16 week vandaag! Het gaat toch best snel haha. Ook ik denk dat ik het kindje voel bewegen 's avonds maar kan het nog niet heel goed onderscheiden. Het is zeker nog geen trapjes ofzo, maar wel luchtbellen-gevoel. Placenta ligt aan voorkant dus kan ook langer duren voordat ik het voel (hoeft niet perse) Moest net even lachen: Ik wilde even iets opzoeken op babypark.nl en krijg de volgende melding: Beste bezoeker, Op zondag zijn wij altijd gesloten. Wij beschouwen de zondag vanuit onze christelijke geloofsovertuiging als rustdag waarop wij geen commerciële activiteiten doen. Om die reden is onze website op zondag altijd gesloten. Graag tot ziens! Nu ben ik zelf christelijk en heb hier erg veel respect voor. Maar ik had het nog NOOIT gezien dat ze een website ook dicht deden. Vanmiddag verjaardag, maar de jarige voelt zich niet lekker, lees ik op facebook. Ik hoop niet echt aangestoken te worden (schijnt makkelijker te kunnen als je zwanger bent, ivm weerstand) Maar ja, om er nu helemaal niet heen te gaan, vind ik eigenlijk andere uiterste. Aan buik zitten: Alleen mijn schoonmoeder doet het wel es, maar vind het (nog) niet vervelend. Misschien op den duur wel, maar zien we dan wel weer.
Volgens mij hebben wij gewoon een matras en dan een earomatrasje eroverheen, zo verkopen ze het als earomatras?? Ze zei ook dat een gewone hoes er dan niet overheen mag??? Ik ga dat nog wel uitzoeken op Google naar ervaringen want volgens min kan dat geen kwaad?? Bellywarmer is idd de ronde kruik op elektriciteit.
dat over die websites sluiten op zondag heb ik eerder gehoord! En verbaas me er steeds wel weer over hoor Aan mn buik mogen ze niet zitten, of ik leg zelf mn handen erop, pak de hand weg of kom met een opmerking dat het geen gemeentegoed is of dat ze het kunnen vragen of het mag. Misschien gemeen, maar ik vind het erg brutaal dat ze zomaar aan mijn lichaam, mijn buik zitten.... Vandaag weer een lekker dagje thuis.... huishouden en huiswerk voorbereiden. Morgen weer een gesprek op school over mijn studievoortgang en zwangerschap/kraamtijd... Ik hoop echt dat ze een beetje gaan meewerken... tot nu toe nog niet namelijk!
Hoi meiden, Ik laat ook maar weer eens van me horen.. Heb er nu tijd voor.. Ben namelijk ziek thuis!! En ow wat baal ik! Ben al ruim een week verkouden, je weerstand is toch bagger hoor... En had gisteren het idee dat het wel de goede kant op ging, niet zoveel hoofdpijn meer, geen keelpijn.. En wat denk je? Wordt ik vandaag wakker door de wekker, tja moeten ook mensen werken in het weekend.. En voelde me toch slecht.. Ik mezelf toch uit bed gesleept, aangekleed en wat had ik het koud! En in de badkamer ging ik bijna knock out. Door de koorts bleek.. Mijn man boos dat ik wou gaan werken. Dus uiteindelijk besloten om toch maar thuis te blijven. Kan nooit goed voor de kleine zijn. Maar baal voor mijn collega's die ik dan achterlaat op de werkvloer Zit alleen in dubio, paracetamol zou niet schadelijk zijn voor je kleine, maar toch heb ik het niet op medicijnen. Dus lig op me bed, zonder pijnstillers of koortverlagers.. Hopelijk is het snel mijn lijf weer uit. Bah, vooral die spierpijn!!! Verder weinig aanwezig geweest omdat ik veel moet werken en daarna geen puf had om alles te lezen. Zag dat ik meer dan 20 pagina's terug moest lezen. Vind het heel vervelend dat ik zo niet op iedereen kan reageren, vond ik altijd fijn om te doen. Maar heb er de energie gewoon niet voor! Zag van Eva een mooie echo voorbij komen, super! En jij kan weer opgelucht ademhalen! Verder zag ik dingen over kinderwagens enzo. Ben ik totaal nog niet mee bezig moet ik zeggen. Nergens mee eigenlijk! Ik heb donderdag mijn 3e echo, 14 weken. Als dan alles in orde is, zover ze kunnen zien, wil ik pas dingen aan gaan schaffen. De toekomstige babykamer is al wel leeg. Op de schone was enzo na. In nu wel handig zo een lege kamer hihi! Zag dat mijn banner het ook niet deed. Maar ik laat het even zo staan, ze zijn met de website bezig. Verder heb ik weinig te melden, kwam na 3 blz. nog geen reactie tegen op mijn vraag over de bonnen voor de luiers.. Iemand die mij anders een PB daarover kan sturen? Heb gemist hoe dat zat enzo... Mijn behoefte aan friet is er nog, maar gisteren belgische frites gehaald, en die waren toch niet zo lekker als ik me had voorgesteld haha. Vandaag gewoon normaal gezond, aard. groente en vlees Fijne zondag allemaal! Ik ga zo me buikfoto's van gisteren en even opzetten!
dat matje hebben wij ook ipv het matras. Is goedkoper als je al een matrasje hebt (zeker via mp) kan in de was das ook heeel handig vond ik. Dat is enige verschil hoor. Verder houdt t hetzelfde in. Ja we nemen dezelfdee kleur. Sterker nog hij staat al hier Ik ben ook beniuewd hoe het met de tandenfee gaat
Sam, veel beterschap!!!! Ik hoop dat je gauw opknapt!! BTW, ik ben ook erg benieuwd naar dat verhaal over bonnen en luiers? En kon dit ook niet terugvinden in het grote bos van berichtjes! Zou iemand er idd nog iets over kunnen uitleggen?
Bij mij zitten er ook vele aan. Kan dr niet aan wennen hoor.. Mijn buik was altijd een "dik" puntje van mijn lichaam wat ik het liefst verborgen hield en dan nu ineens wil iedereen dr maar naar kijken of nog erger... aanzitten. Nee dat zal nooit wennen denk ik bij mij
sam4hope, veel beterschap! ik neem gerust paracetamol, het kan absoluut geen kwaad dus als ik jou was zou ik lekker met een paracetamol en kopje thee op bed gaan liggen child, ik moest erg lachen om het sluiten van de website op zondag
hoi meiden, Ook wij hebben gisteren de kinderwagen besteld, in principe de Joolz jeans-uitvoering met zwart frame, mocht het een ander geslacht zijn dan we denken, kunnen we gewoon nog ruilen, wel zo prettig! Aerosleep, wij gebruiken hem niet, aangezien het alleen aan te raden is met allergieën en wij die niet hebben. Hij helpt NIET tegen wiegendood, al verkopen ze hem daar wel voor, mocht je hem daarvoor gekocht hebben, breng hem dan terug, scheelt je heel veel geld! Bellywarmer, nog zo'n ding zonde van je geld, wordt lang niet warm genoeg om je kindje warm te houden én moet helemaal afkoelen voor je hem kunt gebruiken. Ook niet kopen dus! Molton-zeiltje mag pas gebruikt worden als je kindje zindelijk gaat worden, daarvoor kun je wel flanellen luiers gebruiken onder de billen. Zijslaap-kussen, ook levensgevaarlijk, echt niet aan beginnen hoor! Misschien vinden jullie me een zeur met dit soort dingen hoor, maar ik heb op mijn werk wat ik nog geen jaar geleden nog deed (kraamverzorgster) heeeeeeeel veel trainingen gehad wat waarvoor dient. Hier wordt beeb ook steeds drukker (of ik voel het iig beter), voel de beeb echt goed en dat ondanks een voorliggende placenta, mijn eerste had dat ook en dat duurde echt heel lang voor ik haar voelde!
Ff teruggezocht: http://www.gratis.nl/wp-content/uplo...at_luiers.jpeg Edit: Voor degene die dus de link zochten voor gratis luiers
Ja sorry! Had wel gezien dat er iemand nog naar de luiers vroeg maar was vergeten te reageren haha. Door deze bon heb ik inmiddels voor 4 weken gratis luiers maat 1 in huis (14 pakken ofzo ) Officieel mag je ze niet gebruiken en door de slechte kwaliteit scant hij hem niet, maar als ze de code intoetsen werkt hij gewoon. Er staat: bij aankoop van... Werkelijkheid is: 2/3/4 pakken luiers in één keer opgehaald zonder aankoop. Ligt maar net aan de kruidvat. Hier 5 kruidvatten geprobeerd en bij 1tje werd de bon maar geweigerd. Toevallig ook alleen omdat er een hoofd medewerkster achter de kassa stond ofzo. Het is niet helemaal netjes want officieel moet de bon van het internet gehaald zijn maar op die site staat ie dus nog gewoon. Maar hé, ik kon hem gebruiken en jullie vast ook! Sla hem voor de zekerheid even op je computer op. Geldig t/m 31 december 2011. Hier dus nog een keer: http://www.gratis.nl/wp-content/uploads/2011/05/kruidvat_luiers.jpeg
hey thnx yup!! khad hem nog niet eerder voorbij zien komen.. meteen opgeslagen super!!!! hier trouwens iets bijzonders: lag vanochtend half slaperig wakker te worden handen op mn onderbuik.. en onder mn hand voelde ik stuk of 5 plopjes.. toen was het weer weg.. d8 eerst dat het gewoon mn buik ws.. maar zwagere vriendin van me zei toen ik het vertelde.. dat zij dat bij zichzelf toen ook dacht maar het echt de kleine was... dus ik heb mogelijk gewoon onze kleine koog a voelen bewegen!! zo happy... nou ik ga er nu gauw vandoor we gaan even wandelen en uit eten!! doei doei!!
Dat zou goed kunnen Priscilla! Soms voel ik het van buiten ook duidelijker dan van binnen, zit hij/zij net tegen de buikwand aan te stoten hihi. Gefeliciteerd leuk is dat he?
hallo dames!! ik heb net alles terug gelezen vanaf gisteren en heb dus helemaal niks onthouden ben erg moe...... gister te druk geweest, daar protesteerde mijn lichaam al tegen daarna visite gehad en na 2 uur pas naar bed gegaan, dat heb ik al weken niet gedaan net ook al een middagdutje gedaan maar nog steeds moe @yupgup thnx voor de link!! ik ga hem hier ook nog proberen deze kruidvat doet nooit zo moeilijk en ik kom er regelmatig dus dat ga ik wel even proberen
Hey, bedankt voor de link! Moet je dat pak luiers dan ook gelijk meenemen naar de kassa? Of?? En stond die ook in het krantje misschien? Stom dat ik daar dan overheen zou hebben gekeken.
Ik was even de site van de kruidvat aan het rondsnuffelen.. Kom ik daar toch tegen dat je de morning after pil daar kan bestellen.. Vind ik toch een beetje raar...
apart he?? ik had er laatst met mijn moeder ook al een discussie over je kan gewoon de kruidvat inlopen of idd via de site en dat ding kopen alsof het een voorbehoedsmiddel is net als een condoom ofzo......
ik heb trouwens ook al 2dagen last van mijn rug vrijdag op stage veel gedaan en loop al een hele tijd te hoesten dus ik denk dat het daarvan komt als het donderdag nog niet over is geef ik het wel aan bij de verloskundige is het bij jullie allemaal ook zo mistig?? ik wooon hier aan de rand van het dorp en wij kunnen het rijtje huizen achter ons bijna niet meer zien zo mistig als dat het is ziet er heel somber uit ........