Mei 2012 gestopt met de pil

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Kiwi1405, May 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    dron: gefeliciteerd

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Woouuuwww Dron!! Gefeliciteerd!! Uiteraard willen wij je test zien;)
    Ga er maar lekker van genieten meid!

3. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Dron gefeliciteerd wat fijn voor je! Geniet ervan en showen die test!

4. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    OHHHHH WWWAAAUUWWW!!!!! Dron, gefeliciteerd meid:D Wat super voor je!! En dat al in ronde twee:$

Geniet er met volle teugen van meid en uiteraard wil ik ook graag de test zien:p

Volgens de banner zou ik vandaag mijn eitje hebben maar ik heb er tot dusver nog niets van gemerkt. Alleen gisteravond in bed kreeg ik wat rare steken rechtsonder maar dat kan ook komen omdat ik er misschien mee bezig ben. We hebben in ieder geval de afgelopen dagen iedere dag geklust en proberen dat de komende dagen ook nog te doen, meer kunnen we niet doen, toch;) Met dat warme weer is het wel vermoeiend haha....

Mijn man is vandaag jarig dus ik ga hem vanavond verrassen met een etentje;) Ik had hem liever willen verrassen met een positieve test maar daar moet hij nog maar even op wachten;)

5. Lavina

Lavina Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    2,367
    0
    36
    Omgeving Utrecht
    @Nicolientje ja met dit weer is klussen niet altijd even fijn nee haha! Mijn ei is er over 2 dagen volgens banner maar de ovu testen zijn nog niet echt duidelijk, we zien wel weer!

Gefeliciteerd met je man en fijne dag en avond!

6. dron

dron Lid

Jun 19, 2012
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik krijg de testen er niet op...probeer het van de week nog wel een keer!!
    Idd ongelofelijk..in ronde 2..en zonder ovulatietesten, agenda etc...gewoon geluk!!
    Voel me licht misselijk en dissy maar wel heel gelukkig! Maar blijf angstig..elke pijntje denk ik ..nee toch..

Er waren meer toch met hun nod in deze week? Ben benieuwd...

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Mijn NOD schuift nog verder op... 13 aug pas. Mijn ovutesten bleven erg schommelen. Maar gister was ie (weer) positief! Blijf het een vreemd verhaal vinden, maar de test van gister is wel de donkerste tot nu toe!

8. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die onderste is positief !! En dat is in iedergeval een goed teken.

Veel klus plezier.

9. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Ik heb volgens mij afgelopen vrijdag de eerste keer mijn eisprong gevoeld. ik heb enkele uren dubbel gelegen van de pijn. Ik had het alleen rechts. Ondanks de pijn toch geklust dus nu maar afwachten of manlief raak heeft geschten deze maand;)

10. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

May 18, 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Hey meiden!

Het lijkt erop dat ons groepje een beetje aan het "verwateren" is. Erg jammer:(
    Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!:)

Zelf heb ik sinds de eisprong afgelopen vrijdag (denk ik) erg veel last van buikpijn. Ik heb ook continu een opgeblazen buik... Ik ga er niet teveel op hopen deze maand en wacht ook echt tot volgende week met testen.

Mijn NOD valt samen met de bruiloft van mijn schoonbroertje en het liefst zou ik daarna pas testen omdat ik anders bang ben dat ik mijn mond niet kan houden;) Aan de andere kant wil ik niet drinken als ik zwanger ben....dilemma.....en als ik niet drink krijg ik van iedereen vragen omdat we door mijn schoonouders worden opgehaald, juist zodat we kunnen drinken;) Misschien ben ik voor die tijd al ongi en lost het probleem zichzelf op!

Ik hoop weer iets van jullie te horen meiden:)

11. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

May 17, 2012
    1,784
    1
    0
    He Nicolientje,

Ja het is inderdaad beetje rustig aan het worden. Sommige zijn ook (waaronder ik) ook nog geabonneerd op topic "Mei eerste ronde (deel 2). Als je zin hebt, mag je daar uiteraard ook meekletsen ;)

Spannend hoor.. ik zou van te voren graag willen weten of ik kan drinken of niet. Bovendien zit je dan 1 dag voor NOD? Als je zwanger bent, neem ik aan dat je het met een Kv 2 voor 5 goed redelijk goed kan zien haha..

Enne een reden zoals buikgriep of niet lekker kan je altijd opgeven :p

Hier nog een goede week tot mijn eisprong. Hopelijk beetje korter, zodat ik een redelijke cyclus heb ;) Begin dit weekend met ovutesten.. vorige ronde heb ik mijn ei goed gevonden, dus ik vind het wel handig. Wij klussen uiteraard ook als we niet heeeel vruchtbaar zijn haha.. maar vind een indicatie wel erug leuk.

Als wij nu zwanger raken deze ronde (NOD is 25 aug) dan ga ik met 4 weken zwanger op vakantie met mijn ouders. Ik denk dat ik er dan ook niet onderuit kom om het te vertellen haha..

Share This Page