Vandaag wat aan het struinen op internet en vond dit forum. Het lijkt mij gezellig om met jullie mee te kletsen. Ben 22 mei gestopt met de pil, na ca 14 jaar. 24 mei is de ontrekkingsbloeding begonnen. Als ik een cyclus van 28 dagen aan zal houden moet ik 21 juni ongesteld worden. Nooit gedacht dit te zeggen maar hoop dat het snel komt...dan weet ik tenminste een beetje hoe mijn cyclus is. Afgelopen 1,5 week voel ik me raar...zere borsten, duizelig, wat misselijk, wat buikpijn.... Ongelofelijk zo'n pil...ik ken mijn lichaam gewoon niet...wat zijn deze klachten: ontpillen, eisprong, gewoon virusje..... Spannende tijden... Ik ben trouwens meteen begonnen met foliumzuur toen ik stopte met de pil.. Alleen 2 vriendinnen weten dat we hier mee bezig zijn, manlief wil er niet te veel over praten..bang om me ongeduldig te maken... Fijn even hier mijn hart te luchten....
Welkom Dron! Hier vanaf zondag ongi begonnen.. Gelukkig!! Komt alleen beetje traag op gang. Hadden jullie dat ook bij de eerste echt menstruatie na de pil? Bruinverlies wordt steeds meer ( sorry voor details) maar nog geen rood. Op naar de vruchtbare dagen haha Nog meer meiden die bijna vakantie hebben?
@Flora oh dat is wel irritant zeg! Hoop dat het snel duidelijk is. @dron welkom, spannend, komt snel dichterbij! @Kiwi geen idee nog, moet nog steeds wachten tot de 25e
Dron : leuk dat je er ook bij bent gekomen gezellie Kiwi: ik had wel gelijk rood bloedverlies maar het was een stuk minder dan toen ik aan de pil was, maar het duurde dan wel weer langer (7 dagen) en toen ik aan de pil was duurde het 4 dagen..
@Xlady: Nou dat mogen we dan maar hopen dat het bij mij hetzelfde is als bij die vriendin van je @Dron: Welkom bij de club. Idd spannende tijden! 'Hopelijk' komt je ongi gauw, zodat je weet dat alles t weer doet. @Kiwi: Vervelend dat het zo lang duurt voordat t op gang komt. Maar ik zie dat je al wel bent begonnen te tellen met je nieuwe cyclus. Ik dacht dat dat pas mocht wanneer je echt helderrood bloedverlies had? Of heb ik het nu verkeerd? Hier nog steeds niets te bekennen Vind het steeds vervelender worden en vraag me af wat dat beetje bruin verlies dan was...? Nja meer dan afwachten kunnen we toch niet doen!
@ Flora, die vraag komt inderdaad ook elke keer omhoog bij het forum. Heb het even opgezocht. Sommige zeggen bij bruinverlies, andere bij roodverlies. Ik denk dat ik hem even zo laat staan en met ovulatietesten ga werken tegen die tijd. Wil mijn eisprong namelijk niet missen
Dat is wel slim ja, gewoon beginnen te tellen en je ei proberen te zoeken. Dan kom je er vanzelf wel achter hoe lang je cyclus ongeveer wordt. Hier nog steeds geen nieuws Ik ga er maar vanuit dat ik rond 12 juni mn eisprong pas heb gehad, dus ook volgende week pas ongesteld ga worden. Hopelijk wordt de volgende cyclus korter... Voor de pil was ik altijd heel regelmatig ongesteld, ik zou erg balen als dat nu niet meer zo zou zijn! Succes voor de meiden die vandaag hun NOD hebben Ik zal straks even het lijstje up te date maken, als jullie ff je nieuwe NOD door willen geven..
Daar issie weer NOD 21 juni Gigi85 (27, 1e kindje) 21 juni Dron 24 juni- Mama van Shaun (Esmeralda) (29, 2e kindje ronde 1) 25 juni Lavina (30, 1e kindje) 26 juni - Milan2009 (26, 1e kindje) 2 juli Xlady (25, 1e kindje) 12 juli Nathalie2909 (27, 1e kindje 22 juli Kiwi1405 (27, 1e kindje) NOD onbekend Gebakje (29, 2e kindje) Flora01 (23, 1e kindje) Nicolientje (27, 1e kindje) Esther (30, 1e kindje) ___________________________________________________________ Esther hoe is het met jou? Inmiddels al ongesteld geworden?
Vandaag al ongi geworden, cyclus van 24 dagen lijkt het op, nieuwe NOD 15 juli. 2e ronde daar komen we!
Wel fijn dat jullie weer een "normale" cyclus hebben. Ik heb het volgende ook even bij een ander topic gepost.. wat vinden jullie? Uitgaande van een "normale" cyclus, zou ik afgelopen donderdag ( 14 juni) ongesteld moeten worden. Vanaf afgelopen zondag alleen nog maar bruinverlies gehad en in de dagen voor mijn NOD steken onder in mijn buik. Ongi heeft zich eigenlijk niet helemala niet doorgezet. Bruinverlies was bij mij (voor gebruik van de pil) altijd aanstalten van ongi. Nu dus niet. We zijn nu een week verder, met een paar dagen bruinverlies, verder niets.. Zou mijn eisprong dan later zijn geweest, met een geluk van net op dat moment "klussen" dat ik van het weekend nog een keertje moet testen op zwanger?? Bruinverlies is nu ook zo goed als over en ongi is in geen velden of wegen, haha, te bekennen. Wat zouden jullie doen? Ikzelf word er lichtelijk tureluurs van.. Wat zouden jullie doen? Ik las namelijk in een ander topic van een aantal andere meiden die een week nadat ze dachten dat ze ongi hadden moeten worden een posi test hadden. Op NOD geen posi test, maar daarna dus wel.. Ik denk erover om morgenochtend toch nog even een testje te wagen..
Hmmm beetje hetzelfde verhaal als bij mij dus.. Ik heb alleen maar 1,5 dag een heel klein beetje bruinverlies gehad. Ik ga er zelf van uit dat m'n cyclus gewoon van slag is.. Maar van t weekend waag ik toch voor de zekerheid nog een testje. T afwachten is erg vervelend op deze manier!
Hier ook nog niets... Ben gewoon heel benieuwd hoe mijn cyclus is! Kan ik daar volgende maand een beetje rekening mee houden... Ik ga nog niet testen...heb vriendinnen gezien die 4 a 5 testen per maand deden, dit wil ik nu nog niet!! kan altijd nog!! Iedereen succes!!
Idd groot gelijk, Dron! Ik ben ook nie zo van het vroege en vaak testen. Wil een beetje met 2 benen op de grond blijven staan
Hier is mijn ongi alweer zo goed als over, ben ik niet gewend. vroeger zonder pil 8-10 dagen een drama. met pil 5 dagen normaal. En nu maar een goede 3 dagen. weinig last, alleen iets meer emo, en af en toe misselijk.