Hoihoi, Yupgup proficiat!! Leuk ik kan ook niet wachten!!! BB hoe hou je het toch vol..... meid toch... Holiday ik duim voor je... Kaarten, nog helemaal niet naar gekeken, ik durf niet meer.... Erg duur he!?!? Bedankt voor de felicitaties over ons trouwen, leuk ook de reacties op hoe we t doen!!! Ik ga morgen ook naar de Etos de box ophalen!!! Maar nog veel veel leuker ik ga met mijn mama de kinderwagen ophalen woehoe!!! Zo'n zin in!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt meer op de andere site heb gekeken.. Maar ja ik ben ook weinig hier momenteel dus dat scheelt... De rest weet ik echt niet meer.... Fijne avond!!! Oh ja geslacht, we gaan het niet bekend maken, maar willen t wel zelf weten, ik hoop op 14 dec het te weten... Zal t lijstje even aanvullen!!
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: geslacht bekend op 14 dec, blijft geheim Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Zo ik heb me er maar even ook tussen gezet. @ Yupgup zooooooo ontzettend leuk hoor een zoon!!! Heb er nu 2 en vind het echt helemaal geweldig
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Yupgup wat leuk dat je het weet! Ik moet nog even geduld hebben en dan lekker gericht wat dingetjes kopen! Ga jij ook op jacht naar leuke jongens spullen?
de hele week is mijn vriend al vroeg moe, en wil die vroeg naar bed en die ene avond waarop ik hoop dat die moe is blijft die wakker...... nu eindelijk is die toch naar bed dus snel de slingers ophangen en balonen opblazen hopelijk voelt die zich morgen dan iets meer jarig vond het zo sneu dat die zich op zijn verjaardag niet jarig voelde denk daar moet iets aan gedaan worden nu hopen dat die het niet door heeft en morgen ochtend het ziet als een leuke verassing
Hoi meiden, ik ben eigenlijk ook meer een lezer dan een schrijver, maar vind het toch leuk om meegenomen te worden in het lijstje Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit Mijn was niet mee genomen eerder... En t aanpassen van mijn handtekening wil ook niet lukken... Grrrrr
Wat een lieve reacties allemaal! We zijn ook zo blij! Achteraf had mama een meisje toch ook stiekem wel leuk gevonden, maar ik 'wist' al dat het een jongen was dus ben zeeeeker niet teleurgesteld. Papa dacht dat het een meisje zou zijn en dus is nu helemaal in de wolken.... Hij wilde vooraf niet toegeven dat hij hoopte op een jongen, maar man o man wat geniet hij er van. Ben zo trots op mijn knullen, nu al! We hebben nog voor 75 euro VVV en V&D bonnen liggen, dus gaan vanmiddag kijken of we wat leuks kleins (jasje ofzo) kunnen kopen bij V&D. En dan binnenkort bij een aanbieding nog wat meer. Heeerlijk. Kan nu ook aan de slag met de gordijntjes, aankleding etc. We laten het kamertje ook eerder komen dan eerst gepland, in week 51 al!! Lekker tutten en dingetjes maken voor onze zoon. Verheug me erop. Groetjes van een verliefde mama, allemaal een fijne dag gewenst!
Super Yupgup! Een zoon is zo leuk! (een dochter trouwens ook, heb dan ook echt geen voorkeur ) Hier vandaag jarig, dus ben weinig online, zo nog even opruimen thuis (dit kun je met kids blijven doen ) en vanaf 14.00 uur komt de visite. Wel grappig, de derde verjaardag waar ik zwanger ben, mijn eerste zwangerschap werd ik 26, de tweede 28 en nu 31 Geslacht weten wij echt pas met 20 weken, maar goed, dat is ook prima! Hebben we nog tijd zat om het kamertje helemaal naar smaak in te richten. Om de kamer is trouwens het enige waarom ik wel een lichte voorkeur heb, ik ben nl gek op roze. Maar goed, dat is dan ook echt de enige reden, dus eigenlijk gaat dat nergens over
Dribbel van harte Yupgup leuk een knul, maar houd wel in achterhoofd dat het nog altijd een meid kan zijn!, mijn nichtje heeft van 13 weken tot 18 weken nl te horen gekregen n.a.v echo´s dat het een knul werd, en met 20 weken echo bleek het een meid te zijn! Zou toch ff de 20 weken echo afwachten.
Van harte gefeliciteerd! Meisje of jongen,beide erg leuk en daar heb ik geen voorkeur in.Ik heb net zo`n wazige reden als jou,alleen ik vind de meisjesnaam die we hebben helemaal wawie
Ik andersom kreeg met 19 weken nog te horen dat het een meisje zou worden maar hij is toch echt een knul geworden. maar wat ik al eerder zei het blijft altijd spannend. ken ook zoveel verhalen dat bij de bevalling bleek dat het fout was. dat ze een zoon kregen i.p.v. het meisje wat al die tijd verteld werd aan de hand van de echo's.
@ yupgup, ga je dan kijken alvast voor een winterjasje?? Als hij net geboren wordt kan het warm zijn en jasjes zijn vaak erg stug. je kan beter bij een pasgeborene als het kouder is een lkkr vestje aantrekken dan een jasje.
Yupgup wat leuk een jochie!!! Haha de gele 'yupgup-herkenning' is meteen helemaal omgetoverd in blauw Shop ze! Dribbel gefeliciteerd met je verjaardag!! Over dat invullen van zkh-bevalling of thuis enz, lijkt mij veel handiger om dat op de site te zetten, voeg het adres van de site gewoon toe aan je favorieten en dan heb je zo een heel overzicht! Denk dat dit lijstje echt verloren gaat in al het gekakel hier Hier begonnen met het verven van de babymeubeltjes, zo leuk!! En lekker fris wordt het want het was white wash maar bij het opzetten van de witte verf leek de white wash zelfs gelig! Maar tis wel heeeeeel veel werk, pfoeee al die deurtjes, plankjes, laatjes....
Minkiej thnx! Maybe wil jij de lijst eens per dag omhoog halen? Yupgup gaaaaaaf gefeliciteerd! dribbel gefeliciteerd! Miffy hoe reageerde je vriend? De rest ben ik kwijt.. Sorry! Hier onwijs moe van drukke werkweek.. Dus lig lekker op de bank