Bezigbijtje,heel veel sterkte! Trekt je lijf dit nog wel? Kunnen ze helemaal niets voor je doen? Dribbel? Jij ook de 20 weken echo op 19 december,ik ook! Van mij mag het wel zover zijn. Vanmorgen ben ik bij de diabetes verpleegkundige geweest,het gaat erg goed met de insuline spuiten enz. M`n bloeddruk was wel weer gestegen en dat voel ik ook wel.Dinsdag naar de internist,ik hoop dat het dan weer wat beter is.
ik heb pas 1dec weer controle. Dan kijken ze naar de ketonen in urine of ik niet aan het uitdrogen ben. Nu is het vooral erg zwaar. ik trek het zelf bijna niet meer... Ze doen er weinig aan indd.
Jeeeeeeeeeeeee mijn gewonnen beeld babyfoon is binnen, helemaal blij, en wat een mooi gadget, muziek, terugspreekfunctie temp weergave etc ik reageer straks wel op jullie, moeten ff weg met zoon voor medicijncontrole, bye bye
Hoi! Ik kom me even voorstellen als lotgenoot. Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben, geheel onverwacht, maar inmiddels al ruim 13 weken (uitgerekend op 27 mei). Nu ben ik superblij en maar met één ding bezig in mijn hoofd, dus het lijkt me fijn om ook jullie verhalen te horen. I'll be back!!
@Pat,een babyfoon gewonnen?? Wat gaaf zeg! Waar heb je hem mee gewonnen? Veel plezier ervan! Miekelammetje,welkom hier! Dat is nog eens een verrassing,ben je inmiddels van de schrik bekomen ? Ben je zwanger van de eerste?
@ Yupgup: wat grappig dat jij hetzelfde hebt, en inderdaad, zoute friet!!! Anders is het sowieso niet lekker hihi Ik ben trouwens helemaal vergeten die link te plaatsen van die Zwitsal box die in bedoelde.. dus, komt ie: Babydoos aanvragen - zwangerschapsdoos - baby pakket Hier vond ik hem, maar geloof dat die doorstuur site het niet meer doet. Dus ff googlen ben ik bang.. Op andere sites zag ik hem ook staan. Het is alleen geen 34 nogwa maar 39 nogwa.. @BB: wat k*t dat jij je weer zo voelt. Ik zou ook op tijd aan de bel trekken hoor. Is niet goed voor jullie dit! @ Broeken: ik heb ook al een paar weken mijn eigen broeken niet meer aan hoor haha En die zw. broeken zitten heerlijk! Verder ben ik het alweer kwijt.. Vandaag nog een dagje in bed voorgeschreven voor mezelf.. zal er zo eens uitgaan en een mandarijn eten ofzo Heb wel honger. Maar de slaap en vermoeidheid wint het van de honger. Eigenlijk wel slecht, maar pas na 16u wordt ik wakker en denk dan: he ik moet nog eten haha Dus.. tot vanavond!
BB: ik zou toch echt aan de bel trekken hoor! Als je het zelf niet meer trekt is toch geen doen???? Niet wachten dan tot 1 dec hoor! Jij kent je lijf het beste en ze moeten jou goed mogelijk door de zwangerschap heen begeleiden! Sterkte en hug! Trotsemams: wat fijn dat het goed gaat met je diabetes/zwangerschap. Lijkt me best zwaar om diabetes te hebben..helemaal als je ook nog zwanger bent! Pat: leuk! Welke babyfoon is het? Toevallig die van Luvion? Miekelammetje: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Goh dat is nogal wat om er nu pas net achter te komen zeg! Waardoor kreeg je vermoedens? En heb je al een echo gehad? Friet: brrrrr moet er niet aan denken!! Doe mij maar een lekkere verse scharrelkippensoep! Beetje tabasco erdoor, jumm! Sam: leuk die Zwitsalbox! Er staat alleen niet bij hoeveel korting het dan is....daar ben ik dan weer benieuwd naar, wat de eigenlijke waarde is van het pakket. Anders zou je nl alleen gewoon kopen wat je écht nodig hebt toch?! En hup, eten jij! Is goed voor jou en mini-Sam Hier zometeen een workshop geven...ben nou al moe en pijn in mijn rug/bekken! Pff hoop dat ik het volhou! Heb net het hartje opgenomen met de Angelsound. Videobestandje doorgestuurd naar mn ouders en broer+zus. Ben benieuwd wat ze ervan vinden
Wat een leuk idee heitje,die video-opname Die zwitsal box lijkt me niet zo heel voordelig toch? Wel altijd leuk om zo`n pakket thuis te krijgen
Nee, ik ga ook geen zwitsal box doen. Ik ga tegen die tijd wel het eea aan zwitsal aanschaffen, volgens het lijstje van de kraamhulp dan, maar ik ga dan eerst even inventariseren wat ik al heb. Ik krijg nu al wel eens wat van die of gene. Wat ook zo lekker is.. Die blokken zwitsal zeep. Ik kreeg pas van mijn moeder een blok (ze kocht een pakket van 4) en zal dus de hele zwangerschap door tot aan cadeaupakket na de bevalling de rest krijgen. Leuk! tRuikt ook zó lekker... Mmmm! Hoever zijn jullie met Moeders voor Moeders op dit moment? Of doen maar weinig er aan mee? Oja.. nog iets van zwangerschapseten: ijsjes! waterijsjes of hele kleine mini vruchtenijsjes met wit erin. Heerlijk! Maar eigenlijk had ik dat voor de zwangerschap ook al. Wie gaat er trouwens morgen nog meer naar de VK of Gyn? Ik ga zo ff de douche schoonmaken en daarna héérlijk naar de kapper. Ooh, wat ben ik daar aan toe zeg! Ik ben echt een beetje bekaf van vandaag, vanmiddag een interview gedaan icm een klein meisje en juist dat kost veel energie, omdat je je in een heel andere denk- en leefwereld moet verplaatsen. Wel heel leuk.. ik ben redacteur van een Gezinstijdschrift, waarin ook een kindertijdschriftje. Ik schrijf voor beiden. Over een poosje is het thema van het kindertijdschriftje 'Fair Trade'. Ben met een kleintje naar zo'n WAARwinkel geweest en daar ons een beetje wegwijs laten maken. Aan de hand van het verhaal van de verkoopster en de reacties van dat kleintje maak ik dan mijn verhaal (reportage). Altijd wel geinige bezoekjes.. En je mag op kosten van het tijdschrift voor kleine bedragen vaak wel iets kopen. We hebben onszelf beiden getrakteerd op een reep góéde chocolade (Fair Trade en slaafvrij!). Maar goed, nu ben ik wel erg moe hoor.. @BB: Wat naar dat je weer zo misselijk bent. Heb je inmiddels de gember al eens geprobeerd? En An1985.. voor jou misschien ook een tip.. bij misselijkheid op een stukje gember kauwen (van zo'n gemberwortel afsnijden - zonder schil uiteraard. Ik heb er menig overgeven mee weten te voorkomen! Vooral net voor het naar bed gaan komt er soms van alles naar boven en dan kauw ik er snel op. Soms helpt het echt! @Miekelammetje.. Gefeliciteerd! Had je echt geen vermoedens of symptomen? Zou mij niet gelukt zijn Ik heb non-stop overgegeven en was zó moe vanaf 5 weken.. Daar was geen ontkennen aan!
Holliday wat een goed nieuws, gefeliciteerd. Ludora, leuk dat je gaat trouwen, ik wacht nog steeds op een aanzoek. Maar wij zouden het dan ook klein houden hoor. 85eva, met dat gevoel ging ik ook naar huis, ze deed heel luchtig over de c negatief bloedtest. Maar begreep ook verder niet veel van het verhaal. Begrijp nu via google dat als blijkt dat je in week 27 antistoffen hebt dat ze dan gaat kijken naar het bloed van het kindje via je eigen bloed en als blijkt dat het bots met het bloed van je kindje dan krijg je iets van medicatie. Daphne 1978, welkom en wat fijn voor je dat je eindelijk zwanger bent. Miekelammetje, ook jij welkom ik ben ook de 27ste uitgerekend. Ilonka85, ik liep een oaar paginasachter, anders deed ik het even kort op een kladje schrijven, anders kan ik het idd ook niet allemaal onthouden. Heb het nu in word getikt en dat gekopieerd en hier geplakt. Dan kan je gelijk reageren/schrijven en vergeet je niks. Daro, dat is wel leuk zon duidelijke echo. Ik heb over klein 4 weken een pretecho en hoop toch wel dat je het goed kunnen zien, wil het zooooo graag weten! wat leuk dat ik hier nu steeds vaker lees dat jullie de baby voelen. Normaal is vanaf 20 weken, mn vk zei het eergister nog. nou begin een beetje te twijfelen hoor door jullie. Ik teken ervoor om het ook zo vroeg te voelen. Moet nu nog wel even wachten, ben er 1 van eind mei. Hier nu al 2a3 dagen dat het veel beter gaat. Niet misselijk, kan iets meer eten maar vooral het drinken gaat nu steeds beter. Ben er heel blij mee hoop dat het doorzet en dat ik vanaf nu een beetje aan ga komen ipv afvallen. Morgen opnieuw bloedprikken voor mn suiker, hoop niet dat hij nu weer te hoog is. Welke waarde is normaal als je je nuchter laat prikken?
nou die gratis luiers van de kruidvat, mn vriend is er helemaal gek van overal bij elke kruidvat proberen enzo, hier in limburg zijn de bonnen nog niet zo bekend dus dat is wel handig.
Mn moeder bracht hier vanmorgen 6 pakken luiers Ik denk dat we het daar maar even bij laten, 6x18 luiers is voor bijna 2 weken genoeg. Zo lang heeft mn zoontje niet eens maat 1 gedragen dus voorlopig is t genoeg! Yupgup, vandaag niet bij de etos geweest dus ik weet nog niks, maar nee ik woon helemaal niet in de buurt van Arnhem. Ik dacht m op te sturen naar je, zo zwaar is zo'n ding toch niet denk ik? Nou ja de kans is sowieso klein dat ik een pakket krijg met die bewaarbox erin hoor!
we hebben net bij een kennis een baby badje opgehaald van bebejou met zwitsal pompjes erin ze heeft hem maar een paar keer gebruikt tijdens het oppasen van iemand anders kindje ze gaan nu een jaar in het buitenland wonen dus ruimen op en vroegen of wij deze wouden ben er helemaal blij mee
Ja het is de luvion grand elite gewonnen bij de wij blad bel en win actie. en weer een nieuwe zwangere welkom en idd, heb je helemaal niets gevoeld?? van harte hoor Ik heb de manager van mijn werklokatie een mail gestuurd met mijn pijn etc, krijg een verwijzing naar de bedrijfsarts, hopelijk is hij coulant ook al ben ik maar 14/15 weken. ik hoef niet meteen halve dgn te werken, maar 2 uur van de 8uur eraf zou wel fijn zijn maar dat zal vast niet gaan aangezien invallers minimaal 3 uur werk moeten hebben. ben benieuwd, ben ook altijd erg negatief wat evt uitkomsten betreft bij alles hoor. Eerst beren zien, en als het goed uitpakt dan pas kan ik positiever denken. wat een gezeur he bah. Jeeeee maandag naar de vlos eindelijk die 4 weken duren echt te lang.
Van felicitas is dat tijdens je zwangerschap en als je bevallen bent krijg je er1. Maar van Prenatal, krijg je ook nog als je baby 3 maanden oud is de babydoos en dan nog 1 jaar de wij jonge ouders en als je kindje 1 jaar is nog 1 tijdschrift (weet even niet meer welke dat ook alweer was)en dan is het over.
Ik mag 6 december weer naar de vk voor controle. En dan 21 december hebben we onze 20 weken echo, en daarna wordt gelijk gekeken naar de ligging van de placenta. Veel mensen vragen me nu hoe ik me voel aangezien ik zo snel weer zwanger ben geworden na Owen. Maar afgezien dat ik echt heel erg moe ben voel ik me gewoon goed. Als m'n buik niet zou groeien en ik geen echo's met een mooi kindje zou hebben gezien zou ik nieteens weten dat ik zwanger ben. Zo'n verschil als met de zwangerschap van m'n jongens. Toen was ik constant beroerd, kon niks eten, had hele pijnlijke (.)(.) en nu gewoon helemaal niks. hopelijk blijft het zo. Oja het enige wat ik wel heb is dat ik minder kan hebben van de jongens ben eerder boos, maar ja even goed tot 10/20 tellen en mama blijft rustig.
Ik ga straks de zout test doen ben toch wel erg benieuwd wat daar uit komt. en nee........... ik ben echt niet nieuwschierig naar het geslacht hoor hahaha.