Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Yupgup have fun 2day!!

2. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Yupgup veel plezier vandaag:) Ik ga weer aan de bak.

Gisterochtend op het werk stond ik te praten met een collega en ineens voelde ik me heel licht worden en mijn zicht werd steeds witter ipv zwart en liep knalrood aan?? Ff zitten op een kinderstoel en dat hielp niet toen naar de bank mok water en na 15/20min ging het weer goed????? Heb gewoon de rest van de dag gewerkt want hè ging verder goed. Volgens mij had ik ff een dip in bloeddruk ofzoiets??

12dec kan ik eindelijk terecht bij bedrijfsarts

Bloem alsnog van harte, luk idee boeken verstoppen

Verder allemaal die vrij zijn een fijne dag toegewenst

3. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Pat dat klinkt als een dip in je bloeddruk idd! Gebeurt vaak als je lang stil staat, bijvoorbeeld als je ergens staat te wachten.

Zorg dat je voor een volgende keer zoute dropjes ofzo in je tas hebt zitten, drop helpt je bloeddruk omhoog. Of anders gewoon een boterham of iets eten.
    Verstandig dat je meteen ergens bent gaan zitten. Altijd doen hoor, al is het op de grond! Ik dacht de eerste keer nl dat het wel ging en toen lag ik opeens op de grond op het station met allemaal mensen om me heen die 112 aan het bellen waren..

4. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Yupgup spannend de geslachtsbepaling! Ik hoop dat ze het al goed kunnen zien. Veel plezier vandaag!

Hier: ik zit thuis te wachten want tussen 9 en 12 komt er een bouwkundig inspecteur. Iets met het energielabel ofzo. Ik haat wachten! Maar ja beetje internetten, beetje opruimen.. komt wel goed.

5. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Bedankt meiden!! :D

Ben best wel zenuwachtig, ook of alles goed is met de kleine. Onze laatste echo was met 10 weken. Vanochtend wakker om half 7 en nu is het aftellen... Zometeen ff naar de markt om stof te halen voor een voedingskussen, even de gedachten ergens anders op zetten.

Gisteravond voelde vriendlief onze petit ook duidelijk schoppen, voor het eerst! Vond het zo mooi, had de tranen in de ogen staan.

Geboortekaartjes, kaartje2go had inderdaad wel leuke dingen zag ik. Ga ook nog even kijken of ik zelf wat leuks kan fabriceren in photoshop en dat we het bij de drukker laten doen. Is maar 70 euro namelijk!

Jullie ook een fijne dag vandaag, wat zijn de plannen?

6. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    even snel een vraag kreeg vandaag mail van de felicitas box dat ik deze nog moet gaan ophalen....

maar heb hem vorige week al gehaald, zijn er meer dames die dit ook kregen??? ben aan het denken om hem gewoon nog eens op te halen....

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Ilonka, ik heb ook twee mails gekregen, maar heb em nog steeds niet opgehaald. Zou idd misschien zomaar kunnen bij 2 verschillende Etos-winkels....

@flauwvallen; ik merk dat mijn suikerspiegel snel te laag kan zijn en moet dan ook iets eten. Ik heb nu altijd koekjes bij me (liga, sultana) en druivesuiker.

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meiden!

En Yupgup, heb je een jongetje of een meisje in je buik? :D Hoop dat verder alles goed was!! En super dat je vriend het al zo goed kan voelen!

Felicitas: heb em gister opgehaald. Er zat bij mij in: Blauw tutdoekje van een beertje van Nestlé geloof ik, Difrax speen, 2 pampers newborn, 2 Knippies tijdschriften en nog wat andere tijdschriften en heel veel kortingsbonnen! Verloopdatum op de doos staat bij mij op 25-12-11.

Ilonka wat gek dat je nog zo'n bon krijgt! Ik weet niet of ik er nog eentje zou halen...ga je dan naar dezelfde winkel? Straks herkennen ze je haha

Bloem een leuke verjaardag gehad dus!

Pat oeh vervelend zeg! Lijkt me ook iets met je bloeddruk!

Miekr idd, met een echo is het ook een gok...maar klinkt mij dan weer veel logischer in de oren omdat je het ook daadwerkelijk ziet ;)

Slapen: slapen jullie ook zo beroerd? Elke keer mn bed uit om naar de wc te gaan en kan gewoon mn draai niet vinden! Nu een kussen tussen mn benen voor mn bekken maar telkens als ik omdraai, moet dat kussen natuurlijk mee!
    En gisteren kon ik niet in slaap komen door alle plok-plok boinkboink-bewegingen..maar dat vond ik natuurlijk niet erg ;)

9. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    Ik denk wel dat ik er nog een zou gaan halen ja, maar dan wel natuurlijk in een andere etos genoeg om ons heen liggen en ja de vorige keer is mn vriend heel enthousiast de box gaan ophalen ! Zo met de bon in de hand naar de kassa en hallo mevrouw WIJ zijn zwanger en komen de box ophalen hahaha

Dat slapen is bij mij ook zo erg wel 3/4 keer per nacht naar de wc... maar voel nog niks in mn buik ja dat mn darmen in de ochtend actief zijn....

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ ilonka, ik zou als ik nog zo'n bon kreeg hem gewoon nog een keer ophalen, alleen dan misschien door je ouders ofzo. Of was je vriend de vorige keer er alleen heem, want dan herkennen ze jou ook niet.
    Gewoon doen zij maken een fout en jij hebt nog een doos.
    Ik heb nog niks gehoord dat ik de doos kan halen.

ga straks even de stad in inkopen doen voor 5 dec.

11. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    Ik ga straks gewoon ff een andere stad in ben de doos in kerkrade gaan halen ga ik naar heerlen ofzo ja is zeker hun fout en altijd wel handig ;) Nu een roze doos ofzo hahaha heb ik 1 blauwe en 1 roze

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    He Meiden, ik ben niet zo veel aanwezig hier. Mede doordat het hier zo druk is dat ik het gewoon allemaal niet kan bijhouden! Hebben jullie dit niet? Hoeveel mei-mama's schrijven er mee in dit topic?
    Ga proberen vanaf nu wat mee aanwezig te zijn!!

Yupgup, zie dat jij straks misschien al weet of je de blauwe of de roze wolk op gaat!!! Spannend!
    Lees ook dat jij en zelfs je man de kleine al kan voelen!! Ik ben jaloers!

Felicitasbox: Heb ik van de week pas aangevraagd. Ook gelijk de blije doos en de doos van de kruidvat aangevraagd. :D

Volgende week donderdag heb ik de pretecho en hoop ik ook te weten wat er in mn buik zit :D

13. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Spannend yupgup, ik ben benieuwd wat jullie gaan krijgen!! Ga je het bekend maken?

Ik zag ook een positief berichtje van Holiday voorbij komen, zullen 10 lange dagen worden maar hopelijk is alles goed!! Ik heb een echo met 4weken zwanger gehad en toen was er nog helemaal niks! te zien, en 10 dagen later zagen wij een kloppend hartje!!

Ik had van de week een emo bui.. was er verbaasd van... Ik was een beetje aan t mopperen op vriendlief hij komt bij me liggen pakt me vast en ik begin spontaan heel erg te huilen... Dus mn vriend kijkt me aan van wat doe jij nou dan? Opeens kreeg k de slappe lach dus van t huilen over naar t lachen, was echt heel vaag haha...
    Ook heb ik zin in dinsdag... Eerst smorgens naar de VK en dan smiddags hebben we de pretecho met geslachtsbepaling. Daarna gaan we naar babypark en babydump, zo zin in!!

Ik wou nog wat vragen hier, weet t alleen nie meer.... Onwijs last van vergeetachtgheid....

Vandaag 16weken :D zwanger :)

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Vinden jullie het een leuk idee om een lijstje te maken met de zwangeren en de uitgerekende datum en J/M/? erbij te zetten? (n.a.v. de vraag van Skaya over hoeveel zwangeren hier meekletsen)

Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing

Vullen jullie aan?

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje, goed idee! Volgens mij hadden we in deel 1 zo een lijst, maar heb m al een tijdje niet meer gezien. En misschien ook wel handig om een nieuwe te maken.

Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend!

16. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik vind zo'n lijstje inderdaad erg handig! Geloof wel dat er zo'n lijst op de site staat maar daar kom ik nooit dus dat weet ik niet zeker. Ik vind het zo overbodig, een extra site erbij.

Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Essie, die hormonenEmo's zijn mij wel bekend... Soms moet ik huilem om mijn lieve omgeving... iedereen is zo bertrokken en dan zit ik te janken op de bank als mijn vriend met een lief nieuwtje komt... en dan moeten we er allebei om lachen. ;)

18. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, dan doe ik ook mee! Misschien gemakkelijker om de oude lijst te pakken en die bij te werken/aan te vullen.
    Alleen is er destijds wel discussie geweest over lijst opschonen, meepraten en meelezen....
    Ik ben ook meer een lezer... Af en toe reageren...

Marja78: 13 mei, geslacht blijft verrassing

19. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ik doe ook mee :D

Marja78: 13 mei, geslacht blijft verrassing
    Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten

20. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ik ben lekker bezig.... Ben uitgerekend op 12 mei en niet 13 mei...:)Doos!
    Trotsemams, ik zet het lijstje even op volgorde, verplaats je even!

Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten
    Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing

Deel Deze Pagina