Mei 2011 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Monika, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gefeliciteerd met de goede echo's!

Wij hebben vandaag ook weer een goede echo gehad! Hopelijk kan ik maandag naar de verloskundige want die heeft een veel duidelijker apparaat.
    Nu was het bij mijn HA en die gebruiken nog het oude apparaat van toen ze zelf de verloskunde deden.
    Maar we zagen wel vaag armpjes en beentjes en een kloppend hartje. Na de echo zijn mijn man en ik gelijk even bij de bakker een taartje gaan halen en hebben die lekker thuis opgegeten :D
    Maar toch ben ik ook wel terug houdend hoor zeker nadat we een miskraam gehad hebben.

Maar van de HA moet ik er nu echt van gaan genieten! Ik heb ook nog een doosje zetpillen meegekregen van de HA voor noodgevallen zoals hij het zei haha.
    Maar ben niet van plan ze te gebruiken wil liever misselijk zijn (zonder over tegeven gelukkig)
    omdat ik me dan wat zekerder voel :)

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden onze echo ging onwijs goed! Ons kindje doet het geweldig. Alles zit er op en eraan, placenta en navelstreng zitten zoals het hoort. Het hartje klopt goed! Kortom wij zijn hartstikke gelukkig!! :D. We zijn 2dagen vooruit gezet dus we zijn nu 10weken en 6dagen. Morgen 11weken!! :D. We zijn daarna lekker uit eten geweest met zijn tweetjes en nu gaan we even taart eten :p

Ik heb helaas geen scanner, maar ga zo proberen om met mijn camera een foto te maken en hier te plaatsen. En zo ook maar even mijn banner veranderen!

Tot zooooooo :D.

3. wondertje69

13 feb 2009
    25
    0
    0
    hé meiden met de echo's......heel erg gefeliciteerd!!! Is ook zeker wel een taartje waard!!
    Ik mis alleen Bloemmm nog....zij zou om 19.00 een echo hebben.....ben heel benieuwd....

Ik ben net terug van een theaterconcert van KANE....was echt helemaal geweldig. Live zijn ze echt goed en zooo zuiver!

Nu languit op de bank en over een kwartiertje naar mijn mandje.

Slaap lekker voor straks allemaal!!

4. wondertje69

13 feb 2009
    25
    0
    0
    hé Bloemmm, we waren blijkbaar tegelijk aan het typen. Jij ook gefeliciteerd met je goede echo!!

5. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Gefeliciteerd met de goeie echo's meiden!

Welterusten!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier is ons wondertje dan! :D
    Beetje vaag omdat ik een foto met mijn camera heb gemaakt, maar volgens mij is het toch aardig te zien :D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haha, wat grappig. We typte inderdaad tegelijk!

Alle andere meiden ook gefeliciteerd met jullie goede echo's! :D

8. meedje

meedje Niet meer actief

Mooie echo's dames!!
    GEFELICITEERD!!!

9. leonieke

leonieke Niet meer actief

@alle echo meiden, gefeliciteerd met de mooie echo's!

@ Wondertje, Ja was Kane gaaf? Wij gaan morgen in Hoorn.. Gelukkig is Lucy al bevallen.. bleef spannend of concert wel door kon gaan...

10. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goedemorgen meiden!

Meiden met prachtige echo's.. *zwijmel* wat zijn ze mooi:D En gefeliciteerd met die mooie echo's, ze zijn zeker wel een etentje/taartje waard:D

Gisteren heb ik samen met mijn moeder besloten ( voor degenen die het nog bij staat) dat de familie die we aangeboden hebben om rond de tafel te gaan zitten, de keus laten. Want de helft liet het al afweten en legde de bal constant bij ons en dat zijn we zat. Ik wil niet degene zijn die altijd maar de stap moet zetten, zeker nu niet! Dus als het zo moet dan vernemen ze maar via via dat ik zwanger ben, heb ze toch meermalen de keus gegeven om langs te komen. Dan zeggen ze zelf: Nee we komen niet langs want daar hebben we geen behoefte aan. Maar de deur staat wel altijd open voor jullie.. Nou bedankt dan bekijk het dan maar:D

Dus die hele negatieve lading is van mijn bordje af en nu kan ik gaan genieten met de mensen waar ik het wel mee deel:D

Liefs

11. meedje

meedje Niet meer actief

ps nog 1 nachtje slapen en dan alweer 13 weken!!!:D

12. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meiden wat een onwijs mooie echo's! Wat groeien die ukkies hard zeg! Gefeliciteerd allemaal!

Meedje, heerlijk hè, dat aftellen?!

13. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden die al mama zijn. Wat voor merk luiers hebben jullie gebruikt voor jullie ukkepuk?

Ben ik wel benieuwd naar:) En dan vooral mama's die ook kindjes hebben die evt. zeer gevoelig zijn bij het gebruik v. bepaalde merken.

Liefs

14. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Hoi hoi allemaal!

Meiden met een mooie echo gefeliciteerd!!! Bloemmm we zijn nu even ver:D

Hier eindelijk klaar met de nachtdiensten...vielen me behoorlijk zwaar moet ik eerlijk toegeven. ff kijken hoe ik me zondag voel anders meld ik em echt ff een paar daagjes ziek. Zoooo ontzettend moe...niet te geloven.

15. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Ik gebruik hier in het begin vooral de pampers luiers.
    Vanaf dat ze in maat 3 zitten gebruik ik overdag de luiers vd lidl en voor de nacht krijgen ze pampers.

Meiden met de goede echo's gefeliciteerd.

16. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Mooie echo's allemaal, super hoor, genieten!

Troetel, goede insteek die je neemt naar je familie, he gaat nu over jou en je laat hun de keus, lekker rustig ;)
    Luiers, ja dat verschilt toch echt per kind maar ik neem even mijn dreumes als voorbeeld, voor hem koop ik Kruidvat luiers of Huggies in de aanbieding (ik heb nog nooit de volle pond betaald voor een pak Huggies, altijd 1+1 gratis of 2+1 gratis)
    Deze twee zitten het best bij hem en heeft ie geen last van en ik ook niet!
    Pampers sucks, gewoon ronduit... Wat een klef stinkend hoopje is dat als ie geplast heeft zeg, bah, die gebruiken ze op het KDV maar van mij mogen ze naar het Kruidvat gaan, scheelt ook weer geld ;)
    Voor de rest luiers geprobeerd van de Lidl (beetje plastic achtig waren die toen, niet zo lekker), van Bumblies (beetje stugge luiers) van de AH (waren ook wat stug maar nu beter!)
    Het is in mijn ervaring echt per kind afhankelijk, sommige lekker bij Huggies, andere niet... Sommige hebben uitslag bij Kruidvat, andere niet...
    Lang betoog maar uitproberen dus :D

Zo nu dreumes van vandaag precies 15 maanden (waar blijft de tijd!) aankleden en mezelf ook maar eens... Bye 8)

17. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Rianne; Dankjewel voor je lieve reactie:D
    En gefeliciteerd met je dreumes zn 15 maanden!

Ik ga ook maar een bij mn moeder navragen welke luiers zij heeft gebruikt vroeger ( prehistorie haha)..
    Voor vriendlief zijn de katoenen, wasbare gebruikt omdat zijn broers die ook al om hadden gehad en omdat de wegwerp toen net nieuw waren schijnt het..

Ik weet van mijn mams dat ze bij mij en mn broer heel veel heeft moeten proberen maar dat wij veel uitslag e.d. kregen. Dus zal mijn 'uitprobeertoer' daar toch wel een beetje van af laten hangen haha:)

Liefs

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    gefeliciteerd met alle goede echo's!!!

troetel gelijk heb je hoor!! jij hebt je best gedaan en nu is het aan hun... en als ze dan via de rest van de fam. horen dat je zwanger bent is dat pech voor hun!!
    merk luiers: ik gebruikte eigen merken (DA, Kruidvat ed) maar toen de kleine man begon met doorslapen (althans poging tot) kwam ik erachter dat hij wakker werd door een natte luier en toen ben ik de echte pampers gaan gebruiken.. in het begin kan je makkelijk eigen merk gebruiken omdat het en scheelt in geld en je ze toch vaak genoeg verschoont!!

bloem gefeliciteerd met je 10 weken :D

meedje gefeliciteerd met je 13 weken :D je 1e trimester is nu officieel voorbij :D

rianne gefeliciteerd met je 15 maanden dreumes :D
    whahaha zo zie je maar weer dat iedereen een ander merk fijn vind want ik vind huggies dus kl*te... die vind ik dus stinken....

gelijk heb je hoor wish dat je je ziek meld als je het niet trekt! je moet nu eerst aan jezelf denken!! wel lekker dat je nu tot sowieso zondag vrij bent :D

pff voel me k*t.. vannacht echt giga slecht geslapen waardoor ik nu me ogen bijna niet open kan houden en verschrikkelijke koppijn heb :x
    maar zoonlief was vanmorgen weer geweldig!! ik zei "ssst niet zo schreeuwen mamma heeft hoofdpijn" zegt ie: dan ga je zo toch ff een uurtje op de bank liggen als ik op school ben" *verliefde smiley*
    ow het is af en toe echt een schatje :D

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morgeeennnnn

ik gebruik die van de c1000 super luiers en niet duur

20. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ahw Mutsevluts wat is die kleine van jou een schat zeg! Hoop dat je straks nog een beetje kan slapen en dat je hoofdpijn dan verdwijnt:)

Ik was vannacht ook weer flink chagrijnig toen ik om half 2 naar de wc moest.. heel leuk! grrr..

c1000 ben ik niet zo'n fan van, maargoed die zit hier aan de andere kant van de stad dus gaan we niet zo gauw heen. Kruidvat heb ik idd al aan zitten denken, maar geloof dat ik er zelf vreselijk allergisch voor ben! Maar eens even aan aanstaande oma navragen!

Familie; Het is nu de complete familie van 'daderskant' ( dader= de man die voor je hoort te zorgen als je klein bent;)).. Sorry krijg het V-woord niet uit mijn mond. Ze staan allemaal achter hem en wij maken de fouten. Nouja dan doen ze dat toch:D Ik hoef geen mensen die mijn ukkie na een paar weken 'niet meer hoeven te zien'. Daar heeft lief ukkepukkie niets aan:)
    Dus dan maar feest vieren met mama's familie en blij zijn met de 2 mensen die nog over zijn van de schoonfamilie.. :)

Liefs

Deel Deze Pagina