Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Dat hoop ik zelf ook,
    en ik hoop dat niemand t erg vind dak nog altijd meeklets hier!

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    nee hoor mams je bent welkom hier.

xxx joyce

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja mams jr bent welkom meid

4. intra4

intra4 Niet meer actief

Mams niet zo onzeker! We hebben je al vaker gezegd dat je hier gewoon welkom bent!!
    ECHT !!!!!!!! *dikke knuffel voor jou*

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden
    Hoe gaat het met jullie? Ik heb nog niet alles gelezen.
    Wel dat er 2 meiden een goede echo hebben gehad :D Gefeliciteerd
    En ik zag een link voor babymama bonnen. BEDANKT ( weet niet meer van wie :D )

Hier: Mijn eerste pos broek is binnen van het merk mamalicious. Uiteraard een skinny jeans en hij zit me als gegoten :D Kan niet wachten om een heerlijke buik te kweken :D

6. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    @ Poekie, Flowertje, Bas/Joyce, en de rest,

Thnx..

X Mams..

PS:
    ik ben idd gewoon een beetje onzeker :S

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoeft echt niet mams knufff

nou meide. Ik lig lekker met me grote vriend de emmer naast me bed wat voel ik me beroerd

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Niet zijn meis dit forum is voor iedereen en je mag ook gewoon in dit topic blijven kunnen we je tenminste helemaal volgen en ook weer in spanning zitten als de wachtweken voor jou aanbreken.
    En onzeker zijn we allemaal wel eens.

xxx Joyce

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Dus er zijn ook pos broeken die er leuk uitzien? Ken alleen die soepbroeken...

@Flowertje, laten we hopen dat je gewoon lekker een griepje te pakken hebt! Slaap lekker!

10. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar
    Ja das wel weer zo haha:p
    Ik kan eerlijk gezegd ook niet wachten op de grote wachtweken,
    mja eerst dit proces maar ff doorstaan8)
    zijn ook wachtweken, maar dan anders;)

X Mams.

11. Mams85

Mams85 Actief lid

8 okt 2010
    252
    0
    0
    A'maar

Beterschap :)

12. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    flowertje beterschap en ik hoop dat je vanacht toch wat hebt kunnen slapen.

xxx joyce

13. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    MoederLynn, volgens mij kan moeheid in het begin van een zwangerschap niet extreem zijn want het IS extreem, ik kon in mijn tweede zwangerschap gewoon staand in slaap vallen en meer van dat soort ongein, niet normaal, nu ben ik vooral niet vooruit te fikken!
    Ik zet het op mijn Hyves/Twitter/Facebook (en whatever) na mijn volgende echo, de 21ste, als die ook goed is heb ik er vertrouwen in ;)
    Ik ben dan tussen de 9 en de 10 weken denk ik.

Flowertje, buikpijn en erg spugen klinkt als darmprobleempje meid, darmen zitten ook heel laag, tot de uitgang zou maar zeggen, je beebje red zich prima! Ook als jij je shit voel ;)
    Beterschap :)

Mams, natuurlijk is het psychisch zwaarder dan lichamelijk! Onderschat het niet, probeer niet over je gevoelens heen te leven, het is echt rouwen hoor!
    *einde preek*
    En uiteraard ben je hier welkom!

Guusje, hahaha natuurlijk zijn er positiebroeken die er leuk uit zien! Niet van echt te onderscheiden ;)
    Ze zijn alleen vaak wat prijziger maar tegenwoordig is er het jaar rond uitverkoop 8) dus shop ze!

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Bedankt Rianne! Krijg nu helemaal zin om te gaan shoppen! Laat mijn buikje maar lekker groeien!

Afgelopen week was ik bij de tandarts en daar kreeg ik een 'zwangerschapspreekje'.
    Even kort samengevat voor jullie; doe er je voordeel mee:

- Mocht je overgeven, poetst dan niet je tanden, maar spoel je mond met water.
    - Zodra het eerste tandje doorkomt bij je baby ga je poetsen,
    - Liever een speen dan een duim in de mond (is beter af te leren).
    - Niet de hele dag door snoepen, maar bijv. om 10 uur en een koekje en wat drinken (geldt voor zowel mama, papa als baby).
    - Zo snel mogelijk uit een beker laten drinken. Een zuigfles is dodelijk voor het gebit.
    - In de fles gaat alleen melk of water. Al het andere is zeer schadelijk voor het gebit.
    - Ga met tandpasta om als een medicijn (als een kind een tube tandpasta leeg eet zal het dit hoogst waarschijnlijk niet overleven!)
    - Koop tandpasta passend bij de leeftijd van het kind (fluoride is hierin afgestemd).
    - Tot slot; jij bepaald wat er in het mondje van je kindje gaat, dus sta daar goed bij stil!

Een hele waslijst dus, maar toch wel handig leek me zo.

15. intra4

intra4 Niet meer actief

Goedemorgen!
    Ik heb ook een leuke zwangerschapsbroek!
    Een spijkerbroek. Geen skinny..maar ook niet superwijd. Heb hem bij de H&M gekocht. 40 euro geloof ik. Zit heerlijk!

Las iets over bonnen? Ohh..moet ik even terugzoeken. Ben nieuwsgierig.

Guusje: Handige info van de tandarts.

Flowertje heb je nog een beetje lekker kunnen slapen?

Ik lig tegenwoordig echt niet later als 22.00u in bed.
    Ik ben vooral savonds misselijk....ga dan maar het liefst lekker in bed liggen (slapen).
    Vind dat alleen steeds zo ongezellig voor m'n mannetje.
    MAAR hij zegt dat het niet ergs is.

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ik moet zeggen dat ik me redelijk aan die dingen houd. Bas krijgt nu zelfs alleen nog maar melk en water en hij is al bijna 1,5. Hij krijgt 1x in de week op kdv sap en verder niets nada. Ik vind dat onzin heeft ie ook helemaal niet nodig al die suikers nergens goed voor. Hij heeft nog wel een tuitbeker eigenlijk omdat hij nog niet alleen uit een gewone beker kan drinken de ene keer gaat dat goed en de ander keer is het een waterballet. Hij krijgt altijd op vaste tijden eten met soms een uitzondering daargelaten.
    Ik poets idd al vanaf dag 1 dat de eerste tand er is.
    Lijkt me logische dat je aangepaste tandpasta koopt toch?
    Dus ik denk dat ik het nu goed doe. Maar wel handig zo'n lijstje idd. Hihi als ie overgeeft doe ik hem altijd in bad en water laten drinken haha. Ga ik niet eens denken moet tanden poetsen.
    Bas krijgt eigenlijk ook geen rare dingen krijgt elke dag fruit en rijstwafeltjes en heel soms stuk cake ofzo als we op bezoek zijn maar verder niets eigenlijk. Zielig he wordt braaf opgevoed.
    Wel leuk om te lezen dat ik toch aardig verantwoord bezig ben.

xxx Joyce

17. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nou, dan heb ik het uitstekend gedaan met mijn eerste! Dronk met 7 maanden uit een gewone beker namelijk (met hulp natuurlijk wel). Hahaha, alleen moeten we nu 2x per dag poetsen want ze is net 2 geworden. Oeps. Toch een minpuntje. ;)

18. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hier trouwens ook vooral 's avonds na het eten heel erg misselijk. Heb niet het idee dat de medicijnen heel veel doen, maar ik durf ook niet te stoppen uit angst dat het heeeeeeeeeeeeeeeel erg wordt.
    Ga wel zetpillen vragen want ik kan 's ochtends geen pil meer wegslikken met veel water, dan ga ik meteen over mijn nek (heeft al 2 pillen door de gootsteen opgeleverd).

19. intra4

intra4 Niet meer actief

Ga ff proberen om foto te laten zien hier van onze echo.
    Ik zie er echt helemaal niets aan, hahahaha
    Schijnt dat je ergens in week 12 echt al veel meer kan zien/herkennen.
    Bovenin zie je m'n mega-volle blaas. (ik dacht dat dat beter was - niet dus). Deze echo is trouwens gewoon via mn buik gemaakt dus niet inwendig.

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mooi poekie maar zijn het er 2? ??

Vanacht best geslapen naar voel me nog steeds niet happy blegh

Deel Deze Pagina