Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Dat geloof ik ook meteen Ludora,dat je echt trots bent.Neemt niet weg dat je het moeilijk kan vinden om zwaarder te worden.
    Ik moet zeggen dat ik zelf ook heel anders erbij loop nu iedereen het weet..niet meer m`n wijdste kleding enz.Veel leuker.

2. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Miffy, inderdaad, als ik dadelijk een echte buik heb dan kijken mensen niet zo van jeetje die is dok. Maar meer van Oooh kijk ze is zwanger. Denk ik tenminste...

Trotse, het is inderdaad gewoon moeilijk los laten nu nog. Maar nu ik met de minuut me zwangerder ga voelen, lees misselijk moe maagzuur ed, hoop ik dat t me wat sneller lukt om los te laten...

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ludora
    ja maar ik denk dat als je het ziet je het gewicht ook snapt
    dan kun je je hand op je mooie ronde buik leggen en voel het heeeeeeel anders

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Proberen niet te streng zijn voor jezelf he...komt vast goed.

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik kan ook niet wachten tot ik echt een buik krijg waar mensen van denken: jahoor die is zwanger!
    Nu heb ik ook het idee dat mensen gewoon kunnen denken van, wow die is wel dikker geworden.. oef!

En dat je dan niks meer hoeft te verbergen en er lekker mee kan pronken hihi :D

6. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor de nieuwsgierigen, heb net een foto van mijn (giga)buik in de fototopic gezet ;)

7. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Oke bedankt, ik ga binnenkort eens opzoek. Mn bh's zitten niet zo lekker meer, vooral 's avonds. Heb last van de beugels.

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Heb gereageerd op je foto hoor :) Heeel moooi!!

@ Miffy: ook op jou vraag daar :)

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, heb me ff snel omgekleed en gefatsoeneerd.
    Zo weer onderweg naar mijn werk, mijn laatste nachtje werken! Blij als het normale ritme er weer in zit straks..

Maandag Moeders voor Moeders bellen en de verzekering om navraag te doen hoe hun het regelen met kraamzorg e.d.
    Moest van de VK al nadenken over kinderopvang ed. oef.. dat valt nog niet mee!!
    En de tandarts bellen om door te geven en om mijn afspraak te verzetten, heb net die dag een lange dag scholing voor de boeg. Zul je altijd zien, wat een timing!

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Thanx voor jullie medeleven!!

Sam werk ze!

Ik ga even buikje kijken!

En dan Truste!

11. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Maagzuur, rennies!!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!

Gelukkig is het helemaal weer in orde met mn zus... Het had niks met mij te maken, maar meer met haar verleden,ze zou gaan trouwen en dan beginnen aan kindjes vorig jaar, maar die jongen vertrok ineens!
    Nu is ze niet bezig met zwanger worden, ze heeft gelukkig wel weer een vriend, een hele lieve! Dus wie weet....over een half jaartje ;)
    We hebben ook cadeautjes van ze gekregen,heeeele kleine schattige schoentjes, een tutdoekje en een lieve kaart!

Miffy succes morgen met de echo!
    Vlinder succes met je TTT !

Buikbanden: heb er al een paar gekocht! Bij buikbanden.com heb je neutrale voor 7,95. En bij bellyfashion heb ik van die ondersteunende banden gekocht voor onder je kleding.

Pfff doen jullie boobs ook zo ontzettend pijn als je snachts omdraait in bed? Mennnnn niet normaal! Heb een sportbh aan in bed,maar helpt niet genoeg!

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Cullen ook echo morgen? Ik dacht te lezen dinsdag?
    Sowieso veel succes!

Sam werk ze!

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    *gaaaaaaap* hoogste tijd voor bed!

15. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Heitje: wat fijn dat het toch weer goed is tussen jou en je zus :D Leuke kadootjes ook!

Zo, mijn nachten zitten erop! Ik ga zo lekker mijn bedje in. Maar eerst ff eten (cornflakes) want barst weer van de honger! Hele nacht geen honger gehad, wel wat gegeten. Aardbeien, beschuitjes, eierkoek en kopje soep haha
    Wou vandaag niet te lang slapen, tot tegen de middag. Maar ik kijk gewoon hoe ik me voel. Als ik zo moe ben en blijf zoals ik me nu voel wordt ik pas over een week wakker hahaaa

Nog veel te regelen vandaag, dus moet er wel op een schappelijke tijd uit, zodat ik nog rond kan bellen om dingen te regelen..

Nou meiden tot vanmiddag dan!!

16. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje.... alweer twintig pagina's in dit nieuwe topic. Ik kan jullie niet bijhouden hoor!

Ik begin trouwens steeds meer last te krijgen van geurtjes (en dan vooral van het misselijk worden bij het ruiken van sterke geurtjes). Nu heb ik een man die elke avond ivm exceem met teerzalf moet smeren en dat stinkt....alsof ze een weg naast je aan het asfalteren zijn. Gadverdarrie....
    Verder is hij wel lief hoor... ;)

17. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Haha elmo... Helaas geen oplossing voor je... Sterkte :)

Voor de meiden die net als ik misselijk werden van het favo geurtje van hun vriend... Naar de douglas gaan, ruiken welk geurtje je wel kunt verdragen en een proefmonster meevragen ;) deze vinden we gelukkig allebei heel lekker dus denk dat ik de fles maar ga kopen :p

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @ Ludora: Ik heb zelf ook overgewicht en ik zou eigenlijk ook niet vrolijk worden van mijn eigen foto in ondergoed. Dus ik maak nu alleen (nog,misschien veranderd dat) foto's terwijl ik een zwart lang strak shirt draag. Zo zie ik de groei toch, maar hoef ik me niet te ergeren aan een streep,rol enz. Misschien een tip voor jou? Tuurlijk moeten we hartstikke blij zijn met nieuw leven in ons buik, alleen is zo'n gewichtissue niet meteen over he?;)

@Heitjekarweitje: Mooi dat je zus toch nog goed reageerde. Mijn zusje werd vorig jaar onverwachts zwanger na 2 maand relatie. Toen ze het me vertelde heb ik zitten janken. Ik wilde zelf zo graag kinderen (maar kon op dat moment niet, ivm medicatie die ik slikte) Dat gevoel is bijgetrokken, hoewel ik het bij de geboorte nog even heel moeilijk heb gevonden (was bij bevalling) Maar wat ben ik nu blij met mijn neef!!! Had het niet anders gewild.

Over een week mag ik een echo! Jippie!
    Vind het zo spannend nu. Hoop dat deze week heel snel gaat.
    Zwangerschapssymptomen worden iets rustiger, maar dat komt denk ik omdat ik 10 week nu ben. Af en toe knijp ik in mijn borst of het nog wel zeer doet, dan weet ik dat ik zwanger ben:D:D:D

Qua smaak en geur is er bij mij ook wel erg wat veranderd. Ik proef/ruik alles. Laatst heeft mijn man paprika gesneden en vroeg of ik een stukje wilde. Lekker! Maar het proefde helemaal naar ui. Had ie net ervoor met zelfde mes ui gesneden. Nou dat zou ik voorheen echt niet proeven. Hij ligt constant dubbel om mijn nieuwe fratsen haha.

Nou degene die echo hebben vandaag: Succes.
    En ik las dat iemand moest afrijden (miffy?): Ook succes

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Dames,

Het wonder is geschied. Na de bloeding van 2 weken geleden. Hebben wij op 06 oktober een hartje zien kloppen. Niet meer verwacht , maar wel heel erg gehoopt natuurlijk. 2 weken hebben nog nooit zo lang geduurd! Maar het was het allemaal waard, wat een prachtig moment, dat knipperlichtje in beeld.
    Ik hoop dat ik nu weer af en toe mag mee kletsen, als ik het bij kan houden hoor.

Ik las dat het bij toch best veel meiden verkeerd is afgelopen. Ik weet niet of jullie nog mee lezen, maar sterkte!

Hier gelukkig niet, zoals ik ook wel gelezen heb, zo misselijk dat ik niet meer kan eten. Ben wel misselijk, maar als ik steeds kleine beetjes eet gaat het goed.

Kleding pas me nu al niet meer, hebben jullie dat ook? Kan nu al niets meer op mijn buik verdragen. Dat wordt wat straks.

groetjes vriesje

20. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Gefeliciteerd Vriesje!!

@Child/Ludora,ohh hier ook geen blote foto`s hoor :p Ben hartstikke trots op m`n buik,maar dan vooral met kleren aan.M`n buik is niet strak en daarnaast 1 grote landkaart met al die striae van de vorige zwangerschappen.
    En net wat child zegt,met kleren aan zie je het verschil in groei ook echt wel :)

Deel Deze Pagina