Yupgup wat leuk een jongen! Hopelijk is het echt zo en blijkt het straks bij de 20 weken echo niet opeens een meisje! Maar volgens mij zien ze het vaker andersom fout (meisje blijkt toch een jongetje), een piemeltje is natuurlijk best duidelijk te zien!
ik kan bijna niet wachten tot 21 december. Dan zullen wij als het goed is het geslacht zien. Daarna ook gelijk kijken hoe m'n placenta ligt. Dit doen ze voor de zekerheid omdat bij m'n laatste zwangerschap m'n placenta eerst te laag lag en daarna zagen ze wat raars aan m'n placenta. Ach nog maar een paar weken. Blijft ons babykamertje zoals hij nu is en hoeven we helemaal niks te veranderen of zullen ze muren toch een andere kleur moeten krijgen.
Gaan jullie trouwens een cursus volgen? Ik schreef eerder al dat ik vorige keer gym gedaan heb en het ver-schrik-ke-lijk vond, maar nu twijfel ik of ik yoga zal gaan doen, in het nieuwe jaar. Heb net mn nieuwe zorgverzekering afgesloten en ik zie dat ik tot 200 euro vergoed krijg, dus is de cursus gratis. En aangezien dit mn laatste zwangerschap is.. belangrijkste reden voor mij om yoga te gaan doen is omdat ik bij mn vorige bevalling moeilijk kon ontspannen en daardoor waarschijnlijk zelf de ontsluiting tegengehouden heb. Na 14 uur weeen had ik nog maar 4 a 5 cm. Dus misschien dat yoga me deze keer beter kan voorbereiden? Maar ik ben van mezelf nogal nuchter en ik ben bang voor te zweverig gedoe. Heeft iemand van jullie ervaring? Ik heb op youtube gezocht naar een filmpje over zwangerschapsyoga en dat is me echt te zweverig!
Ik zit ook te denken aan zw yoga! Vind de prijzen alleen zo hoog.. Bij fysio actief zw. 345 euro! Yoga 212 voor 12 lessen en daarna betaal je per les.. Geen idee of er iets vergoed word door verzekeraar.. Heb zelf in verleden weleens yoga gedaan.. Vond t wel lkkr!!
Wow, hier is het niet zo duur hoor! Zal wel per regio verschillen. Hier zie ik prijzen van 150 of 175 euro. Voor 10 lessen geloof ik. En dus in mijn geval helemaal vergoed.
Yupgup, gefeliciteerd daar op je blauwe wolk!! Dribbel, gefeliciteerd!!! Daro, klinkt wel weer als een mijlpaal heh die 16 weken!! Ik twijfel heel erg over zw-gym of yoga! Aan de ene kant lijkt het me heel interessant om ervaringen en info te krijgen, maar aan de andere kant ben ik bang het na 2x al wel gezien te hebben.
hier kost de cursus 40 euro per maand en ga dan ook in Januari beginnen vanwege de verzekering. Verder hoop ik ook niet op zweverigheid... Ze hebben wel op hun site staan dat de oosterse wijsheid wordt gebracht met westerse nuchterheid... daar hoop ik dan ook op! Verder een vraagje, een aantal van jullie hebben het over 'de site' waar je de lijstjes terug kunt vinden... welke site is dat dan?
Yupgup gefeliciteerd, leuk een jongen! Dribbel van harte met je verjaardag! Zou iemand mij op het lijstje toe kunnen voegen? Zit op foon en kan niet kopieren! Bevaldatum 27 mei, geslacht weet ik hopelijk 6 dec! Oh en word zkh bevalling, is verplicht hier ivm verzekering
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit
vandaag lekker geshopt bij Ikea... We hebben een bank en 3 tafels/opbergmeubels meegenomen voor het aquarium en terraria, cd-rekken en begonnen met een nieuw lijstje voor de volgende keer Alleen verkopen ze nu geen Daim chocolade meer!!!! Verder nog wat bakspulletjes en ander keukenspul... Laat de verbouwing maar beginnen!
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Sam4Hope: 23 mei, geslacht nog onbekend, maar blijft geheim Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit Ben er ook weer ff, weer aan het werk, dus minder aanwezig. @Yupgup: super een zoon! Gefeliciteerd hoor! Een blauwe wolk voor jou dan! Ik ga ff me haar fohnen, moeten zo weg, lekker ff naar de film. Twilight uiteraard! Fijne avond en ik kom morgen weer ff gluren hier!
] Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Pearl29, 8 mei, 5 jan. geslacht miss geheim (hangt van man af) Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Sam4Hope: 23 mei, geslacht nog onbekend, maar blijft geheim Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit Mezelf toegevoegd.
Nijntje81: 2 mei, geslacht blijft verrassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, geslacht bekend, maar geheim Ilonka85: 9 mei, geslacht bekend op 30 november Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, geslacht blijft verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, geslacht blijft verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Sam4Hope: 23 mei, geslacht nog onbekend, maar blijft geheim Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit Heftige week achter de rug, m'n tante van 40 overleden. Gister de crematie... Heb er amper van kunnen slapen Vandaag een pretecho en we krijgen een zoon! Was zo mooi om te zien, we zagen hem slokjes vruchtwater nemen...wat een scherp beeld, zijn helemaal verliefd! Zal straks wat foto's plaatsen. Gelukkig helpt het de dag van gister wat te verzachten! Liefs
sterkte met t verlies van je tante wat fijn voor je dat jullie een zoon krijgen wij hebben volgende week woensdag de pretecho en ik ben zooo benieuwd wat we te zien gaan krijgen heel benieuwd naar jouwn foto's
@tinie gecondoleerd en sterkte met je verlies hier..... visite is weer weg is nog 1 vriend van mijn vriend en die zitten samen te gamen mijn moeder is vandaag langs gekomen en die had meteen de kinderwagen mee en me vriend zijn zus het auto stoeltje (een "maxi cosi" van het merk safty first) dus daar heb ik al even mee zitten oefenen werkt super!!!! super blij mee dus
En het bewijs dat het een jongen is: (beetje lastig te zien misschien als je niet bij de echo aanwezig was, maar je kijk hier zeg maar vanaf (schuin)onder tussen de beentjes zie je het bewijs!)