@Poekie dat is super nieuws! Geniet er maar lekker van op je wolk Hier ook moe moe moe, maar goed dat hoort erbij. Vandaag echt met vlagen flink misselijk, eten wil ik bijna niet. Vandaag ook nog niet meer op dan 2 pakjes crackertjes en een appel. En ik heb geen honger....terwijl ik de afgelopen dagen echt vreetbuien heb gehad....leuk zo'n 'balansdag'.
En hier ben ik dan ook weer! Moest me weer opnieuw aanmelden, maar dat is niet zo'n ramp. Hier gaat het prima! We zouden donderdag de termijnecho hebben, maar ik wil op mijn werk nog niks vertellen, dus baalde behoorlijk. Ik heb gebeld en nu kan ik woensdagmiddag! Lekker een dagje eerder zelfs! Mijn man moet zich nu in 1000 en 1 bochten wringen, maar daar komen we wel uit. Als ik de verhalen van jullie lees over mooie en zelfs lieve (!) echo's, dan kan ik al helemaal niet meer wachten!
zo meiden jullie hebben flink geklest haha... jammer dat alles weg is het is niet anders, baal er wel van! nou ik ben goed ochtens misselijk bah!!!
hier ook goed moe: Zoontje gaat 2 ochtende in de week naar het kdv en dan mag ik uitslapen want man brengt hem dan...Ik slaap dan gerust to 11:00 uur en dan weer met mijn zoontje van 13:00 uur tot 16:00 uur en dan nog moe zijn....S avonds lig ik meestal tussen 22:00 uur en 22:30 uur te slapen en dan moet ik er op dagen als mijn man werkt om 7:00 uur uit... Ik snap dat je moe bent maar is dit niet een beetje extreem?? Ik dacht misschien is mijn ijzer te laag dus ben al aan de appelstroop enz... Misselijkheid is hier over met die medicatie...
Dames met een goede echo GEFELICITEERD! Misschien een stomme vraag maar wanneer zetten jullie het op hyves?
Hier ook zoveel slapen hoor...gisteravond om 22.30 in slaap gevallen tot 3.00...toen om half 6 weer gaan slapen tot 11.30 en toen van 14.00 tot 16.00 weer pfffff slaap alleen maar. Ik zet het op Hyves met 12 weken.
Ik heb wel geleZen maar geen puf Ben kapot heb vandaag 10 uur gewerkt en ben al zo moe. Ga nu naar huis met de patatjes
Meiden maak.me een beetje zorgen heb echt buikpijn bloed niet ofzo maar het is geen.lekker gevoel.. Heb netook gespuugt dus mischien.daardoor maar toch het beangstig me een beetje
Poekie, wat fijn dat de echo zo duidelijk was! Voel je je toch weer een beetje zekerder! Mams, fijn dat je nog blijft meekletsen hier! Hoop dat je 't snel een plaatsje kunt geven en dat je je weer helemaal op de toekomst kunt richten! Flowertje, hoop dat 't idd een zwangerschapskwaaltje is! Hier alles goed! Ben alleen wel heel erg benieuwd naar de echo a.s. dinsdag... ik hoop zo dat alles goed is en dat we een hartje zullen zien! Ik vind 't allemaal erg spannend, die onzekerheid! Xxx
Heb net weer staa. Kotseb pfff dacht sat het weg was hahaha komt weer net zo hart terug boehoee dus de buikpijn zal daar wel van zijn