ik wil al helemaal niks moet afwassen me woonkamer opruimen me bed opmaken nieuw wasje draaien maar het enige waar ik aan kan denken is hmmm ik wil lekker slapie slapie doen en me maag draait alle kanten op van de misselijkheid die stomme emesafene voor het slapen gaan innemen zeggen ze nou dat helpt dus gewoon neit want als ik sochtends wakker ben ben ik gewoon misselijk en dat is wat ik juist niet wou :x
Grr irritant die misselijkheid Chaartje! Ik wil liever geen chemische troepjes v.d. huisarts. Heb nu homeopatische middeltjes liggen maar neem er de laatste tijd weinig van in 'onderga' de beroerdheid en misselijkheid maar.. Is ook niet echt een pretje maar toch.. wil idd ook alleen maar slapen, slapen, slapen slapen slapen.. hahaha.. Nou vooruit, nu moet ik om te plassen toch naar boven, misschien dat ik even naar de wasmachine kijk.. Maar de was eruit halen en ophangen is een andere vraag hahaha.. Tot zo
Dag allemaal! Vergeef me dat ik niet alle 60(!) gemiste pagina's heb gelezen... La Palma heb wel even jouw echo opgezocht (we waren op dezelfde dag uitgerekend). Echt gaaf dat je gelijk je kindje zag! En dan ook nog een week vooruit gezet! Gefeliciteerd! Het weekendje weg was heerlijk! Lekker ongestoord over de komende baby kunnen praten, maar nu moet ik mezelf weer in stil zwijgen hullen. Volgens mij moet ik nu kraamzorg gaan regelen. Kan iemand mij vertellen hoe je dit moet aanpakken? Heb echt geen idee!
Goedemorgen meiden!! Heb ff de puf niet om terug te lezen.Meiden die vandaag een echo hebben;veel plezier en rinke heel veel sterkte en we duimen voor je!
Was ik weer, de was hangt op, en andere was ligt netjes schoon in de kast.. toen viel ik bijna om dus ben maar naar beneden gegaan.. Heb niet eens puf om wat te eten te maken voor mezelf, blegh.. Ik heb vanmorgen de kraamzorg gemaild, nu sturen ze me een informatiepakket ( dat vroeg ik niet, ik wou aangemeld worden) maargoed.. Ik weet ook niet helemaal hoe en wat precies. Maar wacht eerst het informatiepakket wel af, kreeg ook nog een kleinigheidje erbij begreep ik.. Dus ben benieuwd Liefs
@guusje even kijken bij je verzekering aan welke hun gekopelt zijn. dan even de site's lezen en kiezen welke bij je past. Jaaa Ik heb vanavond een echo om half 8 ben zo beneiuwt.
19-10-10: Mamadolly 2e echo termijn 19-10-10: Yule intake VK 19-10-10: Binna 2de echo 19-10-10: Hop_marjanneke (Marjan) nekplooimeting Allemaal succes meiden vandaag . En Rinke natuurlijk ook en die niet op de lijst staan hihi. xxx Joyce
Eigenlijk had ik bedacht om misschien van verzekering te wisselen... In ieder geval ga ik het kraamzorg gebeuren goed checken... heb daar nog nooit naar gekeken. Ben wel even op internet gaan zoeken... blijkt dat er in ons dorp 1 kraamzorgcentrum zit... heb dus blijkbaar weinig keus... Veel plezier met je echo straks!
Als ik het goed heb moet ze om 1 uur. Over een half uurtje dus... Laten we heel hard voor haar duimen!
@guusje als je nog van verzekering wil veranderen zou ik eerst dat doen. want anders hebben hun verschilende gegevens. de kraamzorg
Ik zit ook nog te twijfelen of ik mn verzekering moet veranderen.Wel zelfde maatschappij maar andere verzekering die meer vergoed.Maar dan denk ik weer is dat echt nodig.
Hey Guusje. Hoe gaat het met jou? Ja, voor mij geen vrijdag de 13e meer. Vroege eisprong gehad Fijn dat je weekeindje weg zo leuk was. Heerlijk he? Nu nog even wachten en dan mag je het iedereen vertellen over jullie wonder! Kraamzorg weet ik ook niet. Ik ga vandaag een bureau bellen. Maar nu eerst even een dutje doen. Gisteren had ik superveel energie, nu zit ik te vechten tegen de slaap! Voor de meiden die vandaag een echo hebben: Succes en veel plezier.
Hey palma slaapkopje!!! hahaha ga maar lekker dutten hoor! Hier ook moe maar moet nog ff boodschappies doen bahhh daarna lekker maffen
ik moet idd ook nog iets aanpassen bij de zorgverzekeraar maar besef wel dat als je dit wil, je gelukt hebt dat je een jaarwisseling hebt tijdens je zw. schap. Want je kunt dus alleen per 01-01 wijzigingen maken of overstappen naar een andere zorgverzekeraar!! bij mij is het het wijzigen van aanvullende verzekering. Nu moet ik 250 euro zelf betalen bij een evt. ziekenhuisbevalling zonder indicatie. en zoveel euro per uur aan kraamzorg is eigen risico. bij de aanvullende verzekering betalen we 13 euro per maand meer. Maar is de eventuele vrijwillige ziekenhuisbevalling helemaal gedekt en de kraamzorg ook.. scheelt toch gauw een ruwe 380 euro in een keer ophoesten.. Nu betalen we dan wel 150 euro premie per jaar meer, maar daar heb je ook wat voor Rinke, je zit nu bij de VK/gyn! heel veel succes meissie!
Oké, dus als ik het goed begrijp moet ik nu eerst eventueel mijn verzekering wijzigen en dan pas de kraamzorg regelen?