heel veel gemist.. mare wel lekker ff greys kijken, mijn gedachte miss ff ergens anders! misschien echt ff lekker janken op de bank!!
Liset: Gefeliciteerd met je goede echo! Fijn zeg, geniet er maar lekker van! Waren er nog meer meiden met echo's vandaag?? Joyce: Wat schrikken zeg! En zielig dat kleine bas nu met z'n armpje in het gips zit, hij heeft er nu geen last meer van? Marjanneke: Spannend morgen de nekplooi, jammer dat je niet meteen uitslag krijgt. Maar wel leuk om je kleine weer even te zien. Vind het wel grappig om te lezen hoeveel verschil er zit tussen Nederland- Duitsland- Belgie. Yule: Hopelijk werkt de primperan beter. Zwaar hoor nu verhuizen, succes er maar mee! Troetelbeer: Ik ben nu bijna 13 weken en merk inderdaad dat ik nu weer wat energie terug krijg. Maar gewoon je rust pakken hoor. Maar ja... stiekem ga ik zelf ook altijd maar door! Nou morgen meer... nu weet ik het niet meer. Hier trouwens geen nieuws.... voel me goed, nog wel wat moe maar dat wordt al stukken beter. Tot morgen!
Komt me heel bekend voor... wij zijn zaterdag naar nieuwbouw huizen gaan kijken. Binnenkort komt hier een makelaar kijken wat deze woning nu doet op de markt en dan gaan we beslissen wanneer we het in de verkoop doen. Maar waarschijnlijk wachten we toch nog even een jaartje. Pfff verhuizen enz is altijd zo hectisch! Blegh!
Liset: goede echo gehad? Ik heb blijkbaar je berichtje gemist maar nu lees ik het in de reactie van Aukje. Heerlijk he zo'n echo? Rinke: Morgen ben jij aan de beurt he? Ik hoop zo dat je met goed nieuws terug komt. Aukje: Wat jij zegt over de energie herken ik wel. Ik was vanmorgen nog wat suffig, maar vanmiddag.. Whoehoeeee ik ging als een tierelier. Heb alles gezogen, gedweild, vaatwasser in en uit, grote pannen die niet in de vaatwasser passen gewassen, keuken een beurtje gegeven. Dit is echt lang niet voor gekomen. POepen: Dames; hoe vaak poepen jullie per dag/ week? Misschien willen jullie dit niet van mij weten, maar een paar weken geleden moest ik om de 2 dagen. En dit is de 3e dag al dat ik niet hoef. Ik heb vandaag 2 kiwi's op. Het moet nu toch wel komen? Chaartje: Hoe was je afspraak bij de VK? Of ben je er nu? Ik denk aan je hoor Wish: Ben je al lekker aan het smikkelen. Ooo als de baby er is ga ik een japanner overvallen en die lekkere sushi met zalmeitjes eten, carpaccio en filet american ALlemaal achter elkaar naar binnen hahahahaha
Meiden; ik moet ook verhuizen binnenkort ( wij ) maar ik pak alleen in . De rest ( verven, verhuizen enzo ) mogen mijn man en zijn vrienden doen Dat laten ze je toch niet doen met je buikie
Nee het is er nog niet palma....ik mis bepaald eten ook hoor maar ja wil er niet altijd over zeuren...ik wilde toch zwanger worden! Over het poepen; is af en toe een drama hier! Moet echt opletten dat ik veel vezels eet anders verstopping en das geen pretje kan ik je vertellen!
Wish: Nog genoeg ruimte hier! Daarvoor hoeven we het niet te doen. Maar in het plan waar wij willen wonen worden nu hele mooie woningen neergezet. Alleen dit is nu fase 1, en er komen uiteindelijk 3 fases (van die nieuwbouwwijk) dus over 2-3 jaar zijn ze daar nog wel aan het bouwen. We gokken dat er nog wel meer mooi huisjes komen. Heb er nu gewoon geen zin, en stel je voor dat dit huis verkocht wordt, nieuwbouwhuis niet klaar en zwanger en een kleintje van ongeveer 2? Zie ik echt niet zitten, haha. Dus de kans is heel groot dat we nog wachten. LaPalma: Ik heb dat inderdaad ook, het ene moment nog moe maar het andere moment ga ik als een wervelwind door het huis. en die periodes komen steeds meer. Hopelijk sla ik niet door met de nesteldrang en poetsen... tegen het einde van mijn vorige zwangerschap had ik de neiging om elke stap van mijn man achter hem aan te dweilen. Gek werd ie ervan... haha
je mag nu ook helemaal niet in verflucht staan!!! als er geverfd word in huis moet je zorgen dat je het goed ventileerd.. je mag alleen met verf op waterbasis werken ach Wish 1 keer sushi zou toch geen kwaad kunnen?? ik heb een raw ribeye gehad (dus echt bijna rauw) toen we net zwanger waren... zie het maar als afscheids-sushi welkom terug van vakantie Esmee jammer dat het weer niet echt lekker was... waar waren jullie?? wel fijn dat je de hele dag door overal wat vandaan kon halen aan eten hmm la palma dat poepen van jou komt me bekend voor... heb ik eerder altijd gehad.. nu is het netjes iedere dag 1 keer... veel plezier allemaal met greys.. wij gaan csi kijken
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/229579-welke-dingen-regelen-2.html bovenaan pagina 2 staat een hele handige lijst met to-do's!!!
La Palma : over poepen ... ik ben altijd al een slechte poeper geweest, maar merk wel dat het nu nog slechter is! Wat betreft die kiwis die moet je dan op je nuchtere maag nemen als ontbijt. En dan eerst een glas lauw water.
genieten alsof je leven er vanaf hangt (als je klaar bent: dit was de laatste keer sushi tot mei... :x)
Over poepen: Heb er nooit problemen mee gehad en nu ik zwanger ben gaat het nog makkelijker, lees zeker 1x per dag, soms zelfs 2x.
Het was heeeeeeeeerlijk!!! Zo dit was de laatste keer sushi(tot mei) Als ik bevallen ben wil ik; carpaccio,biefstuk,filet american en sushi!! Allemaal op 1 dienbladje
Nee joh Wish: Je hoeft er ook niet over te zeuren, maar je mag wel zeggen toch wat je lekker vindt/ vond? Ja precies. ALs je verstopt bent doet het dan ook pijn enzo? Aukje; lekker he, meer energie? Hahaha, jij had dus echt nesteldrang. Hopelijk minder deze keer want het is ook niet goed voor je ( zeggen ze ) zo hard werken tegen het einde van je zwangerschap Muts: lekker iedere dag 1x poepen. Heerlijk he? Geniet je ervan? Esmee; Leuk waar ben je op vakantie geweest? Poekie: Krijg je buikpijn van het niet poepen? Of doet het extra pijn als je eenmaal moet of floept het er gewoon uit? hahahaha MOnika; 2x per dag poepen? HEERLIJK dat klinkt nu als een droom
Wedden dat we daarvan gaan poepen ( vooral door dat stukje : allemaal op 1 dienblad ) hahahahahhahahaahha