Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Ik kon ook toen ik belde naar de vk kiezen uit half4 of kwart over 9...! Nou euhhmm... let me think..!? Juist jah.. kwart over 9 maar hoor! :D

Pff... Domme vraag toch!;) Haha....

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Haha inderdaad!
    Wij mogen de 24e ook al om 9 uur soches!! :D NICE!

Heb even mn buikfoto's naast elkaar gezet in het buikjestopic....geen verschil haha!

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nou meiden,

Ik lees al een geruime tijd met jullie mee. Wat een kletskousen zeg :D. Maar nu durf ik mezelf wel bij jullie aan te melden.

Ik ben Nyncke. Ben 31 jaar en momenteel 9 weken zwanger van ons tweede kindje. We hebben al een dochter van ruim 2,5 jaar.
    We hebben op 20 sept een echo gehad met 6w1d, maar toen helaas nog geen hartje gezien. Daarna zijn we op vakantie gegaan en we mochten 7 okt weer terug. Toen gelukkig wel een hartje gezien.

Misselijkheid: Tja, ik heb een giardia bacterie in mn darmen zitten waardoor ik me niet lekker voel, maar dat kan volgens de HA ook een combi zijn met de zwangerschap. Dus heb af en toe een weeig gevoel in mn lijf. Verder heb ik eigenlijk nergens last van.

Vertellen: Hier weten mijn ouders het, mijn broer en zn fam, twee collega's en een vriendinnetje die hier ook op het forum zit. Verder willen we het nog ff geheim houden.

Prenetale screening: die gaan wij niet doen. Hebben daar geen reden voor.

Kan iemand die link naar gratis pakketten nog een keer plaatsen. Kan hem niet meer terug vinden.

Verder ga ik prberen alles bij te houden, dus ben benieuwd.

4. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    nou ik snapte de termijn niet helemaal
    hij zei 2week terug precies 8weekjes en 10 mei uitgerekend
    dan zou ik vandaag 10weekjes moeten zijn
    maar zelf heb ik uitgereken 9week+5dag en 9 mei uitgerekend
    dus uhm.......

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    ‎Haha kwam dit net tegen:

1. Ga naar Google Translate. 2. Typ in bij Nederlands-Engels: ''Mijn buurvrouw heeft koolmezen.'' 3. lachen!

:D

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Welkom Nyncke!
    Fijn he om een hartje te zien kloppen!!

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh nou de echo straks zal het uitwijzen Miffy! Alvast heel veel succes!
    Ik ben er vandoor...
    Fijne dag allemaal!

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Zoiets had ik ook vorige week. De echo zei 8w2d (ikzelf 8w4d) en de arts schreef op 15 mei uitgerekend. Ik zelf had 14 mei. Dat hou ik nu ook gewoon nog aan. Succes in ieder geval.

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft dat in hemelsnaam uitgevonden..... hahaha... geniaal! :D

11. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Ben vanochtend al naar het ziekenhuis geweest om bloed te prikken. Toch iets van 5 buisjes :$ Maar het is allemaal goedgekomen ;)

85Eva, jeetje wat schrikken van het bloedverlies! Wat erg voor je meid. Ontzettend veel sterkte!

Sam4Hope, haha ben ook welk benieuwd hoeveel topics we gaan vol kletsen tot aan de bevalling :D

Miekr, mooie echo!

Daydreamer, ik heb ook het idee dat ik vaker dorst heb. Toch een kwaaltje misschien, haha.

@ misselijk. Hier nog steeds niet. Denk ook niet dat het nog gaat komen. Wel sinds een paar dagen weer wat meer pukkeltjes.

Heitjekarweitje, wat vervelend van je zus zeg! Heb je er gisteren nog over kunnen praten? Lees dat het weer in orde is, fijn zeg!

Cullen, fijn dat alles goed is en je het hartje hebt gehoord! Gefeliciteerd! Leuk dat je over 3 weken weer een echo hebt :)

Vlinder, hoe is je tt gedaan? Hopelijk was je niet te misselijk!

Priscilla, balen dat je zo misselijk bent!

Miffy, hoe was je echo vandaag?

Vriesje, wat super fijn dat je toch een hartje hebt gezien! Gefeliciteerd!

Beertje welkom!

Nyncke, welkom en gefeliciteerd!

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @viev: Mag ik vragen waarom je bloed hebt moeten prikken? En fijn joh dat je niet misselijk bent. Dat had ik bij mijn dochter ook.

13. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Super zeg!! En 4 dagen kado gekregen,altijd leuk hihi

14. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Welkom in dit gezellige topic,het is hier nooit saai :D

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @viev
    ik had 2weken terug ook 5buisjes :O
    veel he??
    en ik moet nog voor de echo, half 6pas

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    dacht ik dat het beter ging met de misselijkheid
    ging het net met douchen weer fout :(
    heb meteen maar de hele douche schoongemaakt hihihi

17. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @nieuwe meiden welkom hier:)

@ vriesje en beertje (geloof ik) wat fijn dat jullie een goede echo hebben gehad.

Ik ben hier sinds 2 dgn knock out, nergens nog zin in erg moe zijn en drinken niks smaakt nog :( bah komt vast doordat we het vanavond aan mijn ouders gaan vertellen die terugkomen van Spanje, moeten het wel zeggen want mijn zoon zal morgen denk ik niet zijn mond kunnen houden als ze oppassen. Ik ben zo bang voor een negatieve reactie :( uiteindlijk draaien ze wel bij dat weet ik w maar dan nog, zou liever de reactie zoals velen van jullie willen krijgen:( bleghhhh

Misselijk ja dat komt ook meer, gelukkig niet overgeven.

18. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ahhhh jaa.. Is ook niet makkelijk! En vaak is het dan ook niet dat ze het je niet gunnen, maar het zelf ook zo graag willen! Fijn dat het goed zit. Betrek je haar er toch lekker bij. Komt helemaal goed!

ps. Ik herken het wel.. M'n zusje was zwanger, ik ook, bij mij ging het mis, was zoooo blij voor haar, maar... Ik wilde ook weer! En iedereen maar tegen mij: "Gefeliciteerd!" of "Nou, jij bent 2 jaar ouder.. Wanneer jullie?!" Pff.. En dan heb je net een miskraam gehad. En daarna nog 1.
    Was ook niet de jaloezie naar haar toe, meer dat iedereen m'n ouders feliciteerde, haar feliciteerde.. Dat vond ik niet zo leuk.

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Nee joh.. ik nog niet... helaas! 20okt pas! ;)

Waarom denk je dat je ouders niet blij gaan reageren? Of weet je dat eigenlijk al wel zeker? Vinden ze dat jullie er niet 'klaar' voor zijn?
    Zo denk ik nl ook van mijn schoonouders! Heb er helemaal geen zin aan om het hun te moeten vertellen... ;)

20. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Child Haha! Ik knijp ook weleens in m'n tiet.. :D

Vriesje Oh, wat fijn, zeg! Gefeliciteerd!!

Cullen Jaaaa!! Goed zo, genieten maar weer!
    En 4 daagjes vooruit.. Ook geen ramp! Haha!

Beertje Welkom en gefeliciteerd!

Maagzuur Heb er nu nog niet echt last van, af en toe. Maareh, wat bij mij altijd hielp.. Gele vla!

Nynke Ook welkom en gefeliciteerd! Fijn dat er bij de 2e echo wel een kloppend hartje was! Spannend dan, of niet?!

Viev Oh, jij dus ook dorst! Haha! He, over die puistjes.. Ja, de ene week veel van die kleine witte puistjes en een week later dan weer niks. Ups en downs.. Hihi!

Pat Waarom denk je dat ze negatief zullen reageren?

Angelsounds Ik heb het met 9 weken en 1 dag al mogen horen. (termijn volgens de 2e echo) En vandaag.. Net eigenlijk.. Wilde het toch nog even een keer horen. Olijfolie in de aanslag, Angelsounds, ding erop.. Binnen 10 a 20 seconden! Wooooooww... Ben verliefd op m'n nieuwe kindje!! Dat hartje is zo geweldig mooi om te horen. Ben zo blij!!! :) Dit kan toch niet meer misgaan?? Oh, dat hoop ik echt niet, meiden! Dan breek ik... Dit moet nu gewoon in 1x goed gaan en blijven gaan. Moet!
    Nu wil ik ook de echo, nog 2 nachtjes wachten.. Wil het weer zien!!!!!! :D
    En volgens de 2e echo ben ik morgen 10 weken. Benieuwd wat woensdag de uiteindelijke termijn gaat worden!

Deel Deze Pagina