hmm das wel erg veel... het enige wat op mijn dienblad hoeft te liggen is carpaccio en een raw ribeye steak van Appie (een vriend van ons heeft een steakhouse....)
La Palma het ligt er ook een beetje aan wat ik gegeten heb de dag ervoor, maar dan kan ik smorgens en savonds. Ben er alleen nog niet achter wat het precies is...
Ik ben bij mijn dochtertje om 14.35 bevallen, en om 18.00 uur zat ik aan de biefstuk! Een hele grote, haha.
ow la palma heerlijk is dat!!! heb gelukkig met de jaren die verstreken wel geleerd wat ik moet laten staan... drop, winegums, bananen, gevulde speculaas.. eigenlijk al het eten waar je obstipatie van krijgt.... enne als je heel graag wilt maar al 2 weken niet bent geweest dan doet het echt superzeer... pfff dat wil je niet weten :x (lang leve de zetpillen voor kids... ff er 1 in en je bent er zo van verlost )
gewoon paracetamol in de vorm van zetpillen voor kinderen... veel kleine kinderen kunnen nog geen pillen slikken dus hebben ze deze ook in zetpilvorm...
HHahahahahahha, dat wil ik NET vragen! En wat lees ik drop, gevulde speculaas? Dat zijn mijn maatjes Die moet ik dus laten staan ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik heb dus meestal helemaal geen drang om te poepen. Ik moet er echt ff voor gaan zitten .. in alle rust en met alle tijd! Hahaha! En als het dan komt doet het gelukkig geen pijn. Heb altijd kleine keutels... Hihihi. En dan nu smakelijk verder praten over eten. Ik mis eigenlijk nog niets qua eten.
er zit te weinig pijnstilling in de zetpilletjes voor ons om iets te doen maar ze werken bij mij laxerend ja dames in gevulde speculaas zitten kruiden waardoor je ontlasting erg hard word.... zijn volgens mij dezelfde kruiden als pepernoten/kruidnoten (weet het niet zeker)... dus kijk uit met snoepgoedjes van de sint.... over sint gesproken: met editienl op rtl was vanaaf een stukje over de film van Dick Maas: de horror sint... maar mijn zoontje verstond hongerige sint whahaha je kon me weggooien mamma hongerige sint? heeft ie honger dan??
whahaha ja idd... ik kon kiezen uit de "serieuze" melding (ach die lees ik bij jullie wel ) en uit de grappige... vond het wel leuk... net ff wat anders
hahaha ja idd grappig die banner en ook grappig wat je zoontje zei hahaha je blijft lachen met die kleintjes he
Poekie; ja nu lekker over eten. Wat was jullie avondeten eigenlijk? Muts: Bedankt voor de tip. Ik wist het echt niet. Lekker zwanger zijn met de pepernoten die je om de oren vliegen! Maar ik ben sterk! Wij allemaal. Wat grappig van je zoontje! Hahahahhaha Ik vind die banners van bijvoorbeeld Wish altijd wel leuk. Maar ik wil op mijn banner een vrouw met een zwangere buik Dus ik lees gewoon met de rest mee.