Mei 2012 gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kiwi1405, May 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Wat spannend Gebakje:D Ik hoop voor je dat het streepje alleen nog maar donkerder wordt!

Mijn nieuwe NOD is ook 8 augustus, al vind ik het heel lastig om te berekenen nu ik zo ver uitelkaar zit met vorige maand. We zien het wel;)

2. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Denk dat je zo'n 30 dagen moet aanhouden als gemiddelde nu. En met ovu testen weet je dan wel waar je aan toe bent, zeker als je zo'n rare cyclus nog hebt.

3. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik denk dat ik inderdaad deze maand eens aan de ovu testen ga ja!

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    NOD

12 juli – Nathalie2909 (27, 1e kindje)

19 juli – Gebakje (29, 2e kindje)
    22 juli – Kiwi1405 (27, 1e kindje)

23 juli – Dron (29, 1e kindje)
    23 juli – Gigi85 (27, 1e kindje)
    30 juli – Xlady (25, 1e kindje)
    2 aug – Flora01 (23, 1e kindje)
    8 aug – Lavina (30, 1e kindje)

8 aug – Nicolientje (27, 1e kindje)

NOD onbekend

Esther (30, 1e kindje)

Mama van Shaun (Esmeralda) (29, 2e kindje ronde 1)
    Milan2009 (26, 3e kindje)

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    @Nicolientje: Ik zou ook gewoon het gemiddelde van je cyclussen aanhouden. Wel handig ja om ovutesten te gaan gebruiken! Ik hoop er ook wat meer inzicht door te krijgen.

@Lavina: Jammer weer rood :( hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Gister had ik een bijna-positieve ovutest. Dus ik hoop dat ie vandaag lekker knalt!
    Merk wel dat ik last heb van ontpillen. Eerste cyclus behoorlijk lang en deze gaat ook weer wat langer worden, gezien ik mn eisprong nog moet hebben. Volgens mij had ik voordat ik met de pil begon, nooit van zulke lange cyclussen!

6. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik ben er wel heel dankbaar voor dat mijn cyclusseen tot nu toe niet zo lang zijn. Ik weet nu helaas wel weer waarom ik al op mijn dertiende aan de pil ben gegaan:(
    Ik heb in twee dagen tijd zoveel bloed verloren dat ik ieder uur naar het toilet moest, zowel tampon als inlegkruisje hielden het niet bij..... Ook heb ik het hele weekend rondgekropen van de buikpijn, niet meer leuk. Ik hoop maar dat ik snel zwanger ben, alleen al om deze reden;)

Ik houd voorlopig een cyclus van 27 dagen aan, ik merk het wel met testen of het langer duurt....

Ik hoop dat jullie wel een fijn weekend hebben gehad?

7. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    Zo jij moet helemaal vaak verschonen, ik vond mijn 3-4 uur al veel, hiervoor kon ik eigenlijk veel langer ermee doen. Mijn ongi is ook veel heftiger geworden weer en inderdaad die vervelende pijnen zijn er ook weer.

Heb weinig bijzonders gedaan het weekend, baalde gister zo dat ik ongi was geworden en het weer zat ook niet mee. Zaterdag alleen ff in de stad geweest.

8. xlady

xlady Actief lid

May 1, 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    #508 xlady, Jul 16, 2012
    Last edited: Jul 16, 2012
    alweer een tijdje geleden maar ik ben er nog hoor :)
    spannend gebakje zal wel leuk zijn als het raak is.

ik ben inmiddels alweer soort van ongesteld afgelopen woensdag dacht ik ervan af te zijn(na een hele week ongesteld te zijn geweest)vrijdag had ik weer bloedverlies zaterdag zondag hevige buikpijn en vandaag weer heftig bloedverlies..baal enorm hoop dat het gauw weer stopt en wegblijft :( snap nu ook inderdaad waarom ik aan de pil begon op mn 12e hier wordt je niet vrolijk van...

9. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Echt voor de meiden die zoveel last hebben van lange cuclussen en heftige krampen, veel bloedverlies etc.

Probeer eens de efamol pmp.

Normaal was mijn cyclus 2-3 maanden, 10 dagen ziek van de buikpijn/misselijkheid en heel veel bloedverlies. Met de efamol netjes 30/31 dagen cuclus, maar 4-5 dagen ongesteld en weinig last van kwalen. Wie weet helpt het jullie ook.

10. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Dank je wel voor de tip Gebakje:) Ik heb het ook maar meteen besteld:) Hopelijk zal ik ze niet nodig hebben;)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Gebakje, heb je nog getest? Ben erg benieuwd!!

Mijn ovutest was gister positief, althans dat denk ik. Hij knalde niet helemaal, maar was wel erg donker. De dag ervoor ook al, maar ietsepietsie lichter dan gister. Vandaag weer heel licht. Dus ik denk dat ik m'n piek heb gehad! Voor de zekerheid test ik nog ff door!

12. xlady

xlady Actief lid

May 1, 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Thnx voor de tip gebakje ik ben naar natuurwinkel gegaan en die adviseerde mij teunisbloemolie tabletten daar heb ik nu een pot van:)

Het bloeden is vandaag gelukkig gestopt:)

13. xlady

xlady Actief lid

May 1, 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gisterenmiddag een zwangerschapstest gedaan en deze was positief, natuurlijk was ik blij maar ook verward.
    Doordat ik gewoon ongesteld was geworden en daarna ook nog bloedingen heb gehad.

Ik heb gelijk de huisarts gebeld en aangegeven dat ik ongesteld was geweest en daarna nog bloedingen had gehad en bruine afscheiding.
    Ha assistente gaf aan dat ik er van moest gaan genieten en dat de bloeding waarschijnlijk contact bloedingen waren geweest en de "ongesteldheid"dan geen ongesteldheid was geweest maar mogelijk innestelingsbloeding.
    Ik gaf aan dat ik bang was dat er wat mis was huisarts assistente gaf toen aan dat ik eventueel over 3 weken nog een test kon doen en daarna afspraak kon maken bij de verloskundige omdat het nu waarschijnlijk nog heel pril was.
    En dat ik er van moest gaan genieten.

Ik begon te twijfelen heb toen de verloskundige gebeld zij gaf aan dat mijn 'ongesteldheid' mogelijk was maar dat dit geen ongesteldheid is maar dat de bloeding dan kwam van het oprekken van de baarmoeder.
    Aangegeven over bloedverlies dit was meestal de dag na gemeenschap helder rood nogal veel bloed, dit kon contactbloed zijn aldus verloskundige.
    Ze schatte mijn zwangerschap op 6 weken en 2 dagen als ze dan zal kijken vanaf menstruatie mei.
    Volgende week vrijdag zal ik dan mijn eerste echo krijgen

Die avond zijn we het onze ouders gaan vertellen, wel gaf ik aan dat ik niet zeker wist of het wel goed zat maar dat de huisarts assistente en de verloskundige wel het idee hadden dat ik zwanger was en dat de bloedingen verder niet per definitie betekende dat het mis zat.

Eenmaal thuis had ik bruine afscheiding ik begon steeds meer het besef te krijgen dat het mis was, ik wilde blij zijn maar het gevoel dat het mis was bleef.
    Vanmorgen werd ik wakker ik had geen bruine afscheiding meer waar ik erg blij om was.
    Nog een test gedaan om te kijken of deze ook positief was en dat was die.
    Eenmaal op mijn werk voelde ik wat, toen ik op t toilet kwam zag ik weer die bruine afscheiding, het gevoel dat er wat mis is was nu nog sterker.

Ik heb de verloskundige gebeld en uitgelegd dat ik zo bang en onzeker van die bruine afscheiding werd ook omdat ik afgelopen maandag nog helder rood bloed verloren was en van het weekend krampen had gehad.

Verloskundige liet me gelijk komen, ik kreeg een inwendige echo en helaas zag ze niks op de echo wel waar het gezeten had maar dat was leeg gelijk naar mijn eierstokken enzo gekeken dat was goed baarmoeder was verder ook schoon.
    Nu blijkt dat die ongesteldheid dus de vroegtijdige miskraam was aldus de verloskundige vandaar dat ik positief had getest..

Natuurlijk vind ik het heel erg dat dit is gebeurt maar ben wel blij dat ik de verloskundige had gebeld en dat ik gelijk terecht kon..

Ik hoop dat het goed gaat met jullie en dat het gauw raak mag zijn bij een van ons :)

14. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ja , die foto heb ik vanmorgen gepost in 2 andere topics, ik zal hem hie rook nog ff zetten

15. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    xlady, veel sterkte. Knuffff. En hopelijk ook voor jou snel een plak baby.

16. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @xlady Jeetje meis wat heftig! Wel fijn dat alles verder in orde is en schoon is! Wat een goede vk zeg die zo snel reageerde en dat je meteen langs mocht komen! Heel veel succes volgende ronde en hoop op een plakbeeb!

17. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    van vandaag

18. xlady

xlady Actief lid

May 1, 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    #518 xlady, Jul 19, 2012
    Last edited: Jul 19, 2012
    @lavina ja ben ook zeker blij met deze VK een hele fijne en lieve vrouw ze gaf aan dat als ik nog vragen had of als ik pijn zal krijgen dat ik dan gewoon kon bellen :)

@gebakje thnx hoop het ook :)

en gebakje GEFELICITEERD een hele fijne zwangerschap toegewenst :)

19. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    @xlady: wat heftig meid! Wel fijn dat er zo snel actie is ondernomen. Ik hoop dat je snel positief test en dat het een blijvertje is:) dikke knuffel!!

@gebakje: GEFELICITEERD meid!!:D:D:D Geniet ervan!!

Bij mij zijn na een heftige week de rode duiveltjes gelukkig weer verdwenen dus op naar ronde 3;)

20. xlady

xlady Actief lid

May 1, 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    @nicolientje thnx
    hoop ook dat het de volgende keer dat het raak is een plakbeeb is :)

wel lekker nicolientje dat de rode duiveltjes weer verdwenen zijn :)

Share This Page