Welkom Corlinn. Je hebt nu dus je laatste ontrekkingsbloeding, spannend allemaal! Wij hebben geen hond, wel andere huisdiertjes. Namelijk halsbandleguanen en een hamster. De halsbandjes zijn hele leuke, nieuwsgierige en actieve beestjes! Ik ben zelf ook nog een beetje in conclaaf met mezelf hoor, of ik alleen wil gaan testen of niet. Ik vind het eigenlijk ook wel iets wat je samen moet doen. Maar t lijkt me ook zoo leuk om m'n man te verassen! Maar stel dat ik alleen positief zou testen, en dan nog een halve dag moet wachten om t nieuws te vertellen. Denk dat ik dat wel heeeel moeilijk zou vinden. Dus dan wordt het misschien stiekem in het weekend testen ofzo.
@corlinn leuk dat je erbij gekomen bent @flora leguanen vind ik wel mooie reptielen zelf hebben we een terrarium met een kousenband slang erin. ik denk als ik het zal testen terwijl manlief niet thuis is en het is positief en het lukt me om mijn mond te houden door niet te bellen, dat als hij dan thuiskomt het gelijk aan mijn gezicht zal kunnen zien ik heb zo'n afleesbaar gezicht..
Welkom Corlinn!! Succes dan de komende tijd Meiden nog even een vraagje.. Een paar van jullie hebben zag ik al een banner.. Is dat omdat jullie al weten hoeveel dagen jullie cyclus heeft? Of is dat meer uit "ervaring" of uit "gemiddelde cyclus is 28 dagen"? Ik denk dat ik er even op ga zetten...
Ik had eerst ook een banner, maar nu weggehaald omdat het nog niet echt veel zin heeft.. Ik weet nu eigenlijk nog helemaal niet hoe lang mijn cyclus gaat duren, was dus een pure gok. Is denk ik handiger als je eenmaal weet hoe het zit bij je.
Ik heb m ook meer voor de leukigheid en op de gok haha. Ik weet ook nog niet hoe mn cyclus zal zijn. Maar voor de pil had ik (volgens mij) een hele nette cyclus van 28 dagen. Dus dat heb ik maar ff aangehouden.
@ xlady, ik heb hem ook maar even op 28 dagen gezet. Voor de pil (en een tijdje ertussendoor) was het ook 28 dagen. Dus we zullen zien.. Ben benieuwd.. Iedereen al bijna weekend? Nog vakantieplannen deze zomer?
Wat is hier deed is in een plastic wegwerpbekertje plassen dan met de pipet opzuigen. Dat ging een stuk beter huisdieren: 2 katten, 2 konijnen, 2 papegaaien, 1 kameleon, ohw en een klein aquarium . Vorige zwangerschap heb ik alleen getest zonder man erbij, (vond hij niet zo leuk, wilde het liever ook gelijk met mij weten) Dus nu gaan we wel samen testen .
Ohw en ik heb vorige keer wel 24 uur me mond moeten houden met vertellen tegen mijn man Ik teste op 1ste kerstdag positief en we zouden naar zijn ouders gaan. En ik wist dat hij zijn mond niet zou kunnen houden, en het als kerstkado zou willen vertellen. Dus ik heb hem de test pas 2de kerstdag laten zien
hihi ja die pipet dat was wat. maar begreep nu net van mn zus dat je hem eerst moet ik knijpen dan in het potje met urine doen dan loslaten en als het goed is zit tie dan vol... ikke heel lomp met dat pipetje in een pot urine dippe en toen schuin in de hoop dat de urine erin zal lopen werkte voor geen meter maar voor de volgende keer weet ik hoe het wel moet wat leuk gebakje al die dieren
@ gebakje, Oeh stoer.. zo lang wachten totdat je het vertelt.. Ik kan niet zo goed geheimpjes bewaren... als het om dit soort dingen gaat zeg maar.. @ xlady, hahahaha.. ach ja zo heb je allemaal wel iets. Maar wel grappig! Ik heb ontzettend zitten lachen om je berichtje.
Welkom Corlinn en heel veel plezier en succes met klussen! Ik ben net terug van de tandarts. Zware ontsteking door tandsteen, is de conclusie. Ik al lang blij dat ik niet zo'n wortelkanaalbehandeling hoef. Ook voor het eerst eens een leuke tandarts, normaal krijg ik altijd de horrorfiguren. Maar ze heeft wel flink lopen klussen. Ben nu misselijk van de verdoving (wat een smerig spul is dat zeg!) en voel dat de verdoving begint uit te werken. Zo maar even op de bank hangen en bijkomen, of even in bed kruipen met een boek.
Dat is hartstikke "fijn". Niet dat je je beroerd voelt natuurlijk, maar dat je idd niet zo'n behandeling hoeft. Beterschap!
Welkom Corlinn!!! Heel veel succes en plezier de komende tijd! Fijn dat het toch nog engszins meevalt Esther. Rust maar lekker uit!! Wij hebben een Jack Russel en we weten dat hij heel goed is met kleine kinderen dus daar maken we ons geen zorgen om! Hij is al 12 jaar oud dus ik hoop dat hij de gezinsuitbreiding nog mee mag maken... Ik heb voor mijn man ''het grote papa boek'' gekocht en daar wil ik hem mee verrassen. Ik denk dat ik het in de boekenkast zet en hem dan heel nonchalant vraag of hij me dat boek even wil aangeven Of zoiets.....moet ik nog even gaan bedenken! Ik denk dat het ergens een weekend zal worden aangezien ik ook niet een halve dag mijn mond kan houden
Das mooi Esther, dat t meeviel! Ben zelf absoluut geen fan van de tandarts. Gelukkig heb ik eigenlijk nooit iets, dus weet eigenlijk ook niet zo goed waar ik bang voor ben Ik zou ook echt nie zo lang kunne wachten om het te vertellen! Haha. Met het meest onzinnige nieuws kan ik manlief al helemaal enthousiast opbellen op z'n werk. Dus idd maar ergens in t weekend of laat op de middag testen als ik t zonder hem ga doen! Om ook nog even in te gaan over de vakantieplannen (weet al nie meer wie er naar vroeg). Wij gaan in september anderhalve week naar Aruba. Eerst wilde we dus na die vakantie stoppen met de pil, maar de drang was te groot. Mocht ik dan al zwanger zijn dan hebbe we iig een lekker bijkom momentje. Wij houden wel van een reisje, we gaan vaak wel een paar keer per jaar weg. Vaak hebben we als we op vakantie gaan, de volgende vakantie al geboekt. Maar daar wachten we nu nog maar even mee!
Het is weer even stil hier, dus ben benieuwd hoe het met iedereen is. Hier gaat alles weer redelijk oké. Gisteren nog veel last gehad van m'n kaak, maar het gaat nu de betere kant op. Alleen wanneer ik moet spoelen ('s ochtends en 's avonds) is het nog erg pijnlijk. Momenteel even geen zwangerschaps-/ontpillingsklachten. Dacht gisteren wel even twee nieuwe aders op m'n tepels gevonden te hebben, maar volgens manlief zaten die er al en zijn ze volgens hem ook niet dikker of donkerder geworden. Dus dat zal dan wel zo zijn. Het rommelen in de buik is opgehouden en ik voel ook geen kleine krampjes meer. Ben ook niet misselijk, heb geen gevoelige borsten of last van een rare afscheiding. Dus als ik hier van moet uitgaan, dan denk ik niet dat ik zwanger ben. Dinsdag opnieuw testen en dan volgend weekend nog maar een keer als ik niet ongi ben geworden. Vind het allemaal maar spannend. Maar heb ook wel een dubbel gevoel een beetje. Wil aan de ene kant graag meteen zwanger zijn. Maar aan de andere kant is het misschien maar beter ook als het niet meteen raak is, zodat wij wat langer de tijd hebben om te kijken welke niet-schadelijke medicijnen ik wel mag gebruiken die m'n slapen bevorderen. Slapen gaat trouwens nu wat beter, maar ik vermoed dat het door de pijn komt dat ik nu wel wat meer uren slaap. Zoiets mat je toch altijd flink af. Hoe staat het met jullie? Al wat eerste tekenen waaraan je denkt te kunnen zien dat je zwanger bent? Of is het nog wat te vroeg?
Hie rgaat alles goed. Nog wel een rommelende buik, maar niet meer misselijk of andere klachten. Ohw en als je zwanger bent heb je ook niet altijd gelijk klachten hoor Ik heb de eerste 6-7 weken nergens last van gehad. Vandaag lekker in de regen gehandbald, maargoed we zijn wel kampioen geworden. *yeah** Gelijk maar verteld dat ik niet weet hoelang ik nog mee kan doen, omdat we voor een 2de gaan. Bij de vorige heb ik nog tot 4 maanden door gespeeld.