Hehehe... (ja sorry ga even door over mezelf) Heb Felicitas gebeld en ik krijg hem alsnog, ze gaan hem opsturen Wat lief! --> Oh EDIT: word net teruggebeld en ze hebben hem niet meer en voorlopig zit hij er ook niet in grmbl!
Child Gecondoleerd! Vlinder Leuk! Wij weten het ook bijna.... Zin in!!! Ook spannend, hoor. Hopelijk geen gekke dingen te zien. Laat het jullie alleen niet weten wat het wordt. Hihi! Geheimpje van lief en mij. Bezigbijtje Haha! Zat ik je gisteravond net te vertellen wanneer ik mij beter ging voelen. Nee, snap ook wel dat jij daar niks aan hebt. Maar hoop voor je dat het snel nog beter gaat.
Yupgup, ik heb ook bericht gehad dat ik de Felicitasbox mag ophalen. Ik ga dat een dezer dagen doen. Als er bij mij wel zo'n Zwitsal bewaardoos in zit mag je m hebben van mij hoor, ik laat het wel weten. Je weet maar nooit, misschien krijg ik net een 'oude' doos waar ie nog wel in zit.
@yupgup zat er ook geen speen in??? in die felicitas doos die ik via stage kreeg zat er ook een difrax speen in @child Gecondoleerd!!
Daro, dat is lief!! Miffy, nee ook geen speen. Alleen tutlapje, twee luiers en de buikbalsem. Verder een hoop rotzooi, oude tijdschriften en verlopen kortingsbonnen. Hoe erg kun je teleurgesteld zijn om een gratis doos hihi, maar had me er ook zo op verheugd....
verlopen kortingsbonnen :O:O dat is wel erg had je dat aan de telefoon ook aangegeven?? bij mij zat er nog een bon in van miss etem tot 31 dec verder geen intressante bonnen die ik bewaard heb eigenlijk
ik heb ook vandaag de mail gekregen om de felicitas box te halen, maar moet de bon printen, en heb geen printer grrr das irri
Ja, maar daar deed ze niks mee. Net als met mijn vraag over het flesje en de speen (of daar een ander product voor zou komen). Ook omdat ik de zwitsal doos zo miste. Ze kon er niks mee, en 'u hebt helaas pech mevrouw'. Das duidelijk
@All: Thnx voor condoleances. Babydoos: Van Felicitas nog niks gehoord, maar had wel begrepen dat dit ong. met 4 maand opgehaald kan worden, dus komt dan binnenkort. De blije doos is pas met 7 mnd. Maar ik kreeg vandaag al wel de 1e WIJ. Mijn zusje kreeg em veel later zei ze. Ach gratis dozen zijn altijd leuk. Ik focus me gewoon niet op wat er in hoort te zitten, dan valt het altijd mee De dozen van C1000 en Plus schijnt veel leuker te zijn, maar ja, dan moeten we nog aantal maanden wachten haha (bij inleveren geb.kaartje)
ik ben benieuwd waneer ik de mail krijg van felicitas ik wil hem ook wel ophalen hihihihi ben wel benieuwd of het zelfde spul er weer in zit of dat hij nu ook tegen valt
Ik heb de Wij al een aantal weken terug ontvangen. Beetje te vroeg vond ik, niemand wist nog dat ik zwanger was en de post wordt regelmatig door bekenden gebracht. Child, gecondoleerd, mooi kamertje trouwens. Maar als je nu niet besteld dan heb je zeker straks die mooie korting niet meer? Wij hebben gewoon besteld en geven een belletje wanneer we hem geleverd willen hebben, ergens eind januari, februari denk ik. Ook dan pas betalen natuurlijk. Priscilla volgens mij zei jij dat over de angelsound, ik denk dat dat voor mij niks is, veel te bang dat ik het hartje niet kan vinden en dan is er weer paniek natuurlijk Bezigbeitje veel plezier met het zoeken van een kinderwagen, lekker ales uitproberen. Ik heb de Mutsy 4 rider besteld, vind deze erg mooi, mooie hoge bak, rijdt heerlijk, niet de duurste. In elkaar geklapt niet heel klein volgens mij maar we krijgen een grote auto dus het maakt voor ons niets uit. Heitjekarweitje, mooi goed kamertje en een leuk prijsje. Natuurlijk kan het heel goed voor een jongetje, net hoe je je verder alles aan gaat kleden natuurlijk. Vlinder nog een zoon, leuk dat je het al weet maar wel vroeg hoor bij ruim 15 weken. Is het echt zeker? Ik heb een echo met 17weken gepland maar lees vaak dat 17 weken al vroeg is en het niet met 100% zekerheid gezegt kan worden en dat het slim is de 20w echo af te wachten? Yupgup jammer dat je zwaar teleurgesteld bent door de felicitas. Kan het me voorstellen hoor, je verheug je erop en dan is het niet wat je er van verwacht had. We krijgen de felicitas dus vrij snel. Vroeg me tpevallig gister af wanneer we hem zouden krijgen. Ik heb ook de blije doos besteld. Meiden zijn er nog meer gratis dozen te bestellen waarvan ik niet weet? Deze week kwamen er weer 2 kinderen uit mn klas met een klein cadeautje, een slap met mama's kanjer erop en slofjes, zo lief!
Ja ik heb dan die korting niet inderdaad. Mijn man wil eerst alles verbouwen, voordat we kijken naar kamers. Ik kan evt. nog met em overleggen of hij evt. wel wil aanschaffen als we pas in januari laten leveren ofzo. Maar de showmodel in Hoogeveen was alleen donkerbruin en grijs, ik kan daar niet doorheen kijken of white wash net zo mooi is. Hij is volgens mij wel in Zaanstad, maar is pokke eind weg. Je krijgt deze week bovenop die korting ook nog box.Normaal kost kamer 1392 (best duur) en nu 1075 + box. Dus scheelt wel veel, maar blijft duur. Ik denk niet dat we dat nu al gaan doen eigenlijk.Wel zonde van de korting maar we hebben ons nog niet geweldig verdiept in kinderkamers en om dan meteen zo'n dure te kopen....
Ik heb ook de felicitas doos opgehaald van dr week. Vond hem ook tegenvallen.. Ik had er nog wel een difrax speen in zitten. Heb vandaag ook de WIJ ontvangen ga ik zo ff lezen.. Wat leuk al het geslacht te weten, wij over 1,5week zoooo zin in! Volgens mij is de geslachtsbepalingsecho vanaf 16wkn... Ben benieuwd
@Vlinder, gaaf zeg, een zoontje erbij!! En super dat alles goed leek, kan me voorstellen dat dat wel een geruststelling is. Oh ben ook zo benieuwd of wij een jongen of meisje erbij krijgen, nog 2,5 week geduld!! @Felicitas, hmm balen zeg Yupgup, dat er zo weinig in zat. Je zult dan echt net pech gehad hebben met een oude lege doos. Trouwens wel flauw dat ze niet wat andere producten opsturen of je een nieuwe doos laten halen. Meestal zijn dat soort bedrijfjes heel klantvriendelijk. Ik heb me net gisteren voor de gratis dozen aangemeld, dus zal nog wel even geduld moeten hebben. @kinderkamer, leuk dat de meesten er al zo mee bezig zijn. Ik weet nog niet zo goed hoe ik het wil. Mijn oudste zoontje is nu 11 maanden, en zal zijn meubeltjes ook nog wel even moeten gebruiken. Maar om nu nog een hele babyuitzet aan te schaffen is voor een relatief korte tijd ook wat zonde.. @Vraagje aan mama's die al een kindje hebben, halen jullie, zo nodig, een duowagen? Ik zit een beetje in twijfel, vind het zo zonde van mijn mooie kinderwagen om hem nu alweer weg te doen. Zou het ook een optie zijn om de baby te dragen en als je met het hele gezin weggaat gewoon een kinderwagen en een buggy? @Bloem, volgens mij zijn de blije doos en felicitas wel de bekendste. En je hebt volgens mij ook nog een kruitvat shopper met babyspulletjes. Er zijn nog wel meer dozen, maar daar moet je vaak voor betalen. Leuk zeg, die kleine cadeautjes van de kids! Ze zullen wel flink meeleven met je! @Child, als je twijfelt zou ik het nog niet doen hoor. Er zijn zoveel leuke babykamertjes, en ook zoveel acties die nog komen gaan. Al zijn de kamers over het algemeen allemaal aardig aan de prijs.. @Essieee, spannend, jij weet het geslacht over niet al te lange tijd ook al! Hier alles oke. De misselijkheid is nu echt echt bijna weg. Af en toe als ik wat te laat eet merk ik het nog wat. Vanavond lekker een relax avondje voor de tv
Ook ik heb de doos vandaag gehaald en had gelukkig nog wel een speen. Maar het plaatje had me zo lekker gemaakt en berichten van zo'n 2 maanden geleden op fora vermelden dat er nog van die zwitsal spullen en een flesje inzat. Daar was ik ook benieuwd naar! Echt een wassen neus vond ik 'm.. Ik hoop dat tie van Prenatal beter is.
Anders op MP kijken voor een duowagen? Of nadenken over zo'n plankje of zitje? Of kun je je kinderwagen niet verkopen bijvoorbeeld? Het ligt er natuurlijk aan hoe vaak jij je kinderwagen gebruikt. Ik zou nu echt nog niet zonder buggy kunnen. Mn zoontje (bijna 22 mnd) ging pas lopen rond 16 mnd en loopt nu wel goed, maar nog niet echt hele lange afstanden. Dus de buggy gaat nu nog altijd mee, waar we ook heen gaan. Een draagdoek heb ik geprobeerd, maar ik vond het niet fijn en zoonlief ook niet dus voor mij zou dat geen optie zijn. Ik zou in jouw situatie dus zeker voor een duowagen gaan. Ik twijfel ook nog of ik een duowagen zal kopen. Mijn zoontje is 1 jaar ouder dan de jouwe dus dat is nogal een verschil, vandaar dat ik ook nog twijfel. Ik denk dat ik 'm voorlopig nog niet aanschaf. Mocht het tzt toch nodig zijn, kan ik m altijd nog gaan kopen. Jeetje het is nog geen half 9 en ik denk dat ik zo maar lekker in bed kruip. Ik heb het koud, er is niks op tv en ik ben moe.. dus mn warme bedje is wel erg aanlokkelijk nu! Bah ik haat de winter!
Nee, dat ben ik niet van plan. Ik vind het zonde van mijn fijne wagen!! Levi is dan 2 jaar en 3 maanden en kan wel op zo'n meerijplankje staan. Gaat wel goed komen. En over de buggy, jaa... Die hebben we ook, dus mochten we eens een dag weggaan, kunnen ze beide in een wagen, ja. Wat wil jij dan?