WIsh: Lig je al te pitten? Lekker hoor. Ik ben wel een beetje slaapdronken nu. En die regen. Baaaaaah. Ik moet eigenlijk boodschappen doen, maar op deze manier???? FLowertje; huilen. Waarom moest je huilen? Omdat je zo trots bent in combi met hormoontjes? mammmienes: Vrijdag een spannende dag voor jullie EN echo EN ondertrouw. Spannend. Gaan jullie nog iets doen om ondertrouw te ' vieren' ? Hopmarjanneke: Inderdaad schokkend nieuws. Gecondoleerd Yule: Spannnend. Nog maar een weekje Dan ben je 9 weken of niet? Rinke: NAAR NIEUWS. HEel veel sterkte met het verwerken en ik wens je snel een gezonde zwangerschap toe
@Wish: Ben je de uren al aan het aftellen.... Ikke wel!!! En de tijd gaat maar heel langzaam vandaag!!!
Dames dank voor de harten onder de riem! Ik ga zo afsluiten en richting huis.....mn vent ophalen en dan naar het ziekenhuis in Papenburg, waar we om 17 uur een afspraak hebben. Morgen hoop ik meer te kunnen vertellen.
Ja morgen hebben we echo!!! Ik ben echt zo ontzettend nerveus, maar wel op een positieve manier. Ik heb echt zo'n goed gevoel!!! Ik moest vannacht trouwens hoesten... krijg ik me toch een felle steek in mijn baarmoeder... daarna zakte het ook weer weg... Onverwachte bewegingen stelt mijn baarmoeder niet echt op prijs. Liefs
Och Rinke wat erg ik hoop dat jullie toch snel een wondertje mogen verwachten. Voor nu dikke knuf en neem de tijd om het te verwerken. xxx JOyce
Wat nare berichten... Rinke eigenlijk kan ik alleen maar zeggen dat ik me je mee leef. Dit nieuws hoopt niemand te krijgen. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Ik hoop dat jullie toch nog snel een wondertje in jullie armen mogen houden. Sterkte! Marjanneke wat een naar nieuws. Heel veel sterkte met dit verlies. Morgen hopen we op goed nieuws!
meiden... ik krijg de tranen in mijn ogen als ik julie berichtjes lees!! echt geweldig van jullie. die steuntjes doen zo goed!! meiden die vandaag een echo hebben of morgen of van de week.. heel veel plezier met het bekijken van julie wondertjes!!! verder echt allemaal een geweldige zwangerschap verder en ik hoop dat de misselijkheid bij iedereen snel weg ebt. dikke kus en knuffels terug rinke
Chaartje, hier nog geen dozen aangevraagd, ben ook een beetje te huiverig voor het te snel doen en zo bijgelovig ben ik helemaal niet Troetelbeer, er is nog niks zinnigs uit mijn handen gekomen als je dat soms bedoeld, ik wilde graag van bed naar bank verhuizen maar dreumes had andere plannen hahaha als hij er vandaag niet was had ik het gedaan! Lekker van genieten als je er wel de tijd voor hebt! Guusje, kraamzorg regelen is niet zo moeilijk, bureau uitzoeken (kan je vragen aan je verzekering maar weet niet of ze verplicht moeten samenwerken) en ze bellen De kraamzorg hoeft niet in je dorp te zitten hoor, er zijn ook landelijke volgens mij. Verzekeringen, waar zjin jullie verzekerd en hoe? De maandpremie moet natuurlijk wel opwegen tegen de vergoedingen ja, ik heb nu alleen basis en hoef allen een eigen bijdrage per uur te betalen aan kraamzorg, vorig jaar resulteerde dat in een rekening van 180 euro (van de 3e tot de 10e dag kraamzorg gehad a 4 uur per dag) dus daar kan ik me niet tegenop verzekeren bij de Ohra, dan is een aanvullend pakket volgens mij meer per jaar... Toch eens uitzoeken... Hopmarjanneke, jeetje heftig om zo'n bericht via Hyves te vernemen, sterkte! Rinke, och meid echt waar? Kippenvel... Wat erg... Sterkte met dit verlies...
rinke heel erg veel sterkte!! hopmarjanneke: heel erg veel sterkte met dit verlies!! succes over een uurtje!! kraamzorg: dat ga ik morgenmiddag regelen.... bij liemerscare (is hier in de regio) kreeg van de vk een folder erover.... heb je lekker geslapen wish? werkse alvast!! pff ben moe....
Pfff Rinke wat balen zeg. echt heel naar, veel sterkte met dit verlies. Marjanneke: Jij ook veel sterkte met het velies van jullie vriend. Succes bij de nekplooimeting! Ik moet alweer afsluiten om half zeven krijg ik weer gasten te eten (zusje en zwager)en het is hier nog een bende en moet nog wat voorbereidingen treffen.... We gaan witlof met ham en kaas eten, met zalm uit de oven en opgebakken aardappeltjes. Smullen!
@la palma: ik denk 10 weken bij de echo maar ze gaan het nog precies bekijken omdat mijn cyclus niet zo regelmatig is/was.
@rinke ooo meis hele dikke knufff weet niet wat te zeggen @rianne. Is het. Voor jouvoor de kids niet gijn aanvulens met buigels en. Zo @chaartje mooi geschreven @
@mutsie;ja redelijk lekker geslapen...beetje kort maar geeft niks @Sunny; ja we zijn de uren aan het aftellen he,gelukkig dat ik morgen overdag moet slapen,des te sneller is het tijd. Je hebt het erover dat je er zo'n goed gevoel over hebt.Ik heb dat dus helemaal niet he....ook niet perse dat het niet goed zit maar ik heb nog echt zoiets van;Nou maar ff kijken wat er zit en of het goed zit.Ik ben er niet van overtuigd iig dat het WEL goed zit.