Child, ik heb ook wel zin om positiekleding te kopen. Moet eerst maar eens even geld hebben, haha. Het is hier mooi weer, de eerste dag van de week dat het niet regende toen ik wakker werd
Ik had net nog een berichtje bij deel 1 geplaatst!! Gaan we nu hier verder?? Het andere topic loopt nu nog gewoon door, die moet toch eerst gesoten worden
Zo abbootje genomen, raak ik dit topic niet meer kwijt.... Ja kan echt niet wachten om te shoppen. Ik merk nu aan mezelf dat ik het wel erg spannend ga vinden om te wachten op de echo. Volgende week maandag mogen we (dus niet aankomende) Ik droom vreselijk druk. Ik geloof dat ik toch meer gespannen ben dan ik denk. Gaan ze eigenlijk eerst meteen op zoek naar kloppend hartje? En hoe lang duurt het eigenlijk voordat ze het kindje hebben gevonden? (ik krijg uitwendige echo) Ik weet niet eens of ik volle blaas moet hebben voor echo, ik bel voor zekerheid vd week ziekenhuis nog even. tis me niet verteld, maar ik wil niet later terug hoeven komen omdat ze het niet goed zien ofzo....
Dit vind ik erover: Hoi, Om de snelheid van het forum op peil te kunnen houden hebben we laatst besloten dat een onderwerp niet meer dan 5.000 berichten mag bevatten. Het automatisch sluiten van een topic zodra het 5.000ste bericht geplaatst is, is niet mogelijk. We proberen dat zelf in de gaten te houden en als jullie dat ook zouden willen doen, dan houden we het forum lekker snel. Lotte
Child, bij mij vond ze het hartje met 8 weken in tien seconden. Moest wel een volle blaas hebben en toen moest ze nog aardig hard naar 'beneden' drukken om het te vinden. Misschien is het prettiger voor jezelf een volle blaas, denk trouwens wel dat het altijd moet bij een prille zwangerschap.
Ik las inderdaad wel ergens dat dit moet bij een prille zwangerschap. Maar is 11+4 ook nog pril? (ja voelt wel pril maar aan de andere kant wacht ik nou al heel lang op echo haha) Ach ik bel sowieso ziekenhuis even. In 10 sec. hartje gevonden? wat een opluchting moet dat zijn zeg! Ik denk dat ik spontaan ga janken van de spanning. Vind het nu al zo spannend. Denk dat ik die nacht geen oog dicht doe...
Ja ik krijg de 19e weer een echo, en ze zeiden dat ik een volle blaas moet hebben. Hoop dat ze dan uitwendig iets zien, bij mn dochter kreeg ik bij 10w9d een echo en dit moesten ze inwendig doen omdat ze niks zagen. Nu ga ik echt douchen
10 week en 9 dagen is zelfde als 11+2 neem ik aan? Oke, want dan ben ik tegen die tijd net zover. En inwendig/uitwendig maakt me eigenlijk niks uit. Als er maar een kloppend hartje is en een goede groei!!!
Hihi, ik gaf een harde gil toen ik het zelf zag, maar daardoor spande ik mijn buikspieren aan en schoot het echoding van mijn buik. Waarop ik weer gilde.... 'Haal hem terug!!!' Hihi. Spanning. Daarna durfde ik niks meer te zeggen, veels te bang dat ie zou verdwijnen
Volgens mij heeft dat te maken met je bekken. Deze kan naar voren of naar achter gekanteld zijn. Naar achter is het in het begin lastiger of niet uitwendig te zien.
Trouwens nog een vraagje: Ik hoef helemaal niet veel te plassen, zoals ik op sommige sites lees.... Is dat niet erg? Ergens stond dat met 12 week je baarmoeder richting buikholte gaat zodat je niet meer elke 5 minuten hoeft te plassen, maar ik hoef niet veel vaker dan normaal......
Hoeft ook niet dacht ik. Het kán dan je baarmoeder op je blaas drukt. Ik heb er ook niet veel last van hoor!
Ik heb ook niet veel last van plassen gelukkig maar. Net paswakker heerlijkkkkk straks gaan we het schoonouders vertellen met 2 shirtjes, zo benieuwd naar reactie.