Je doet NIKS fout.. het brand inderdaad.. het is een scherp goedje, maar da's niet erg. Het kan echt helpen! Ik snijd er ook een ieniemienie stukje vanaf hoor.. als er maar even op te kauwen is.
hey meiden om 3 uur wakker omdat ik moest plassen.. niet meer in slaap gekomen.. en onwijs drukke werkdag de hee dag dus vanaf 3 uur vanacht misselijk geweest ;-BL blegh... dus ik ga even rustig op bed tv kijken!!! hoop dat hier alles goed gaat.. net wel even buikfoto gemaakt en geplaatst.. nieuweling welkom!!!
Nou net testje gedaan en wat kwam eruit........................ M'n oudste zoon ging gelijk juichen, mar ik zei al tegen hem dat dit gewoon een testje is en dat we over een paar weken het zeker wisten. maar er kwam uit dat het een meisje zou worden. Nou ben benieuwd of het klopt.
@ Veldmuisje: MvM doe ik zeker aan mee, vind het heel mooi initiatief! Ik moet tot 5 dec nog. Heb er niet zoveel problemen meer mee. In het begin wel hoor, die geur!!! Ben er nu op getraind haha En heb morgen ook weer een afspraak bij de VK. Gaat ze ook proberen naar het hartje te luisteren. Baal alleen wel dat ik alleen moet. Manlief helaas gewoon werken... @ Bloem18: ik moet net als jou nog even wachten met het voelen van de kleine hoor, ook eind mei uitgerekend. Maar kan al niet wachten! Haha, lijkt me zo gaaf! @ Miekr: zout test?? Uh... Ben zelf niet zo van die testen, en bij sommige moet je zo oppassen (chemische reacties) Ik pas, en wacht netjes de echo af.. Manlief sprak laatst wel uit dat hij een vermoeden heeft, hetzelfde als mij, wij denken beide een meisje. Zijn vader hoopt op een meisje haha En mijn broertjes willen een jongen. Ach, we kunnen niet iedereen tevreden stellen he? Een jongen lijkt me ook wel leuk, maar meer puur om de zoveelste generatie in de fam Wat ben ik blij dat we het niet voor het kiezen hebben!
die zouttest heb ik ook al een keer gedaan leek me wel grappig kwam ook een meisje uit ben benieuwd of het klopt aangezien mijn vermoeden ook een meisje is
In een doorzichtig glas wat fijnzout onderin. dan voor de helft het glas vullen met je urine. Wordt je urine erg troebel en krijg je schuimvlokjes of de gehele bovenzijde wordt1 wit dek een jongen. Wordt je urine even troebel, maar snel helder en zie je een soort streepjes naar boven gaan een meisje. Natuurlijk weet je nooit of het klopt, ken er wel een aantal bij wie het wel klopte, maar het blijft gewoon meer voor de lol. Met een echo weet je het pas zeker. Chemisch is het niet, die testen heb je wel, maar die probeer ik ook niet hoor.
Kan het ook met gemalen zeezout?? Dan ga ik dat zo ook proberen Voor nu heerlijk zwijmelen bij Titanic
Die zouttest heb ik een tijdje geleden gedaan. Ik zag bijna niks gebeuren, het werd wel troebel maar is dat niet altijd zo? Ik zag in ieder geval geen streepjes naar boven gaan en het was niet helder. Dus mijn conclusie was dat het dan een jongen zou moeten zijn. Dat is ook mijn voorgevoel, 23 dec zullen we weten of dat klopt!
Zo nog heel even voordat ik lekker mijn bed in rol.... Vandaag in de stad geweest. Ik ben erg leuk geslaagd voor zwangerschapskleding. Ik kwam helemaal enthousiast thuis. Dus trok alles even aan om aan manlief te showen. Die reageerde met: "Het maakt je wel een stuk ouder..." Nou ....en bedankt hoor!
@ Elmo: nouwww zeg!! Oud?? Ach ja, volwassener misschien? Maar joh, dat moet ook als je een kleine krijgt hahaa Die van mij heeft nog niks gezegt, maar heb alleen nog 2 broeken en wat basic shirtjes, dus niks aparts nog, dat komt nog wel. Die test, ik doe het niet. Laat me wel verrassen op de echo. Ook zonde van me urine voor MvM hahaaa
@elmo ooohw dat is ook niet aardig van hem...... ik heb meestal nog me eigen kleren aan, dus ik heb daar geen last van heb qua positie broeken ook het zelfde soort broeken als normaal alleen dan met buikband en qua shirtjes vooral basics zodat er leuke buikbanden over heen kunnen
MiekeLammetje: Wat een verrassing!!! Gefeliciteerd!!!! Wordt het jullie eerste kindje? Pat: Leuk dat je je kado binnen hebt! En helemaal leuk dat ie zo welkom is! BB: ik hoop dat het snel beter met je gaat! sterkte... Zwitsal: Hoeft niet zo van mij. Ik ga liever voor eigen merk Hema iod... Zwitsal is niet dierproefvrij broeken: Ik heb 1 spijkerbroek en een sprotbroek en vind ze heerlijk zitten! Andere broeken heb ik al een tijdje niet meer aangehad, wel maillots en leggings... O ja, 1 gewone sportbroek gisteravond even, maar zat voor geen meter! Gember: Ik lust geen gember in mn eten...en lees nu dat het brandt... Nee, ik doe tot nu toe slokjes cola tussendoor! Miffy: Fijn hè die cadeautjes!!! Ik vind dat zo leuk en lief... zouttest: Wel van gehoord ,maar doe het niet... Ga ik alleen maar twijfelen of ik wel/niet wil weten wat het wordt. Mijn kerel wil het niet weten... pas over 5 maanden, ik bedoel al over 5 maanden Elmo: mannen... zucht... ego: Veel plassen vandaag... pffff... ik ben blij dat ik 2 collega's heb die de groepen over kunnen nemen! Ook wel wat protesten vanuit mn buik... Doe ik 3 danspasjes en mn buik wordt al wat harder... ik wil zo graag wel wat blijven bewegen!
hoi, echo gehad vandaag. Er zit een dooierzakje met een ienimienie stipje... ze denk 4 a 5 weken.. hmmm dat zou betekenen dat het bijna een week geduurt heeft voor dat het eitje zich is gaan nestelen! of wederom een slecht voor teken. Ik zou volgens de berekening 6 weken moeten zijn! een latere eisprong kan niet .. ( mijn man vaart en was niet thuis dusss dat gaat niet op) over 10 dgn terug... ben iig blij dat er nu wel wat zit!! spannend hoor... x holiday
@ allen: ik heb ook geen heel andere kleren gekocht dan normaal hoor. Wel een spijkerrokje, dat draag ik normaal nooit. Maar manlief probeert mij wel altijd in spijkerrokjes te krijgen, dus daarvan dacht ik: "dat zal hij wel leuk vinden" Ach ja... ik trek het me niet te veel aan. Zullen de hormonen wel zijn.... (bij hem dan hè )