Ik ben ook moe, maar dat komt puur door het bankhangen haha en ja die operatie n medicatie gaven me een heel raar ritme terug! Maar goed ik houd mezelf wakker tot 10 uur savonds (ja ook als ik bek en bek af ben) puur om mezelf weer int gareel te krijgen pff valt niet mee... Dus eh dames gefeliciteerd met jullie vermoeidheid en doe lekker een dutje !
Toegeven aan moeheid zeggen ze Wish? Staat er ook bij waar ik dan even mijn dreumes kan inleveren? Hier ook mooooeeeee dus en nergens zin in, er ligt vanalles op me te wachten maar kom nergens aan toe
Ik ben er weer!!!!! Woooeeeeiiiii we zagen een wurmpje ! En hebben z'n hartje horen kloppen!!!! BLIJ BLIJ BLIJ !!!
@poekie, gefeliciteerd!! Hier ook enorm moe. Daarbij komt nog een stuntpeuter die halve nachten spookt....moeders ligt dus de meeste avonden tussen 9 en 9.30 in dr mandje om nog een beetje slaap te pakken
Poekie, joepie!!!! Enjoy!!!! Yule, ja moe is zeker beter dan misselijk, sorry dat we het niet eerlijker kunnen verdelen onder de zwangeren
Hier ook zooooo moe en misselijk.daarom.ben ik er vaak niet sorry meiden gefeliciteerd voor de.meiden va. De echos
Ik was er ook weer even. Las dat er 2 meiden een goede echo gehad hebben. Super zeg. Ik kan ook niet wachten. Maar moet nog 1,5 week geduld hebben. Wij hebben tijdens de zwangerschap vd oudste ook ger partnerschap gedaan. Als we ooit gaan trouwen wil ik het wel een beetje goed doen. Dus voorlopig hebben we daar geen geld voor over. Hier ook echt heel erg moe met misselijkheid. Ik moet ook echt smiddags even leggen anders hou ik het echt niet vol. Ik hoop echt gauw weer wat meer energie enz te krijgen.
Toen was heel het topic weg Niks aan te doen beginnen we weer met een schone lei. Hier wil het allemaal niet zo erg beroerd wordt ik wakker en zo ga ik ook weer slapen.... Vanochtend werd ik wakker en ik dacht het is over! Maar nog geen 2 seconden later werd ik al weer wakker uit mijn ''droom'' Alleen als ik slechte ongezonde dingen eet wil het nog wel een beetje maar daar geef ik niet heel de tijd aan toe omdat ik net 29 kilo afgevallen ben maar mijn gewicht blijft wel netjes. Aanstaande vrijdag hebben we weer een echo hopelijk zien we dan het hartje kloppen anders is het foute boel! Daar ben ik wel een klein beetje bang voor dat ik dit allemaal voor niks moet doorstaan. Als iemand mij op de lijst wilt zetten ik ben daar zo SLECHT in Hou mijn bevallingsdatum maar even op 25 mei thuisbevalling en borstvoeding Alvast bedankt! Iedereen heel veel suc6 met alle kwaaltjes en goede echo's!
Oorspronkelijk geplaatst door Rianne80 Toegeven aan moeheid zeggen ze Wish? Staat er ook bij waar ik dan even mijn dreumes kan inleveren? Dreumes kom maar hier hoor, toch niks te doen
Meiden, ik kwam deze net tegen: http://www.kruidvat.nl/domains/kruidvat/content/babymama/BabymamabonnenDEFNW.pdf Misschien hebben jullie ze al gezien...maar dacht ga t voor de zekerheid nog ff in de groep gooien. Altijd handig! grrr de link doet het niet.....ga ff kijken hoe ik dit op ga lossen