Mei 2012 gestopt met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kiwi1405, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Xlady, sterkte meis! Fijn dat de Vk je serieus nam en zo fijn naar je luisterde. Hoop snel voor jou op een plakbeeb! ;)

Gebakje, van harte gefeliciteerd! Wat een mooie test! Vanaf wanneer ben jij begonnen met testen? Op NOD of al eerder?

2. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    5 dagen van te voren al :p Toen een bijna te verwaarlozen streepje, en die werd elke dag iets duidelijker.

3. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Oh dat is vroeg, gebakje. Had je bepaalde symptomen dat je wilde testen of was je gewoon nieuwsgierig :)

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Beide.

Ik was af en toe vaag misselijk, en gelijk daarna weer echt heel veel honger. Dus toen had ik al een vermoeden

5. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Haha... Als wij vrouwen nou niet zo nieuwsgierig waren.. Nou ik vroeg me dus af of misselijkheid nog voor NOD iets ermee te maken kon hebben. Heb niet echt kots neigingen( sorry voor de smakelijke woorden) maar ben de laatste dagen in de ochtend (paar uurtjes) misselijk. Maar daarna kan ik eigenlijk wel weer eten. Niet alles, maar dat gaat best. Manlief en ik gaan zondag testen, maar goed.. je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden ;)

6. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    @Kiwi, ik zal zondag hard voor je gaan duimen meid!!

En voor iedereen alvast een heel fijn weekend:)

7. xlady

xlady Actief lid

1 mei 2012
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    thnx kiwi :) en heb je vandaag nog getest ;)??

8. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben benieuwd

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @xlady: jeetje, wat heftig zeg! Heel veel sterkte ermee! Hopelijk gauw een plakbeeb!
    En toch 'bijzonder' dat je zelf al goed aan hebt gevoeld dat er iets niet goed zat, ondanks de positiviteit van de assistente. Dikke knuf!

@gebakje: wouw, gefeliciteerd!!! Verder nu al last van kwaaltjes?

Hier net donderdag en vrijdag weer een soort van posi ovutest. Dus m'n lichaam is tog behoorlijk aan het ontpillen denk ik. Testen blijven redelijk donker, maar niet positief. Beetje vreemd allemaal. We wachten het maar ff af, maar zoals het er nu naar uit ziens ga ik weer een lange cyclus krijgen. Ik heb nu in ieder geval wat meer inzicht en dat is fijn.

10. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Zijn je testen elke dag donker, of nu net pas ?

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het is een beetje op en af gegaan. De 15e en 16e waren ze erg donker (niet knalposi) en toen de 17e bijna wit, en vanaf de 18e heb ik weer steeds n hele donkere streep, waarvan de 19e zo goed als positief was.
    Dus m'n lijf is weer lekker bezig ;) we gaan het zien, ik test gewoon nog ff door om te kijken wat er gebeurt. Vanaf vandaag ook n beetje bruinige afscheiding.

12. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Dan gok ik erop dat je ei +/- de 21ste is geweest .

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dat zou best eens kunnen ja! Ik wacht t maar gewoon ff af. Ergens in de eerste week van aug is m'n NOD :) wil niet te snel gaan testen iig.

14. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Sorry had het zo druk dat kletsen er niet van kwamik ben verhuisd Shaun is 1 geworden en helaas nog steeds niet ongi of posi testen wel sinds een week onwijze hoofdpijn en gister wat druppels bruin:s

15. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Gefeliciteerd met Shaun!!:D
    Vervelend dat je nog geen zekerheid hebt:( Bij mij betekende bruinverlies een naderende ongi. Ik hoop dat je snel zekerheid hebt!

16. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Had het gister avond alleen echt maar 4 druppels en nu niks hoop ook op ongi liever iets dan zo wachten

17. Lavina

Lavina Fanatiek lid

9 jun 2012
    2.367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Flora raar zo met die ovu testen, dan toch een laat ei denk ik ook ja

@Mamavanshaun, gefeliciteerd nog met Shaun, wat balen van de onduidelijkheid omtrent ongi :(

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @mvs: gefeliciteerd met je zoontje! Heeft ie ervan genoten?
    Vervelend zo die onzekerheid, hopelijk gaan ongi of liever een posi test!

Ik heb sowieso n laat ei gehad, dus weer n lange cyclus deze keer. Maar t scheelt dat ik me er nu op ingesteld heb. Ook vandaag had ik weer n duidelijke streep op de ovutest. Na vandaag stop ik met testen en nu op t wachtbankje!

19. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Kiwi, ik zie net aan je banner dat de ongi toch is doorgebroken! Jammer meid:( op naar ronde 3:)

20. dron

dron Lid

19 jun 2012
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dames...ik ben zwanger!!!

Heb 3 knaltesten maar kan het gewoon niet geloven!!

maadag was mijn NOD, dacht gisteravond...jammer toch onregelmatige cyclus..man stelt voor toch een test te doen,, en tot 2 keer toe knaltest met avondurine. Vanmorgen nog een test gedaan...ook positief!!!
    Het lijkt erop dat ik het toch kan gaan geloven.

Zo gek..ik voel ook niets aan m'n lichaam, dat maakt me wel onzeker...

We hebben besloten het even een weekje te laten rusten en dan naar verloskundige te bellen etc..

ZO blij!!! Hopen op snel meer positieve testen!

Deel Deze Pagina