Hoop dat het bij mij ook zo kort wordt, maar nu al twee dagen hevig bloeden, niet leuk meer dat voordeel van de pil mis ik dan wel. Hoop dat het zo blijft voor je gebakje want inderdaad 8-10 dagen is niet leuk
Bij mij is de ongi flink begonnen vandaag. Nog nooit zo blij geweest met die rode duivels. Hoop inderdaad dat het bij ook zo kort mag zijn. Nog leuke dingen doen van het weekend?
Haha zou me op dit moment ff nie zoveel uitmaken hoe lang het duurt en hoe heftig, zolang t maar komt! Van t weekend is t hier kermis, stelt geen drol voor. Maar in de tent is t wel gezellig. Dus daar zijn wij te vinden dit weekend. We zouden zondag eigenlijk ook naar Phantasiakand gaan met mn schoonzusje en haar vriend, maar de weersvooruitzichten zijn te slecht.. Jammer! Dus nu een ander keertje gaan.
ik ben vanmorgen toch ongesteld geworden...yeah mijn lichaam kan het zeld..haha Hopen dat het een cyclus van 30 dagen blijft... Fijn weekend allemaal
@ Dron, jammer maar fijn dat je weet dat alles binnenin werkt!! Dames allemaal een fijn weekend! Zijn er nog die gaan testen dit weekend?
Ik wil van t weekend misschien nog wel een testje wagen, maar ik verwacht er eigenlijk nix van. Dus ik twijfel een beetje of ik t wil gaan doen. Zal jullie t iig nog wel ff laten weten
@Dron Jammer maar fijn dat alles werkt @Flora ben benieuwd hoop het toch voor je! Hier ongi weer bijna weg lijkt wel, ook erg kort maar daar ben ik wel blij mee. Fijne dag
Ik wacht nog ff tot dinsdag of woensdag met testen.. Begin nu wel wat last van m'n borsten te krijgen. Gister ook heel ff kramp en m'n buik en rug. Dus wie weet zit de ongi er toch eindelijk aan te komen. Word er behoorlijk moedeloos van zo...
Fijn weekend gehad allemaal? Nog nieuws te melden bij iemand? Flora, al ongi? Bij mij is het gelukkig alweer bijna voorbij. Ben veel minder ongi dan voordat ik de pil slikte, maar wel meer last van hoofdpijn en rugpijn. Vrijdagochtend voelde ik me echt beroerd. Aangezien ik naar een festival ging heb ik maar snel wat pijnstillers gepakt, heeft gelukkig goed geholpen. Nu weer op naar een nieuwe ronde!
Zaterdag was prima, maar gister wat een hondeweer zeg! Mijn ongi is ook al over, ook meer buik en rugpijn nu maar nog steeds 4 dagen, alleen de eerste 2 dagen waren nu heftiger dan toen ik nog de pil slikte. Nu maar afwachten en weer aan de klus vanaf morgen
Hier alles prima! Ik had gisteren wel last van bruine afscheiding en de laatste paar dagen af en toe last van steken achter m'n schaambot.... Ik schat dat ik rond woensdag zou moeten ovuleren, dus zou het daarmee te maken kunnen hebben?
@ Nathalie: geen idee, ik merk zelf helemaal niks van mijn ovulatie. Maar heb hier wel al vaker gelezen dat mensen steken in hun buik voelen, dus het zou best kunnen. Is wel handig als je het merkt, ik vind het eigenlijk best lastig dat ik niet weet wanneer ik ovuleer.
Dat zou best eens kunnen, Nathalie! Flink aan de klus dus Nog steeds alles rustig hier. De afgelopen dagen heb ik wel last van lage rugpijn.. De soort pijn kan ik niet zo goed plaatsen. Tijdens m'n ongi heb ik meer krampen, zo voelt t nu dus niet. Dacht eerst dat ik gewoon een nacht niet zo lekker had gelegen in bed, maar dan is m'n rugpijn altijd direct verdwenen als ik opsta en voor de volgende nacht het matras een keertje omdraai. Nu blijf de pijn dus, ik mag hopen dat dit een voorbode op m'n ongi is ik duim maar weer verder en probeer me te teveel op m'n lijf te focussen, maar dat is erg moeilijk!
Hier is de ongi al over.. Vrijdag ongi geworden, nu al zo goed als klaar.. maar heb wel een vraagje meiden.. Mijn ongi, afgelopen vrijdag begonnen, is zo goed als afgelopen. Nu heb ik vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil tot aan het echte roodverlies een cyclus van 36 dagen gehad. Als ik dat dan nu verder tel, heb ik mijn vruchtbare dagen van 11 t/m 14 juli met 13 juli eisprong. Zouden jullie 36 dagen aanhouden? Of zouden jullie al eerder beginnen met ovutesten? Klussen doen we zoiezo wel haha.. maar het gaat me meer dat we straks niet toevallig een aantal dagen "missen" dat mn ei is geweest.. Ik zit te twijfelen of ik die hele week niet moet aanhouden?? Heb namelijk dinsdag 22 juni ook roodverlies gehad, maar daarna letterlijk gestopt. Tips?
@ Kiwi: ik zou persoonlijk nu nog geen ovulatietesten gebruiken. Als je net gestopt ben met de pil, kan het best zijn dat je komende cyclus anders is dan de eerste. Als je trouwens de 22e al bloedverlies had, zou dit dan niet dag 1 moeten zijn? Je zegt zelf al dat jullie sowieso klussen, dus waarom niet gewoon kijken wat er zo gebeurt? Ik zou zelf pas ovulatietesten gaan gebruiken als het na een paar maanden nog niet gelukt is, maar dat is mijn mening. Dus mijn tip is om gewoon flink te klussen vanaf nu
Ik ga ook ovu testen gebruiken maar alleen deze maand om te zien of ik echt daadwerkelijk een eisprong heb. Gewoon ff voor de zekerheid dat ik weet dat het echt allemaal werkt. Verder klus ik gewoon om de dag dus ik mis hem sowieso niet.
de afgelopen dagen ben ik erg misselijk smorgens en overdag last van flauwtes en erg moe toch maar voor de zekerheid een testje gedaan vanmorgen omo wit...
@Kiwi: Ik zou als ik jou dan eerder beginnen met ovutesten, de kans is groot dat je cyclus nu anders is als je vorige. En niet getreurd als je deze maand je ei niet gevonden krijgt, aangezien je nog maar net gestopt bent met de pil! @Xlady: Jammer van je test! Maar... wellicht is het nog te vroeg om te kunnen testen. Ik duim voor je in ieder geval!