Bezigbijtje, ik leef met je mee. Vind het zo sneu voor je! Heb zelf maar een weekje zo'n rotgevoel gehad, maar weet hoe vervelend het is. Wat moet je er nou mee he?? Gelukkig wordt het spugen minder! Je voelt je zo lusteloos want je conditie is weg (pfffft - loop te hijgen als ik een trap op moet!) maar hé, nog maar een paar maanden en dan ren je achter je twee rakkers aan Probeer ook de leuke dingen te zien, waarschijnlijk heb je nog nooit zoveel films gekeken, boeken gelezen en zo lang in bed kunnen hangen als nu! Zet em op meid, nog ff!! Mocht je nog wat (engelse) boeken willen lenen, laat maar weten, dan kom ik er wat brengen
@ BB, Ik dacht dat ik bij m'n vorige zwangerschap tot ongeveer 15 weken misselijk was en niks kon eten, maar las net dat het tot week 26 heeft geduurd. Toen kon ik eindelijk wat eten. T/m 15 weken heb ik constant gespuugd en daarna kreeg ik niks naar binnen, +- 3 hapjes avondeten en verder niks. Ik hoop voor jou dat het snel wat lekkerder gaat. Ja het is zo clishee om te zeggen, maar toch het is voor een goed doel ook al denk je er zo niet over.
@BB ik heb zelf al duizend keer gezegd dat ik zwanger zijn helemaal niet leuk vind. ik schaam me diep terwijl ik het zeg.... 3 vmk's, mijn ziekte en dan ben je eindelijk zwanger en dan wil je het niet.. ik zit ook nog steeds thuis, aan de primperan en kom de deur bijna niet meer uit. heb een paar weken terug echt een dieptepunt gehad dat ik 45 kilo woog en elke minuut huilde... dat ik zei haal het maar weg want dit trek ik niet... nu klamp ik me maar vast aan de "beloning" na deze (hopelijk niet alle maanden) 9 maanden from hell... vrouwen die tegen mij zeggen dat zwanger zijn iets is dat je mee gemaakt moet hebben krijgen ook momenteel een HEEEEEELE vuile blik ik hoop dat je je snel beter voelt (samen met mij) en denk maar zo: 1 ding is zeker... na deze 9 maanden heb jij niet 1 maar 2 prachtige kinderen in je handen en ben je er vanaf!
Oke sorry dan heb ik het niet goed begrepen Ik dacht dat het hele club gedeelte dat daar niks meer mee gebeurde... Maar dat is dan mijn fout nee natuurlijk dan gewoon hier blijven. Is nog nieuw voor me dus fijn dat je met deze uitleg kwam
Ha ha, bij mij hadden ze het over een salamiworst waar elke keer een plakje af gaat... Maar zelfde idee
Bezigbeitje, ik kan me heel goed voorstellen hoor hoe jij je voelt. Had vandaag ook weer een ... dag, moest ook zomaar huilen net met het gevoel, was dit nou echt wat ik graag wilde? Eva ik zag een mooei echo, wordt altijd vrolijk als ik weer zo'n kleintje voorbij zie komen. Ik moet maandag naar de vk., ben zo bang dat het hartje niet klopt! De geruststellende termijnecho met 10+3 dagen is alweer heel lang geleden voor mijn gevoel en ik zie en voel natuurlijk niet of alles wel goed gaat daar in mn buik. ik weet het ik maak me veel te druk maar kan er niks aan doen
SHIT SHIT SHIT!!! net ipv multivitamine mn thyrax ingenomen... nu dus dubbele dosering gehad kut! net de hap gebeld e bellen me zo terug.. pffff zenuwen!!! sorry ff ego weet ff niet wat ik moet doen
hoop t ook mijn childklier werkt met deze dosering al iets te snel.. maar heb begrepen dat ie in 2e trimester beter iets te langzaam kan werken... maar door dubbele dosering zal ie nog sneller werken... heh shit... wrom duurt t zo lang voor ze me terug bellen...
O dat is zwaar kut Priscilla hopelijk valt het mee! @bloem dat probleem heb ik ook anderhalve week terug echo gehad en nu alweer figuurlijk in broek schijten dat hèt hartje over anderhalve week niet meer klopt ti's best moeilijk positief blijven denken over zwangerschap! Morgen nog werken en dan eindlelijk weer weekend
jah idd..... wat een stress kun je dan ineens hebben heh gelukkig verzekerde ze me dat het echt geen kwaad kan
Herkenbaar! Dat had m'n man bij de 1e en nu ook weer. Niet dat hij niet geïnteresseerd is, ofzo! Maar.. Hij is er nog niet zo mee bezig. Wij willen komende week naar Babypark (of nou ja.. ik) enne.. Hij zegt nu al: "Dan kunnen we daarna nog wel even dit en dat doen." Haha! Ehhh... Daarna?! We lopen wel ff in die winkel rond, hoor! Ga me NIET haasten.
Ehhh.... Weet eigenlijk niet of dit het 2e trimester nu is? Haha! Wat stom eigenlijk.. Denk het wel. (ga gelijk ff googlen; ja, vanaf week 14!) Wat fijn dat je je goed voelt! Ik merk dat ik op de dagen dat ik werk ook misselijker ben. En werk gewoon overdag. Hihi! Maar voordat ik 's ochtends de deur uit ben.. Pfff.. Gaat je man voor de 1e keer je kindje zien? Oooh, dat wordt het voor hem wel werkelijk, denk ik. Kon hij de 1e keer niet dan?! Jullie gaan in ieder geval een echt mini mensje zien, hoor!!! Veel plezier!
Gewoon ff een dip(je)? Hormonen? Af en toe zo'n dag is niet erg, als je je voor de rest maar goed voelt! En jaa... In het begin duurt het lang, hè? Voordat je weer op controle mag.. Maareh, je mag altijd bellen! Als je eens een keer tussendoor het hartje wil luisteren. Vaak hebben ze daar wel een gaatje voor.
Gecondoleerd! Nooit leuk om te horen.. Fijn dat jullie er toch ff tussenuit zijn geweest. Gekke dingen? Hmm.. Nee, volgens mij niet.
Ilonka Er was een deel 1 en nu een deel 2, maar er toch steeds maar 1 topic waar in geschreven wordt? Ja, en de club natuurlijk. Denk dat het voor iedereen wel goed bij te houden is qua lezen, maar dat het lastiger is om op iedereen te reageren. Eva Goed nieuws! Fijn! En mooi echo's, mooi hè.. Alles erop en eraan. Wow! Daro Mijn zoontje vond het toen in de wachtruimte ook leuk om te spelen, maar ze hebben ze bij ons ook in de andere ruimtes speelgoed. Hij heeft zich prima vermaakt! Toen we het hartje gingen luisteren, kwam hij bij me zitten en werd er ook stil van. Lief hè, als ze dat doen?! Maareh, kun je de volgende keren misschien zelf speelgoed meenemen? Al is eigen speelgoed dan waarschijnlijk toch niet interessant genoeg. Haha! BezigBijtje Jammer dat je je zo voelt. Herken het wel, hoor.. Het 'je niet jezelf voelen'...... Ik begin me steeds beter te voelen, zo vanaf de 14 weken. Steeds minder misselijk, steeds energieker.. Nog niet top, maar goed genoeg. Bijna mezelf weer! Hopelijk wordt het voor jou ook steeds beter! Je zult ook wel extra last hebben, omdat je dubbel zoveel hormonen hebt? Bloem Daarom vind ik het zó fijn dat ik de Angelsounds heb. 1 a 2 x per week moet ik gewoon ff luisteren. Anders duren de 4 weken tot een volgende controle zo lang. (al kan ik me voorstellen dat sommige dames dit ding juist persé niet willen gebruiken) Maar kop op, bijna weekend, genoeg afleiding zoeken en dan is het snel maandag! Priscilla Gelukkig!