit mijn mondje hoor )
Maar wat heb je met de spinazie gegeten dan? Hmmmm, tompoes. Ik bedenk mij ineens: Ik heb er nog 2 in de vriezer. Maar daar heb ik geen trek in! Ik bewaar ze voor je
Ik kan echt al 9weken niet eten gewoon. Alles kwam er binnen een uur uit! En die maagzuur die je daarna krijgt is echt verschrikkelijk. Dus ik ben best trots op mezelf vandaag Wij hebben onze echo ook met 10w4d dus als het dan al verminderd (de kans op een miskraam) dan ben ik héél blij hoor
2 december trouwen? Wat leuk zeg, gefeliciteerd! Was het al gepland of hebben jullie dit onlangs besloten? Dan heb je een minibuikje denk ik. Wat doe je aan? Ik ben ook in de winter getrouwd
We zouden eigenlijk (ervan uitgaande dat ik niet direct zwanger zou raken) aankomende zomer trouwen. Maar nu komt ons kindje in mei, en dan wil ik ook al mijn tijd voor hem of haar hebben. Dus heb daarna gewoon niet zo'n zin om ook nog eens bezig te zijn met een bruiloft. Dus we hebben nagedacht en hebben toen besloten om het in december te doen Kan ik nog net in een leuke trouwjurk en hebben we dat ook weer gehad We trouwen op een donderdag, maar hebben de zaterdag daarna een feestje met vrienden en familie. Ik zou afgelopen dinsdag voor een jurk gaan kijken met mn beste vriendin, maar ik was onwijs beroerd! Dus we gaan aankomende dinsdag. Weet nog niet wat het wordt
Meiden, waarom hebben wij trouwens geen Mei 2011 Mama's club waar je lid van kan worden? April en Maart hebben dat wel..
Ja, gek is dat he? Je leest overal dat het gemiddeld een jaar kan duren en dan verwacht je natuurlijk niet dat het zo snel kan gaan! Leuk hoor. Trouwen an sich is gewoon heel emotioneel ( vind ik persoonlijk ) als je dan ook nog net bevallen bent en de zorg hebt over een klein mini mensje is het misschien toch wat hectischer enzo. Maar leuk! Ik hoop dat je slaagt voor een jurk. Ze hebben zoveel leuks hoor. Als je nog tips nodig hebt ofzo, mag je me een pb sturen hoor Spannend, komende dinsdag
Ja inderdaad! Daarom is het beter dat we het nu doen En ik vind het niet zo erg in de winter! Dankjewel, zal je zeker een pb sturen als ik hulp nodig heb!
Och BAS, zo klein en dan al gips, dat is ook niet wat, niet te schuldig voelen he? De ene zegt met 10 weken en de ander met 12, het is natuurlijk een proces, de placenta moet functies gaan overnemen en als dat goed gaat ben je zo goed als "safe" en dat proces start en eindigt ergens in die twee weken dus neem het niet met een dag maar gewoon met een heel trimester, dan zit je goed, toch? Een club? Wat is dat dan? Ik heb me aangemeld maar ken het niet, iemand uitleg? Zooo nu naar bed, morgen dreumes naar oma dus mama aan het werk, erg veel op mijn to-do lijstje! Maar beginnen met koffie met een oud collega, wat dingen bespreken voor de leuke ladies night in de Intratuin waar ik DeDrieDraakjes leuk kan promoten
Lekker he cappacio...is mn lievelingsvoorgerechtje mmmm.Vind ik nog 1 van de moeilijkste dingen om te laten staan.Biefstuk en cappacio Ik heb bij de spinazie aardappeltjes en stukkie vlees gegeten! Is goed bewaar de tompouchen maar voor als ik op de koffie kom
Ik eet ook veel te weinig hoor...weinig eetlust! Ik kom bij lange na niet aan de dagelijkse hoeveelheid voeding die je moet hebbenMaar zal wel goed komen.
Hoi hoi, Heb niet alles gelezen, ben alleen even lid geworden van de club ondanks dat ik geen idee heb wat dat inhoudt, haha. Welterusten allemaal!
ik kwijl ookal oohh en bloem gefeliciteerd wow 2 dec trouwen spannend hoor morgenavond pas om 8 uur naar de VK zooo spannend kan niet wachten en ik wil echt supersnel me echo @ kaatje dank je wel lieverd ja ik hou echt me vingers gekruist ik heb al die kookprogramma's zitten kijken vandaag en nu heb ik de kronkel in me hoofd dat ik best wel een goede kokkin zou willen leren worden maar ja nu ik zwanger ben gaat dat wat moeilijk want er zijn teveel dingen die ik niet mag eten maar ik krijg er zo een lekkere trek van ik heb nu ook zo een trek in een lekker biefstukje wel helemaal doorbakken met pepersaus. en sjught de ene zegt je mag wel sushi de andere niet ik heb nu al af gesproken alsik bevallen ben wil ik niets horen en 1 grote schaal voor moi alleen oh meiden wat heb ik een trek in allemaal lekkere dingen wat ga ik morgen koken?? hmmm lamskoteletjes in paprika saus met broccoli en aardappelen of een bloemkool of broccoli ovenschotel sjught ik wou dat ik een superkok was die van alles maar zo uit der mouw kan schudden