Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wat ik mij kan herinneren wat de vk vorige week zei was dat jij of de beeb direct na de bevalling een injectie krijgt met een anti-stof....
    zou het toch ff navragen!!!

idd Liset ff kijken bij Ikea.. ik kan zo niet op de naam komen maar der is een ladenkast die ideaal is als commode.. ik zal morgen ff rustig voor je zoeken welke ik bedoel...

troetel gelijk heb je dat je het nu ff aan je moeder overlaat... stress is helemaal niet goed voor je!!

wauw wish wat een mooie echo!!!

hier mn reden voor de afwezigheid: ben wezen shoppen met manlief.. die moest nieuwe winterjas hebben.. (geslaagd!)..
    heb me ingehouden bij V&D.. stonden te wachten bij de kassa en ik zag heel groot NOPPIES staan :D nee ben niet gaan kijken....
    wel 2 verschillende kruidvatten gehad... geen luiers van de babydoosbonnen... bij sommige filialen gaan ze uit het assortiment omdat ze er te weinig ruimte voor hebben.....
    daarna nog ff lekker wezen uit eten in ons steakhouse... was 4 maanden geleden toen we daar ons huwelijksdiner hadden :D
    en daarna nog ff wat gedronken bij een vriendin in der cafeetje...
    en nu lekker slapen!! weltrusten!!

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Hoe gaat het met jullie?
    Ik was vandaag aan het babysitten op mijn nichtje van bijna 2maanden. Ooo wat heerlijk. Kan niet wachten tot mijn eigen baby er is.

Mooie echo foto's dames.
    Verder ben ik gevloerd. Ik lig een beetje te zappen, maar ik heb vandaag echt even geen kracht om overal op te reageren!
    Sorry:(

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Het meiden

Na een redelijke nacht ga ik weer op naar het werk hoop zo dat ik eerder weg kan

Die kast weet denk welke je bedoelt de
    Hemmes lade kast hebben wij ook echt super alle kleding past er in

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, welke ladekast bedoelen jullie? Ben ook eens wezen kijken. Maar Hemnes (is het trouwens:p) heeft nogal veel bij ikea!

En is die ook echt goed genoeg als commode voor aanstaande baby?? Om een aankleedkussen op te leggen etc. ?

5. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen trouwens:D

Hier redelijk geslapen alleen is de eetlust weer verrrrr te zoeken..

Liefs

6. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen allemaal!

@Palma;Daar was je dus...ik miste je al! Leuk he op zo'n kleintje passen...helemaaaaal als het je eigen ukkie is.

@Troetel;pff zit hier ook broodje met tegenzin naar binnen te werken

@Binna; werkse en hoop ook voor je dat je eerder weg kan!

@Muts; shoppen is altijd leuk!! trouwens je hebt helemaal leuk dagje gehad lees ik...lekker uit eten en daarna nog het cafe in!

Hier rustig nachtje gehad alleen ben ik d elaatste 2 nachten zoooooo moe...wordt tijd dat de energie terug komt haha

7. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Gefeliciteerd met je goede echo!! Wat leuk 6 dec. Dat is op mijn verjaardag!

Tja, zelfs nu al zijn ze eigenwijs, gefeliciteerd met je mooie echo!

Wij hebben nu een bedje en kast via marktplaats gekocht en zijn nu nog op zoek naar een bureau.

Beterschap!!

Hier alles goed. Heb waarschijnlijk voor 2 dagen werk. Moet nog even kijken wat ik doe omdat ik eigenlijk 24 uur wil werken, Kan dan nu wel weer aanvullend ww aanvragen enzo, maar is weer een heel gedoe. Kleine naar het KDV en mama zo naar de tandarts .

Lfs

8. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Allemaal fan vd ikea? Heb daar al op de site gekeken maar is allemaal zo wit of heb ik dat mis?
    Heb op internet al wat gezien in een grijstint die ik wel leuk vind. We vinden ook het steigerhout heel stoer, maar zo duur.
    We hebben wel al een peuterbedje staan. Binnenkort toch maar eens wat winkels langs.

Hier weer misselijk. Straks heeft de oudste kabouterfeest op de psz en dan maar alvast wat boodschappen halen.

Heeft de kruidvat die doos nu nog of niet? Je kunt wel op de site bonnen uitprinten en dan heb je nu tot nov een pak luiers gratis nr 1.

Wat een mooie echo's allemaal. Mijn oudste noemt die van ons een olifantje. Zegt oma volgens mij is het een baby, nee oma olifantje.

Iedereen een fijne dag toegewenst met hopelijk wat energie.

9. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    hahaha leuk he die kinderlogica:DWat voor doos bedoel je bij de kruidvat?

10. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Je hebt een brede en een smalle versie. Beide zijn prima als commode (ik gebruik de brede al 2 jaar met veel plezier en gemak).
    Voordeel van de brede vind ik dat je meer ruimte om het aankleedkussen hebt om dingen neer te leggen/zetten en je hebt meer lades natuurlijk.

11. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hahaha, die van mij zei bij een foto van een embryo: inktvis! En later: hondenpoep.
    Tja. Peuterlogica.

12. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Hé meiden, ik heb me gisteren aangemeld in het mei 2011 mama's topic voor meiden die een tweede kindje krijgen, maar ik zie nu dat veel van die meiden zich ook hier hebben aangemeld. En dat hier heel veel gekletst wordt! ;)

Kan / mag ik hier ook nog meeschrijven? Tot nu toe durfde ik nog niet zo goed. Ik was na mijn eerste zwangerschap + bv-periode nog helemaal niet ongesteld geweest, dus kon bijna niet geloven dat het weer zo mocht zijn! Gelukkig inmiddels twee mooie echo's gehad, dus we gaan het nu toch echt maar vertellen!!

Ik ben nu 12 weken of 12+1 weken zwanger. De echoscopist zei dat ik gisteren 12 weken zou zijn, maar uitgerekende datum is 6 mei en dat klopt dus niet. Het is óf vandaag 12 weken óf uitgerekende datum 5 mei. Vanmiddag naar de VK, dus dan maar even overleggen.

Verder is het dus mijn tweede kindje. Ik zou graag thuis bevallen en wil ook graag weer bv gaan geven.

Ik zie dat jullie allemaal al druk aan het nadenken zijn over kamertjes e.d.. Dat moeten wij nu ook maar gauw gaan doen! Een echte grote meisjes kamer voor Jara! En dan kan de baby in haar huidige kamertje... Leuk hoor om weer mee bezig te gaan!

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal

WIsh; ik heb jullie ook gemist hoor :D

Elfje; Welkom en wat een mooie geboortedatum heeft jouw dochter :)

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik zie dat jullie al bezig zijn over inrichting enzo?

Ik heb bij babydump een boekje aangevraagd en ik kreeg en witte sokjes bij :D

Gardo ziet er ook wel leuk uit met babyspul.

Ik zag trouwens in het krantje van de wibra dat ze veel spulletjes hebben deze week voor babys. Zo schattig. VOlgens mij had binna dat ook al gezegd. Toch maar even koekeloeren straks

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat voor boekje heb je aangevraagd bij de Babydump? Ik zie alleen dat je wat krijgt als je een bon daar inlevert...

Hier dan eindelijk 11 weken zwanger! Zo even langs de verzekering; horen wat de mogelijkheden voor kraamzorg etc. zijn.
    Dan het dorp in om sokjes e.d. te kopen voor in de EHBO koffers voor de opa's en oma's. Leuk!

Ik zie dat we weer een mei mama erbij hebben. Leuk!

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Als het goed is, is dit de link :D

https://www.baby-dump.nl/index.php?page=home&id=3

Gefeliciteerd met je 11 weken :D
    Leuk dat je een oppas koffertje gaat maken. Super. Heel veel plezier

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast met 6 lades
    deze bedoelde ik..... maar of ze deze in andere kleuren hebben weet ik niet.. gewoon ff goed kijken wat de maten zijn...
    ja steigerhout is ook geweldig... en idd erg duur!!!

goedemorgen trouwens!!!

hihi la palma die sokjes doen ze al jaaaaren!! die heb ik bij mn zoontje ook gehad... alleen erg jammer dat de sokjes een brede vorm hebben (schoven bij mn zoontje zo uit) maarja een gegeven paard niet in de bek kijken...
    gardo heeft idd ook leuk spul maar zit hier niet in de buurt... tot nu toe bevalt alleen babydump kwa service en spulletjes...

de babydoos van kruidvat bestaat niet meer.. je krijgt nu kortingsbonnen (geldig tot 1 nov.)... ben gister bij 2 kruidvatten geweest maar bij beide hadden ze ze niet meer en gingen ze uit het assortiment ivm te weinig ruimte in de winkel...

beterschap voor de dames die zich niet lekker voelen...

elfje ook hier welkom!!

zijn er nog echo's vandaag???

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mammienes en mammalyn hebben vandaag echo (zag ik net in de lijst)

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    daar ben ik gister nog ff naar binnen gelopen.... veeeeel roze en blauw!!!
    (of een raar paars kleurtje).... heb 1 badcape met grijs kunnen bemachtigen... de boxkleden vond ik dunnetjes en van fleece.. lekker plakken met de honden en kattenharen :(
    de grote plaid hadden ze niet los (alleen in vacuum gezogen plastic) dus kon er niet aan voelen... maar aan de maten te zien past ie op een 1 persoonsbed

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Veel plezier meiden bij jullie echo! Had ik vandaag ook maar een echo. WIl iedere dag wel hoor :D

Muts: Hoe is het met jou dan? Je bent naar de Wibra geweest en het was niet zoals je dacht?
    Dat is even jammer. Maar toch fijn dat je een badjas hebt kunnen scoren. Dat vond ik ook 1 van de leukste items als ik eerlijk ben.
    Ja. Dat sokje vond ik zo leuk omdat ik het niet had verwacht. Ik had niet gelezen dat je er een cadeautje bij zou krijgen, dus ik was helemaal heppie de peppie

Deel Deze Pagina