Mei 2012 gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kiwi1405, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik zal jullie morgen zeker iets laten weten:D Jullie zijn de enige die ik het direct kan vertellen haha... Ik hoop nog niet te erg op morgen aangezien het nog vrij ver weg is van de NOD maar je weet maar nooit, ik kan gewoon niet meer wachten haha:D

Toen we vorige week bij Ikea waren zagen we inderdaad hele leuke kinderspullen. We gaan waarschijnlijk de hele kinderkamer daar kopen. Als je ziet wat het maar kost daar!!! En qua kwaliteit is het echt niet minder vind ik.

Even een vraagje aan jullie allemaal: willen jullie het geslacht van de baby al direct weten of mag het een verrassing blijven tot de geboorte?

2. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    We wachten in spanning af! ;) Wij zitten nog een beetje in dubio. Eigenlijk willen we het allebei wel weten, maar we weten dat we dit niet voor ons kunnen houden.. Dus of iedereen weet het of niemand haha.. Persoonlijk lijkt het me leuker dat ik kleertjes en spulletjes krijg voor een jongen of een meisje.. dus dat ze het van te voren weten. Heb ook wel een bepaald beeld bij een babykamer namelijk, dus vind het leuk als ik het met een bepaalde kleur kan aankleden ;) Jullie dan?

3. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Heee er zijn 2 mei stop topiccen leuk leuk ik ben 21 mei gestopt heb vandaag mijn ei gevoeld dus vanaaf aan de klus ;) ik heb al een Zoon van bijna 11 maanden

4. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het geslacht graag willen weten en ik zou er ook geen geheim van maken. De naam zou ik misschien wel voor mezelf houden, maar dat weet ik eigenlijk ook niet zeker.

5. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Wij willen het geslacht wel weten wisten het bij Shaun ook al en hebben het niemand gezegt en zu weer zo

6. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Welkom Mama van Shaun:D En heel veel succes en plezier met zwanger worden!!

Wij willen het geslacht ook graag weten, puur uit nieuwsgierigheid haha.. De babykamer wordt sowieso neutraal dus daarvoor zou het niets uitmaken. Het geslacht zullen we wel verklappen maar de naam willen we als verrassing houden. We hebben de namen al uitgekozen, daar waren we het al snel over eens. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden:) Een meisje wordt Evy en een jongen wordt Colin:)

7. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik vind het leuke namen hier komt er weer een engelse/amerikaanse naam zoals Shaun hij heet van zijn 2e naam Raylen dus ook amerikaans.

Ik wil wel kleurtjes babykamers hebben dat bij Shaun niet gedaan dus nu wel een meisje krijgt pip en roze en een jongen blauw met een thema.
    Namen ik heb alleen eem meisjes naam nog maar

8. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Welkom Moeder van Shaun!

@ Nicolientje, ik vind Evy een hele leuke naam, ik ben echt van de Nederlandse namen, dus Colin vind ik wel leuk, maar zouden wij zelf nooit kiezen. (gelukkig hebben we allemaal een andere smaak, andes zouden alle beebs Piet of Maartje heten)

Wij hebben zowel voor meisjes als jongens twee namen! Voor een meisje hebben we twee roepnamen.. we zullen dus echt pas beslissen als zij er is ;) bij een jongen hebben we maar 1 naam welke we heel erg leuk vinden... we houden ze nog wel even geheim.. ;)

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Nicolientje, leuke namen!
    Wij hebben ook al namen voor een jongen en meisje, waren we al heel snel over uit. De jongensnaam is een beetje afgeleidt van m'n man. Maar das meer onbewust dan bewust gebeurd. Haha. We vonden beide die naam erg mooi, en toevallig kun je m dus ook afleiden van de naam van manlief.
    Meisjesnaam waren we ook heel snel over eens. Dus daar hoeven we niet meer over na te denken :)

We willen misschien ook nog wel een tweede naam, alleen dat vind ik het best moeilijk om een mooie combi te bedenken. Maar we hebben gelukkig nog genoeg tijd!

Ik weet nog niet zo goed of ik het geslacht wil weten... Ik zou het erg leuk vinden om het al te weten. Maar ik wil het voor familie en vrienden wel een verassing houden. Geen idee of ik m'n mond kan houden... Haha. Dus ook nog ff iets om over na te denken en kijken wat m'n man wil.

10. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    dit weekend komt mijn neefje bij ons logeren, en dan zal er ook wel voetbal worden gekeken hoe jong hij ook is hij voetbalt namelijk zelf ook

@nicolientje en kiwi wat spannend dit weekend testen :) ik zal voor jullie duimen

Evy en colin zijn leuke namen :) er spoken allerlei namen door mijn hoofd maar denk dat ik de beslissing pas echt kan maken als ik zwanger ben wat mijn gevoel dan zegt ja ben echt zo'n gevoelsmens..

Het geslacht zouden wij wel willen weten,ben zo nieuwsgierig van aard en de babykamer zullen wij dan ook zeker bij de ikea halen maar bijna ons hele meubilair komt daar vandaan :p

Ook heb ik wel een idee voor een meisjes en jongenskamer :) dus dat zit wel goed

11. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier wisten we bij de eerste met 17 weken het geslacht, wij hebben dit ook aan iedereen verteld.

Bij de 2de nu zouden we het ook willen weten, maar dan houden we het wel voor ons zelf. ( we proberen ook om niet te zeggen dat we het zelf wel weten)

Namen weet ik nog niet, ga ik pas over na denken als ik echt zwanger ben.

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Voor de gene die gaan testen: Succes !!!

Ik denk dat ik er pas volgend weekend een test tegen aan gooi. Aangezien ik geen idee heb wanneer mijn NOD is.

Mijn man denkt nu al dat ik zwanger ben, aangezien we gister een serie aan het kijken waren en ik zat te janken ( was iets zieligs) Tijdens de vorige zwangerschap kon ik ook huilen om niets. Als de pindakaas opwas en ik had trek in pindakaas kwamen de tranen al :p

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Succes testers! Ik ben erg benieuwd! Zou leuk zijn als t in ieder geval bij 1 iemand gelijk raak is!

Ik ga pas na volgende week vrijdag testen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Bij een cyclus van 28 dagen is dat mijn NOD, maar weet dus niet wat voor cyclus ik heb.

M'n man is de laatste tijd wel erg lief voor me ;) Zo had ie vanochtend een banaantje in m'n tas gestopt. Zegt ie: je moet nu wel goed fruit eten hoor!

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    #294 gebakje, 8 jun 2012
    Laatst bewerkt: 8 jun 2012
    JAAAAAA Mijn vakantie is in gegaan :p

15. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Heerlijk!!! Geniet ervan! ;) Hoelang heb je vakantie gebakje?

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Bijna 3 weken. Heerlijk

17. Esther8

Esther8 Lid

4 mei 2012
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet van je vakantie, Gebakje!

Wij willen ook gelijk het geslacht weten, en geven dit ook meteen door aan familie en vrienden. Vinden dat wel zo makkelijk voor de babykamer en dan kan de familie ook meteen de juiste kleur kleertjes aanschaffen enzo.

Leuke namen hoor. Vind vooral Evy mooi. :)

Wij hebben ook al namen, vinden de Engelse namen erg mooi, maar willen wel een naam die niet te vaak voorkomt. We zijn helemaal verliefd op de naam Kahlan (spreek uit als Keej-Lan), dus dat wordt het voor een meisje. Voor een jongen vonden we het wat lastiger, dus zijn we uiteindelijk voor dezelfde uitspraak gegaan, maar anders schrijfwijze: Caelan. Over doopnamen zijn we nog niet helemaal uit.

18. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    @ Esther, prachtige namen!!

Ik heb vanochtend voor de eerste keer getest en helaas negatief.... Maar ik geef de moed nog niet op hoor! Dit was dag 4 voor NOD dus er kan nog vanalles gebeuren!

Fijn weekend nog allemaal!!

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb al 3 dagen eipijn gister tijdens het klussen heeeeel erg deed echt veel pijn nu af en toe een steekje

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @Nicolientje: jammer van je test, maar het is idd nog vroeg! Heb je nog last van kwaaltjes?

@ Esther: Ook hele mooie namen! Kan idd prima voor een jongen en meisje. Slim om dan voor 2 schrijfwijzen te kiezen! De schrijfwijze van de jongensnaam vind ik persoonlijk wel mooier, omdat bij die naam de uitspraak meteen duidelijk is.

@ Mama: Spannend! Hopelijk is t raak. Dat je dat zo goed voelt zeg! Ben benieuwd of ik dat ook nog ooit eens ga krijgen. Lijkt me wel handig in idee geval!

Hier alles nog steeds rustig. Geen kwaaltjes ofzo. Laatste week wel veel buikpijn gehad, maar dat komt denk ik door m'n PDS. Het voelde niet anders als anders namelijk.

Erg jammer dat Oranje gister had verloren!! Wat een hoop gemiste kansen! We hebben in Den Bosch in de kroeg gekeken, t was kei gezellig, ondanks dat ze hadden verloren. Nu lekker een niks-doen-luier-dagje:D

Deel Deze Pagina