Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jaaa ik ben er weer :D
    haha was me wel een dagje gister hoor.. pff ben er nu nog kapot van :( maarja vannacht ook niet denderend geslapen...

troetel gefeliciteerd met je 10 weken!!!
    als je bij je broer er geen ophef over moet maken zou ik het hem gewoon vertellen zonder poespas... misschien alleen een echo laten zien en hem er extra bij betrekken tijdens de zwangerschap!
    erg lief van jullie dat jullie de eer aan je moeder overlaten!!! superactie!!

whaha sunny hier niet bang voor spinnen maar wel voor zulke!! ik zat 2 weken geleden op de bank en dacht iets in de keuken te zien lopen (was de poes) en ik krijg weer naar tv en der kroop ook ineens zoiets achter de tv tevoorschijn :X manlief heeft m in een leeg senseozakje gedaan en vermorzeld.... sterkte en ik hoop dat ie niet tevoorschijn komt!!!
    ow das k*t van je auto! heb ik gehad op de parkeerplaats bij mn schoonzus.. bleek de bobine kapot te zijn (200 euro!)

stom he dat sommige mensen de hints niet snappen marjanneke!! als iemand in mijn omgeving die opmerking maakte zou ik er toch echt wel op doorgaan!!!
    enne ze zijn wel besmettelijk maar omdat manlief er al 1 heeft kan hij ze niet alsnog krijgen (die ene zijn we nu aan het weg stippen met speciaal spul en verder zo min mogelijk contact.. sex is hier totaal niet aan de orde :))
    geweldige opmerking over de pil!!

flower gefeliciteerd met je 13 weken :D
    hoe is het met je kleine meisje???

sunny als het goed is ben je nu bijna 10 weken en dan is he hcg-peil het hoogst dus middagurine helpt ook wel.. (volgens mij elke urine wel)...
    heb je al een echo gehad?? bij mijn "intake" nam de consulente genoegen met de echo :D

geboortekaartje: bij mn zoontje heb ik de kaartjes ook zelf gemaakt.. een oom heeft de tijd/datum enzo ingevuld en geprint op het kaartje en mn ex-man heeft toen met een neef de fotos afgedrukt.. (ex-man kan het ook niet dus gelukkig met hulp van anderen wel gelukt).
    wat we nu gaan doen weet ik nog niet.. manlief is ook niet zo handig ermee dus denk dat het een drukkerij wordt....

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Met me kleine meid gaat het wel is totaal haarzelf nog niet vanmorgen weer wakker met koorts en gisteren avond ook als ik dan een zerpil geef is ze heel snel koortsvrij maar zoooo zielig ze gaat overal liggen

ik g nu een nieuwe buikfoto plaatsen

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mooie buik al hoor flowertje; wel grappig dat je die ene niet omgedraaid kreeg hihi..
    hier zo ongeveer dezelfde buik qua grootte. zal eerdaags eens een nieuw sd kaartje kopen zodat ik ook een foto kan gaan maken , is toch wel heel leuk he.

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    verwen haar maar lekker!!! heeft ze wel verdiend!!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

hahah Sunny wat een verhaal!
    Ik zou het zelfde hebben hoor.
    Echt niets om te lachen die grote dingen. En die mannen dan maar "stoer"doen.
    Ik was ook de ochtendurine vergeten toen mvm kwam voor het gesprek . Ik had toen urine van de middag gebruikt maar dat maakt geen verschil hoor. Zwanger is zwanger. Hormonen zat in je urine!:)

6. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Meimamma, jaaaa zo, oefening baart kunst ;)

Sunnyqueen, oh leuk he die huisspinnen, dat je ze nooit hebt gezien wil niet zeggen dat ze er niet zijn he hahaha ik heb ook een super hekel aan die dingen, rillingen all over... Ik zal maar niet vertellen hoe en waar ik ze in verschillende huizen waar ik heb gewoond ben tegen gekomen... :D

Oh jongens, de kids hebben hier herfstvakantie, je kan me nu al opbergen :)
    Ik heb bergen werk liggen en er is constant herrie in de tent... Zometeen maar eens serieus met de scepter zwaaien ;)

7. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Hoi meiden,

De echo was goed gelukkig, ben 3 dagen naar voren gezet. Gezien mijn tempkaartje kan dat ook prima.
    De verhuizing heb ik overleefd, maar meer dan dat ook niet. Gisteren 2 oma's + 1 opa over de vloer gehad die hebben het oude huis schoongemaakt en hier het nieuwe huis ingericht.
    Ik ben zo verschrikkelijk beroerd, echt niet normaal.
    Heb bij de VK onwijs zitten janken, ik voel me echt depressief erdoor. Ik kan alleen maar liggen en misselijk zijn. Werken gaat niet en voor Raven zorgen ook niet, die is al een week niet thuis wezen slapen. Voel me een super slechte moeder alhoewel zij het allemaal hartstikkke leuk vindt.

Ik wil weer voo rmijn eigen kind kunnen zorgen en niet elke avond om 17 uur in bed liggen. Ben kilo's afgevallen en kan niets eten.

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heb mezelf net maar eens even een vitamine boost gegeven!

Ben net met mn grieperige lichaam warm aangekleed, muts op, op mn fiets gesprongen hier even de markt over geweest en heb mezelf blij gemaakt met wat vitamientjes. Lekker veel vers fruit.
    Net lekker bakje fruit gemaakt en sinaasappeltjes geperst. Ik pest dat griepje de deur wel uit met die vitamine hihihi

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    @ meimama TJAJKKKKKKAAAAA

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahahahah:D

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo heeeeee me dochter heeft gepoept pfffffff ze is niet lekker dus ik bespraar jullie de daitails

12. leonieke

leonieke Niet meer actief

Yule, wat naar dat je zo vreselijk beroerd bent.. Heb je er wel iets voor gekregen? Hopen dat de eerste 12 weken snel voorbij zijn.. sterkte!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb pas 19.00 de echo! Maar ik hou het niet meer. Ik loop maar heen en weer en weet niet wat ik moet doen om de tijd te doden :D Vriendlief is nog op werk. Zit ik hier alleen :D
    Ik kijk al sinds ik wakker ben series!

Nog 3uurtjes en dan is vriendlief thuis :D

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wij hebben in de muur tussen de badkamer e die aangrenzende kamer die babykamer wordt, een lekkage.
    En in een opbergkast beneden bij de trap ook.
    Nou heeft vriendlief geregeld dat er vanmiddag een man van het installatiebedrijf komt koekeloeren hoe het er qua schade voorstaat.

Afhankelijk van hoe de oorzaak is kan er verzekerings werk van worden gemaakt.

Maar ja dat heb ik dan weer, a-technisch als dat ik ben. Wordt ik opgescheept met zon vent. Hopelijk gaat ie niet teveel vragen stellen hiihih.
    Had al tegen mn vriend gezegt, dat als ie mogenlijkheden ziet om te ontsnappen van zn werk, hij graag naar huis mag komen hiihih.

Maar ja in die kast benden moet ik even beetje ruimte gaan maken. Daar staan allemaal huishoudelijke apparaten en vazen in de weg. Pfff helemaal GEEN zin an.
    Maar ja leggage is ook niks, dus niet zeuren hihiihhi!

15. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    laalalallaa:)

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

ZO irritant als je je eigen verhaal aan het terug lezen bent, dat je jezelf dan gaat betrappen op spelfouten hihi8)

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Vandaag mijn 2 positiebroeken binnen gekregen een zwarte nette broek en een jeans... Die zwarte nette broek zit heerlijk en de jeans moet even wennen. Ik ben fors van mezelf dus heb altijd een jeans aan waarbij de knoop en ritssluiting over de buik zit, maar bij positiejeans zit die veel lager omdat je dan daarboven van dat rekstof hebt om over je (zwangere) buik te doen. Dus dat moet ff wennen, want heb nog niet echt een zwangere buik natuurlijk, maar goed ik denk dat hij straks als ik wat meer buik heb wel beter zit. Verder is het wel een mooie jeans dus ik hou hem wel....

Liefs

18. wondertje69

13 feb 2009
    25
    0
    0
    Oooh Bloemm, spannend hè. Ik slaap gewoon al slecht maar de nacht voor een echo is een drama. Ik heb mijn echo's gelukkig 's ochtends gehad, hoefde ik niet ook nog de hele dag in de stress te zitten.

Ik zal vanavond aan je denken en voor je duimen!!! Heel veel succes!

19. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Watvoor zwarte nette broek heb je besteld en waar?? Ik ben al zoooooolang opzoek naar een zwarte nette positiebroek.. zucht haha

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Via wehkamp... het is wel stretch stof dus weet niet of dat echt is wat je bedoeld... Maar ik bedoelde meer dat hij gewoon helemaal zwart is en geen jeans is....

liefs

Deel Deze Pagina