Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Welkom Ilonka!
    Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje, uitgerekend op 2 mei. We schelen precies een week ;)
    Vaak kan ik tussendoor niet eens alles teruglezen, ben dan te moe... dus ik vind jouw 24 blz al veel ;) Heb je erg last van kwaaltjes?

2. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Jeeeuj: 15 week vandaag!

Heb vandaag buikband om die ik op verjaardag heb gekregen (zwarte met kleine glitterhandjes, erg leuk) Zal binnenkort ff foto maken.

@Heitje: Ik moet het afwachten. Mijn zusje moet dinsdag weer testen maar voelde zich nu niet zwanger meer zegt ze.
    Maar ondanks dat dit weer ongepland was, heb ik het idee dat een volgende zwangerschap erna niet lang op zich laat wachten. Ze heeft er nooit geheim van gemaakt dat ze nog meer kinderen wil. Alleen denkt ze volgens mij niet echt na over de toekomst. Ze moet nóg 3 jaar naar school. Ze had het over trouwen en dat haar vriend dan ook baan gaat zoeken. Maar waar gaan die kinderen heen als ze 3 dagen naar school gaat? (en in latere fase van opleiding ook nog stage = meer dagen) Ze gaat er toch niet zomaar vanuit dat mijn moeder en ik wel weer oppassen?
    Ik kan echt boos worden over het feit dat ze daar niet over nadenkt.
    Dus tjsa, kan er nu nog weinig zinnigs over zeggen.
    Maar ik kan het slecht loslaten, dat wel. Volgens mij lijkt het haar wel gezellig om leuk samen zwanger te zijn, maar ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet veel trek in....

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Child, heb je haar dat wel goed duidelijk gemaakt? En heeft je moeder daar ook wel eens met haar over gepraat? Dat ze niet zomaar weer jullie hulp kan verwachten?
    En leuk cadeautje die buikband! Zag hem hangen bij de Prenatal (komt van buikbanden.com :D)

Ilonka gefeliciteerd en welkom!

Hier vandaag de toekomstige babykamer helemaal leeggehaald, het hele huis staat op zn kop haha! Maar wel superleuk, krijg al helemaal kriebels en allemaal ideetjes als ik het kamertje inkijk :D

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik heb vandaag bijna de hele dag geslapen
    was zoooooo ontzettend moe en ben nog steeds niet fit
    ik blijf hoesten en heel me lichaam begint pijn te doen
    me vriend irriteert zich dood aan mij en me gehoest en dat is soms wel erg kwetsend :S

Morgen heb ik mijn laatste school examen :D
    eindelijk!!!!!

5. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Had net al de helft bijgelezen en gereageerd, valt de laptop opeens uit, grrr :x

Priscilla, wat een rotnieuws van je nicht zeg! Bah! Veel sterkte ermee!

Dribbel, wat een compliment als ze vragen of de derde net zo leuk wordt als de eerste twee :D
    Dan kunnen we jou straks het beste om tips en advies vragen ;)

Yupgup, veel plezier in Londen!

Daro, wat zit er allemaal in de cadeaudoos van Babydump? Die wil ik binnenkort ook gaan ophalen en ben wel nieuwsgierig.. :)

Child, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Tjee, wat een verhaal van je zus zeg... Echt een lastige situatie..
    Maar ik zou ook tegen je zusje zeggen dat jij niet meer op wilt/kan passen. Je hebt het dadelijk denk ik wel druk genoeg met je eigen kleintje.

An, welke babyfoon is dat die je aan je zus hebt gegeven? Wij zijn nog een beetje zoekend welke we willen.

Bezigbijtje, fijn dat je je weer beter voelt zeg! En welke babyfoon met camera is dat? Van Philips toevallig?

Souries, wat leuk om wat van je te horen! Ik hoop voor je dat het deze maand raak is!

Miekr, fijn dat de combinatietest goed was!

Ilonka, welkom en gefeliciteerd!

Miffy, succes morgen met je laatste examen en beterschap!

Wij hebben vrijdag de babykamer besteld! De Bopita Cobi. Wel zonder kast, want we hebben een inbouwkast op het kamertje.
    En zaterdag hebben we een andere auto gekocht, een station.
    Duur weekendje, haha.

6. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Viev, wat lief van je! Zul je zien dat nummer 3 zo lastig wordt ;)

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Hoi dames,

ik kom me ook weer even melden, ben een paar dagen afwezig geweest ivm. nachtdienst. Vielen op zich mee, maar waren erg druk en hectisch.. en heb dus veel geslapen.. Niet normaal!

Vrijdag een baaldagje, want kwam vrijdag de nacht uit, dus slaap ik altijd maar een paar uurtjes zodat ik weer op kan en 's avonds ook echt weer moe ben om te gaan slapen.. Nja, wordt ik wakker om 12u, hoor ik stemmen beneden.. Had mijn man zijn broertje uitgenodigd, om te gamen, jahoor!! Ik was wel beetje pissed. Want hij wist dat ik niet lang zou slapen en dat we dan evt. samen wat zouden kunnen doen, ikea, intratuin, whatever.. Dus ik ben mijn bed terug in gegaan. Heel kinderachtig, ik weet het.. heb hem gesmst dat ik lekker blijf liggen zolang er visite is.. Kreeg ik terug: is goed schat xx Grrr hij had dus echt niks door ook!! Nja goed, om half 6 maakte hij me wakker of ik wou eten.. Ow man en voelde me redelijk elledig.. Moe, hoofdpijn, misselijk. Maar na een uurtje ging het wel weer. En waar ik toch zin in had... McDonalds frites! Te gek! Want kom daar nooit, behalve voor een McFlurry! Hoop maar niet dat dat mijn zwangerschapsding gaat worden! Hahaa Eenmaal daar besloten we lekker een filmpje te pakken. Hij had wel door dat ik niet zo blij met hem was.. hihi
    Nja, zaterdag... het zware gevoel was weer terug, kon me ogen niet open houden, weer hoofdpijn en misselijk en nu ook nog eens keelpijn!! Nee he?!! Dus grotendeels van de dag in bed gelegen.. en vandaag, nog erger!! Pas om uurtje of 6 uit bed gekomen. Was gegeten en gedouched en ben alweer aan slapen toe. Combi van zwangerschap en aankomende verkoudheid/griepje?!! Bah zeg, wat een weekend! Ben je eindelijk eens vrij.. Dus hoop me morgen wat beter te voelen, heb dan weer een reeks van 3 vroege en 1 late, 1 dag vrij en dan weer een reeks..

Ik ga morgen even proberen, na mijn werk, om alles terug te lezen..

Heb ook weer buikfoto gemaakt, maar hier weinig verandering, soms zelfs platter. Maar voor mij goed, want dat betekend dat mijn darmen weer fatsoenlijk werken! Joepie! Hahaaa

Fijne avond nog dames!

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ow ja, zijn er meer mensen met mij die die echo's zo spannend blijven vinden??

Heb mijn vorige met 10 weken gehad, alles prima in orde enzo.
    En met 14 weken, over 10 dagen, heb ik weer een echo.
    Maar vind het weer doodeng! Vooral omdat ik pas bij 12/13 weken zoiets heb van: als het dan nog goed zit heb je meer zekerheid.

Of ben ik weer een beetje onnozel bezig?? :p

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    jeeeeeeeee net bij babyvalue.nl maxi cosi cabrio fix gekocht, waarom omdat we besloten hebben om een bugaboo cameleon te gaan kopen en daar zit geen maxi cosi bij (dump) en deze is schattig en leuk prijsje ook al is het een 2010 versie:D zo komt er steeds meer bij.

Net nog geprobeerd de hartslag te vinden:( helaas vind m nog steeds niet:( zou er een verschil zijn tussen doppler en angelsound? blijf nog wel tikjes voelen dus er is leven:cool:

@sam ik krijg pas bij 20 weken weer een echo:( 7 weken wachten nog, waarom krijg jij m met 14 ook?? En dat van je vent is niet zo tacktisch he. Typisch mannenkwaal;)

Ben ook wel benieuwd wat er in de dozen zit!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik moet je eerlijk zeggen dat ik geen flauw idee heb!
    Wordt dan mijn 3e echo..

Ze zullen graag grondig willen zijn? Ik heb geen idee wat normaal is qua hoeveelheid echo's. Maar ik vind het wel fijn.

Maar kijk op tegen die echo.. als ie goed is, ben ik tevreden en kan ik met een gerust hart verder haha maar vind het toch eng..
    Stel nou dat...

Ik vind je maxicosi echt wel leuk! Maakt het uit of hij 'oud' is qua model? Pff zou me niks kunnen schelen!

En voel jij al leven joh? Gaaf hoor! Ik echt nog niet!

11. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ nijntje81 wat leuk 1 week verschil ! mijn kwaaltje zijn ver verdwenen gelukkig ! Vanaf dat ik de test had gedaan supermisselijk geweest van smorgen tot savonds laat.... Zelfs als ik snachts opstond was ik misselijk echt niet leuk :(
    Nu alleen nog erg moe en af en toe hoofdpijn...

En heeel af en toe eens misselijk...

en hoe voel jij je nijntje81 ??

iedereen bedankt dat ik welkom ben ;) Gezellig

Nou morgen gaan we weekje op vakantie wel in eigen land dus met internet dus hoop dat ik de tijd heb om mee te lezen want ja met zn 2en de laptop delen hahaha

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @Sam volgens mij is het gewoon de cabriofix die je nu ook koop alleen ander bekleding;) babyvalue is echt aan te raden, hoop merkspullen tegen outletprijzen!

13. Tinie84

Tinie84 Niet meer actief

Ik heb er toch ook maar 1 gekocht omdat ik 4 weken wachten erg lang vind. Heb het wel gevonden, maar een stuk lager dan ik dacht en met de volumeknop helemaal open... O, ook net uit het midden, in het midden zit waarschijnlijk iets in de weg, dan hoor ik het niet.

Misschien dat dat helpt?

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    kuch kuch kuch
    ik heb de hele nacht niks anders gedaan :(
    nu dus ook heel erg moe
    even snel een kopje koffie drinken, douchen en me spulletjes pakken
    en dan naar school toe
    laatste voorbereidingen treffen en dan...... om 1 uur......
    Examen :D
    ben al helemaal zenuwachtig!!!

hoe is het hier verder??
    nog echo's of dergelijke vandaag???
    is iedereen al haast over de 12 weekjes heen???

15. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Goede morgen meiden,

Ik ben gister avond bij de musical wicked geweest.
    Oh wat was hij goed en mooi. We hadden ook nog eens de voltallige cast dus dat was ook super :D

Verder dacht ik dat de misselijkheid en het overgeven over was. Nou dat was helaas niet het geval sinds zaterdag is het weer vollop aanwezig.

Miffy wat onzettend vervelend het hoesten ik heb er momenteel ook last van.
    Heel veel succes met je examen.

Pat ziet er goed uit je maxicosi :D

Sam ik blijf de echo,s ook spannend vinden helemaal omdat ik de kleine nog niet voel. Wel fijn dat je nog een 3de echo krijg

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik meld me ook weer even! Druk weekend gehad, gister sinterklaasintocht hier in het dorp, zoonlief vond het vooral erg spannend!

Babydump doos: even denken hoor.. lepeltjes, drinkbekertjes, een knuffel van Dumpy, een cadeaubon van 5 euro voor positie- of babykleding, een doosje om doekjes mee te nemen, een (lelijk) slabbetje en een rompertje! Zo uit mn hoofd gezegd, maar volgens mij is het dat. Wel leuk hoor!

Verder hier alles goed, donderdag mag ik weer naar de VK en daar kijk ik erg naar uit! Ik krijg dan geen echo, maar hopelijk mag ik wel even naar het hartje luisteren.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    hoi meiden, hier weinig te melden.

3/4 van de misselijkgeid lijkt weg.... hopelijk komt hij ook niet meer terug! Brrr..... woensdga 13weken:D

wij hebben 1 dec afspraak gyn weer en hoop dan ook op echo want me mams gaat mee:D

dan pas weer op 10jan! de 20wkn echo... zo spannend! Lig ik daar 2x30min hahahha.... ze besteden aan elke beeb 30min zei ze.

verder vanmiddag ff kort op werk langs en weer auto rijden, benieuwd hoe beide gaat!

xxx voor allemaal!:D

PS; weet iemand waar je een leuk positie vest kan vinden? In maat L/XL ik kan er maar geen vinden, en als ik er een heb is die alleen nog in s/m/xxxl:(

18. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @bb fijn dat het weer beter gaat met je:), de prenatal hier had nog veel vesten maat l/xl korte modellen en lange modellen, ik heb er 1 korte en die zit echt lekker:)

Wat betreft hartslag zoeken, ik hoor meer mijn hartslag ???links rechts en net uit het midden, wellicht had ik m wel een keer, maar ik heb echt een snelle trein in gedachten en het moet voor mijn gevoel daaraan voldoen! Gaat het ietsje langzaam dan ben ik het zelf.

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Verlies al vanaf afgelopen woensdag wat bloed, maar afgelopen nacht aardig wat bloed verloren.
    Bij m'n laatste zwangerschap ook vanaf 11 weken t/m 39 weken bloed verloren. Dus ja ben er wel bekend mee, maar toch maak ik me wel zorgen. De vk maar gebeld nadat ik eerst bij de ha mijn urine had gecheckt op blaasontsteking. Dit was het niet dus de voicemail maar ingesproken en wachten tot ze terug bellen.

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!

Miffy veel succes met je examen, hopelijk niet teveel last van het hoesten tijdens!

Pat mooie maxi cosi!! Ik ga ook even op de site spieken :)

Ilonka fijne vakantie!

Tinie en Pat: ik vind het hartje elke keer weer op een andere plek, in het begin lag het beebje nog veel meer op 1 plekje waardoor ik het sneller kon vinden, maar nu zwemt ie alle kanten op! Kan hem als ik mazzel heb, zelfs helemaal volgen met de angelsound, mn hele buik door! En inderdaad erg laag, valt mij op dat ie de laatste weer weer lager ligt dan de week ervoor? Echt nét boven mn schaambotje...en soms helemaal bij mn linkerlies! (vlak naast mn eigen 'hartslag')

Ladytijger: ohh vet vaaf dat je naar Wicked bent geweest, wil ook graag heen! Wel balen dat je misselijkheid weer terug is...

BB: goed, houden zo! Weg met de misselijkheid! :p
    Misschien voor een vest even kijken op www.ikenmijnkind.nl ??

Pat: je hoort het verschil echt wel hoor of het je eigen hartslag is of die van je beeb, maar het hartje van de beeb klopt nu niet meer zo snel als in het begin....hier was hij eerst rond de 175bpm, en nu rond de 150bpm.

Deel Deze Pagina