Ha meiden, 't Is alweer een tijdje geleden dat ik hier voor het laatst geweest ben. Jammer dat het bij niemand van ons al raak is, zou mooi geweest zijn. Wij zijn net terug van een vakantie in Engeland. Heerlijk genoten van de omgeving en de gastvrijheid. Met mijn slapen gaat het tot nu toe goed. Alleen ben ik nog steeds niet ongi geworden, das wel balen. Want nu weten we niet waar we aan toe zijn. Is de ongi gewoon overgeslagen, of komt het een stuk later? Maar we zien het wel, gaan er niet krampachtig mee om en nemen het gewoon zoals het is. Ik lees al dat het vaker voorkomt dat de ongi de eerste keer uitblijft of een tijd op zich laat wachten. Dus pas als ik over een maandje of twee nog niet ongi ben geworden, gaan we even langs de huisarts. In Engeland wel even m'n hart kunnen luchten bij oom en tante over onze zwangerschapsperikelen. Dat was wel even fijn. Met andere familieleden hebben we het er nog niet over, omdat die te overbezorgd zijn en ik niet telkens de vraag wil krijgen hoe het nu gaat. Dus was wel even fijn om van hart tot hart met elkaar te spreken en van m'n tante te horen hoe het bij haar destijds ging. Ging ook niet van een leien dakje, dus dat schept een band. Afijn, ben benieuwd hoe het nu met jullie vergaat!
Ik vroeg me al af waar je was gebleven heerlijk er even tussen uit geweest en even je hart kunnen luchten. Dat is altijd fijn! We zitten een beetje in hetzelfde schuitje, ik ben ook nog steeds niet ongi. Ik maak me er geen zorgen over, maar vind het wel behoorlijk vervelend. Maar meer dan afwachten kun je toch niet doen.
ik ben denk op een van mijn laatste dagen van mijn ongesteldheid. Fijn om er weer vanaf te zijn!! Betrapte mezelf er toch op dat ik zat te rekenen wat ongeveer mijn vruchtbare dagen zijn komende maand, en dit terwijl ik mezelf (en man) had beloofd dat te gaan doen als het eind van het jaar nog nit gelukt is!! Zijn er meiden aanwezig die handig zijn met computers om een schema te maken hoe het allemaal verloopt, vind het leuk om alles te volgen van iedereen, maar is nu wel heel veel terug lezen om alles iedereen te onthouden!! hoe doen jullie dit? Fijne dag allemaal..
Hoi Hoi Hier ook weer redelijk wat van huis geweest. Midweekje centerparcs gedaan, nog een dagje euro disney, dagje dierenrijk, dagje efteling, gaiazoo. Heerlijk op pad geweest dus, en de kleine heeft genoten. We komen er nu alleen net achter dat de onderkant van het dak van ons huis ( soort houten platen) aan vervanging toe zijn. Ben benieuwd wat dit weer gaat kosten. Ik baal er nu al van.
Dames!! Ik ben ongi geworden!!! Jeeeeej, ben er zooo blij mee! Haha. Nu hopen dat de volgende cyclus korter duurt. Ik ga maar ff uit van 35 dagen. Gebakje, leuk al die uitstapjes! De kleine zal zeker genoten hebben! Hopelijk vallen de kosten van t dak mee.. Altijd vervelend zulke dingen! Dron, we hebben een lijstje. Een paar pagina's terug. Zal k vanmiddag ff updaten! Wat is jou leeftijd en wanneer is je NOD?
@Esther lekker dat je er even tussen uit was, en fijn dat je er met iemand over kon praten! @Dron ja er zijn inderdaad lijstjes en ook NOD forums waar je ook een lijst in hebt, maar dat is van iedereen niet alleen die in mei met de pil zijn gestopt @gebakje lekker hoor ff naar centerparcs en alle andere uitstapjes, wel balen van dat dak, dat zijn geen leuke dingen als je een eigen huis hebt. @Flora jeej eindelijk, mooi zo meid!!
@flora, ik heb het lijstje inderdaad gevonden. Ik ben 29 jaar en we gaan voor ons eerste kindje. Mijn NOD is 23 juli. Fijn weeked allemaal
Okee! Zal m aan t eind vd middag ff aanpassen. Dan heb ik m'n laptop weer bij de hand. Dat werkt wat makkelijker! Hoe is het verder met iedereen? Nog plannen voor t weekend? Wij hebben alleen maar verjaardagen. Vanaaf van een vriendin, morgen van m'n schoonboer en zondag van m'n ouders!
NOD 2 juli Xlady (25, 1e kindje) 12 juli Nathalie2909 (27, 1e kindje 19 juli Gebakje (29, 2e kindje) 22 juli Kiwi1405 (27, 1e kindje) 23 juli Dron (29, 1e kindje) 2 aug Flora01 (23, 1e kindje) NOD onbekend Nicolientje (27, 1e kindje) Esther (30, 1e kindje) Gigi85 (27, 1e kindje Lavina (30, 1e kindje) Mama van Shaun (Esmeralda) (29, 2e kindje ronde 1) Milan2009 (26, 1e kindje) Daar issie weer. T is een beetje rustig geworden hier, maar als de andere dames hun NOD ook nog even doorgeven als ze willen, dan pas ik de boel weer aan
Ik heb het weekend niet veel plannen. Man lief moet werken. Zo naar een feestje van een neefje wat geslaagd is. En voor de rest weet ik het nog niet. En jullie?
Mijn nod is 15 juli tenminste denk ik, uitgaande van 24 dagen vorige cyclus. Niks te doen dit weekend, vl is er niet, mijn moeder is nu op visite tot morgen.
NOD 2 juli Xlady (25, 1e kindje) 12 juli Nathalie2909 (27, 1e kindje 15 juli Lavina (30, 1e kindje) 19 juli Gebakje (29, 2e kindje) 22 juli Kiwi1405 (27, 1e kindje) 23 juli Dron (29, 1e kindje) 23 juli Gigi85 (27, 1e kindje) 2 aug Flora01 (23, 1e kindje) NOD onbekend Nicolientje (27, 1e kindje) Esther (30, 1e kindje) Mama van Shaun (Esmeralda) (29, 2e kindje ronde 1) Milan2009 (26, 1e kindje) Weer aangepast Hoe was jullie weekend? Hier prima, vandaag nog een dagje vrij Heerlijk. Net boodschappen gedaan en zo thuis een beetje opruimen en poetsen!
Ik had een erg leuk weekend! Vrijdag naar een festival geweest, was super! En zaterdag waren vrienden op bezoek met hun kleine, superschattig
Wij hebben ook een heerlijk weekend gehad, eindelijk niet zoveel afspraken, dus rustig aan gedaan. Hoe is het met iedereen qua eisprong, NOD, testen etc.. Eind deze week zit ik (als ik de cycluslengte van vorige keer aan hou) in mijn vruchtbare dagen.... Werkse allemaal, fijne week
lekker weekend gehad mooi weer en verbrand vandaag weer ongesteld geworden prima cyclus dus haha op naar de volgende ronde..
@Gigi: naar welk festival ben je geweest? @dron: ik ben nog steeds ongi, dus moet nog ff afwachten tot m'n ei. Ik ga deze cyclus wel ovutesten gebruiken, om meer inzicht in m'n cyclus te krijgen. Dan weet ik ten minste wanneer ik m'n ongi kan verwachten. @xlady: hele nette cyclus heb je!
@ Flora: ik ben naar Rock Werchter geweest, één dagje. Mijn eisprong zou denk ik komend weekend ergens moeten zijn. We klussen nu al om de dag, zodat we hem hopelijk niet missen Ik heb me voorgenomen om na mijn vakantie (dat is dan na ronde 3) ook ovutesten te gaan gebruiken en misschien ook te gaan tempen. Vind het toch wel lastig dat ik niet weet wanneer mijn eisprong precies is. Maar hopelijk is dat niet nodig en lukt het gewoon in deze of de volgende ronde! Voor de dames die ovutesten gebruiken: vinden jullie het handig? Geeft het een duidelijk resultaat?
Hoi meiden, Heb dit weekend niet veel gedaan, even naar evenement in de stad geweest met mijn moeder aangezien mijn vriend naar zijn ouders in duitsland was. Ik gebruik nu ovu testen en temp om meer inzicht te krijgen. 30/6 1e lichte streepje op test, 1/7 bijna niks te zien en vandaag weer duidelijker dan de 30e maar nog niet donker genoeg, dus ik denk dat mijn eisprong nog onderweg is. Maar echt duidelijk vind ik het nog niet totdat eens zie wat een knalstreep is haha. Wij zijn ook alweer een aantal dagen aan de klus dus mis de eisprong sowieso niet. Nu snel weer op het wachtbankje.
Hier ook ovu testen en tempen. Ik verbruik best wel wat van die testen dus heb ze via ebay uit engeland laten komen. 30st voor 8 euro of zo. Mijn ei zit er aan te komen, ik denk woensdag. De streepjes op mijn ovutesten waren aan het begin van mijn cyclus helemaal omo-wit en toen vage streepjes, en ze beginnen nu iets duidelijker te worden. Een posi ovutest nog niet gehad. Ik hoop morgen of over morgen. Dus dit weekend lekker aan de klus geweest, en de komende dagen ook wel. Verder lekke rmet die kleine naar de markt geweest, bij vrienden op bezoek geweest om naar hun nieuwe huisje te kijken, een feestje van een neefje omdat hij geslaagd was, en vanavond een borrel van een soort van achter neefje omdat hij ook geslaagd is. Ik ga maar eventjes hoor vanavond, ik moet morgen weer werken, en ik moet de kleine mee nemen want manlief heeft een late dienst.