Owww ik ging net mijn dochtwr naar school brengen en moest opeens huilen over alles wat erggggggg ben zo trots op me kleine meid
Hallo dames, Ik reageer niet vaak helaas nogal druk of mijn computer schijt er mee uit :-s hoe is het hier?? lees van de verzekering Agis heb ik ook een uitgebreide dekking en wil ook graag in het zh bevallen en alles word inderdaad gedekt dus geen hoge rekeningen achteraf en omdat ik nogal een fysio verleden heb durf ik deze ook niet bij te stellen ( bij 1 ste zoon bekkeninstabiliteit ). Verder erg misselijk en had heel veel steken onderin de buik en onderrug, blijkt blaasontsteking te zijn en banden die oprekken :s en erg last met zitten van mijn stuitje? nou zal wat worden..maar goed we hebben het ervoor over Vrijdag mijn 1ste echo! heel erg spannend! en smiddags in ondertrouw! we doen aan geregistreerd partnerschap en is blijkbaar ondertrouw ook voor nodig! Hoop dat het met iedereen goed gaat! xx
Pfffff... sorry meiden, lees net op de hyves een schokkend bericht. Een goede bekende van ons is gisteren plotseling overleden, terwijl hij aan het intrainen was voor zijn grote droom... Meedoen aan de Wereldkampioenschappen Africhting voor Duitse Herdershonden (WUSV) De WUSV wordt dit weekend gehouden in Sevilla (Spanje). De beste man mocht maar 64 jaar oud worden Zit nog te trillen van het nieuws.
@hopmarjanneke: wat een naar bericht. sterkte meis! @rinke: hoop dat het goed is meid, ik duim voor je. Vanmorgen de intake gehad. Was leuk, de vk was dezelfde als ik bij mijn bevalling had van mijn 1e. Ze herkende ons meteen en wist bijna alles nog. hebben lekker zitten kletsen. Bloeddruk was okee en start gewicht gemeten. Heel veel (niet nieuwe) info gehad. Volgende week maandag de echo, als die goed is, mag iedereen het weten en wordt het echt...
Hey meiden; @ Hopmarjanneke; wat een vreselijk nieuws meid. Dikke digi-knuffel @ rinke; ben benieuwd of er al nieuws is @flower; leuk he, die huilbuien.. Wat betreft verzekeringen: Zit niet bij Agis. Maar het is standaard dat je bij welke verz. dan ook (zorgverzekeringen uiteraard) maar eens per jaar mag opzeggen of wijzigen.. ( dacht eerst dat het enkel voor opzeggen gold, maar dus ook voor wijzigen).. en dat is vóór 1 januari en dan word het per 1 jan. gewijzigd. Het is dus niet zo dat je beter éérst je verz. kan wijzigen en dan kraamzorg kan aanvragen.. Dan zou je pas na januari kraamzorg kunnen aanvragen?? niet helemaal logisch lijkt me
hai meiden, hier even een berichtje van mij. nou net de echo gehad, en het is mis.. geen zwangerschap meer. er was alleen nog een restje vruchtzakje te zien. ik wil jullie allemaal een super goede zwangerschap toe wensen!! groetjes rinke
@ Rinke, meid wat een akelig nieuws. Heel veel sterkte toe gewenst en hopelijk mogen jullie snel een wondertje in jullie armen sluiten! Dikke knuffel voor jullie. Mag ik vragen hoe ver je nu zou zijn? Liefs
Wat een klote nieuws zeg. Weet niet zo goed wat te zeggen. In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Knuffel Yvonne
Hè bah Rinke, wat is dat nu verdrietig nieuws! Ik hoop dat jullie toch snel een gezond wondertje in jullie armen mogen houden. Heel veel sterkte in ieder geval! Virtuele knuffel vanaf hier.
Hallo Meiden, Heb het helaas te druk om dagelijks te reageren en jullie gaan zo snel, veel goed nieuws helaas ook minder nieuws las ik, Rinke veel sterkte. Met mij gaat het gelukkig goed de misselijkheid begint af te nemen. verder weinig te melden
rinke, wil je ook even heel veel sterkte wensen met dit verlies. Hopmarjanneke, wat een naar nieuws heb je te horen gekregen. Wil je ook even sterkte wensen met dit verlies.
Lieve lieve rinke wat een ***¥*$¥$¥$¥$ nieuws zeg jeetje mina wat is het soms toch oneerlijk ik wil jou en je man sterkte wensen meid hele dikke kniffellllkk
rinke vrouwtje heel veel sterkte de tranen staan in me ogen vind het super erg want je gunt een ieder een mooie gezonde zwangerschap een vlindertje er bij ow zo vrij een vlindertje vliegt zo hoog ver over een mooie regenboog over mamma en pappa en mamma zal je waken over jou hoeven ze echt geen zorgen te maken want jij bent nu een vlindertje ow zo hoog vrij en ver over een hele mooie regenboog kwam ff zo in me op dikke knuffel char
Heb jij de Agis gezinnenpolis? Zit eraan te denken om die te nemen,die vergoed alles...ook een zhbevalling zonder indicatie en ook de eigen bijdrage van de kraamzorg wordt geheel vergoed