Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    wat een mooie fotos !! nu verheug ik me er nog meer op !! watleuk

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    Tinie gecondoleerd en sterkte met t verlies van je tante! Gefrliciteerd met jullie jongetje! En t is goed te zien hoor op de echo foto! Super gaaf hier moeten we nog 3 wkn wachten!

3. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Wat een mooie echo foto`s zeg!Wat duidelijk allemaal.En gefeliciteerd,een zoon!

Tegelijk ook gecondoleerd...tjee wat liggen verdriet en geluk toch dicht naast elkaar :( 40 jaar,veel en veel te jong.Sterkte!

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Tinie, als eerst gecondoleerd. Wat trostemams ook zegt wat liggen verdriet en geluk ook dicht bij elkaar.
    Je foto's zijn prachtig! Ik krijg nu nog meer zin in de echo... nog 2,5 week :)

5. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Goedemorgen iedereen,

Niet veel meegeschreven laatste tijd, wel alles gelezen hoor! Zag al prachtige echo voorbij komen! Wij moeten nog ruim 3 week wachten. Ben zo benieuwd hoe ons kindje er nu uitziet.
    Zal zo nog even buikfoto plaatsen.

Vandaag 17 week! Jippie!
    Het begint er op te lijken he. Zal straks ook wel tijd komen waarin tijd te langzaam zal gaan voor ons gevoel.
    Gisteren veel last van buik gehad. Zal wel groei baarmoeder zijn geweest (terwijl ie nu al bijna bij navel zit, dus volgens mij zit het qua groei wel goed:))

Geen plannen voor vandaag. Beetje somber weer.
    Fijne dag iedereen!!!!

6. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Tinie84 Gecondoleerd! Het ligt inderdaad dicht bij elkaar op zo'n manier..
    Maar wel mooie echofoto's!

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Pfoe, eindelijk weer naar de wc geweest voor een grote boodschap... :cool:heeft toch 3/4 dagen geduurd... En ja ik drink veel water en 2 glazen Roosvicé Laxo, eet kiwi's, pruimen, lijnzaad in de yoghurt en volkorenbrood... Hopelijk komt het nu ook echt weer op gang, anders maar ff VK bellen! Wie herkent dit ook?:)

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Tinie gecondoleerd en sterkte! Veel te jong was je tante!
    En ook een jochie, wat leuk!
    Ben benieuwd hoe de lijst zich gaat verdelen!

Ja somber weertje he! Wij hebben straks een housewarming....lekker mn buikje showen :D

Nijntje hier ook problemen...eet ook lijnzaad, veel volkoren, fruit
    en drink veel water, maar toch blijft t een gedoe....

9. Feestmuts

Feestmuts Bekend lid

9 mei 2011
    843
    75
    28
    Vrouw
    Den Bosch
    Hoi meiden,

Veldmuisje, ik heb idd ook superzin in kerst! Dan ben ik 21 weken en heb ik de 20 weken echo gehad. En ik hoop dan echt dat ik de kleine dan kan voelen. Lijkt me zo leuk :D
    En in het nieuwe jaar nog maar 3 maandjes en 1 weekje werken en dan al zwangerschapsverlof. Schiet wel op vind ik.

Yupgup, een nieuwe avatar en jullie krijgen een zoon, wat leuk zeg!!

Miffy, nog van harte gefeliciteerd met je vriend!

Dribbel, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Nijntje, lekker wezen shoppen bij Ikea.

Tinie, gecondoleerd met je tante.
    En wat leuk dat jullie een zoon krijgen! Mooie echo's ook!

Gisteravond een feestje gehad, was gezellig! Wel iets eerder naar huis gegaan ivm hondencursus vanochtend. Nu lekker relaxen. Hubbie is even weg en en neemt dadelijk oliebollen mee :D

10. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ tinie gecondoleerd met je tante. Veels te jong zeg!!!! En wat leuk ook een jongen!!!

Ik moet nog even wachten, begin wel steeds benieuwder te worden zullen we nog een zoon krijgen en dan 3 zoons hebben of zullen we een meisje krijgen en zijn de jongens de grote broers van een klein zusje.

We zien het wel allebei is welkom.

11. trotsemams

trotsemams VIP lid

20 aug 2009
    5.653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Heel herkenbaar helaas.IZo irritant en pijnlijk.Ik heb er vorige week de gyn over gesproken en poeders gekregen.Die hielpen goed,maar nu na een week lijkt de werking een stuk minder.Dus ben benieuwd wat de gyn donderdag zegt.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Nijntje, het is bij mij sinds een klein weekje echt ineens omgeslagen van gewoon heel makkelijk elke dag gaan voor nr.2 naar ineens om de dag met heeeel veeel moeite. De boel is ineens ontzettend droog zeg maar. Lekker praatje, maar op dit forum is eigenlijk niks gek genoeg ;)

13. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hier soms paar dagen niets... en dan ineens krampen en steken dat ik krom lig van de pijn (altijd al gehad heel gevoelig op de darmen) en dan moet ik echt meteen gaan....

en hier is toch idd niets te gek ;)

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik vraag me af of je iets van vezeltabletten zou mogen slikken voor je stoelgang als het echt te gek wordt?!
    Doe liever dat dan dat ik aambeien krijg ;)

15. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hihi nou precies om die reden (aambeien) pers ik express niet als het niet meteen komt.. heb welleens gehoord dat je na de bevalling ook niet mag persen voor de grote boodschap dus wen het nu vast aan :)

16. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ja klopt idd! Heb alleen een heel leuk zwangerschapsboek waar dan ook weer de andere kant van dat verhaal instaat. Dat als het echt een tijd niet lukt, het eerste stuk er soms handmatig uitgehaald moet worden, voor verdere doorstroming mogelijk is!
    Maar laten we daar maar niet vanuit gaan dat het zover komt :$:D

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ben er ook weer om ff te gluren.

Ben kapot van het werken.. dus hoop zo niet in slaap te vallen..

@ Tinie: gecondoleerd met je tante.. oef zo jong! En ook gefeliciteerd, ook een zoon!

Ben ook benieuwd hoe de lijst gaat worden.. hopelijk mooi roze en blauwe verdeling!

Verder over stoelgang, mag echt niet klagen. Heb vrijwel nergens last van. Wel eens soms wat langer niet, mja, komt altijd vanzelf. Zolang ik geen buikpijn heb komt het wel goed.

Heb laatste dagen snel last van me rug.. onderrug dan. Lijkt op dezelfde rugpijn als wanneer ik mijn menstruatie had. Dus ga er vanuit dat het 'goeie' pijn is, een goed teken iig.

Verder niet veel te melden, vooral erg moe! Moet nog 2 late diensten, morgen en di en dan 1 dagje vrij en dan weer een reeks. Valt af en toe toch wel heel erg tegen dat fulltime werken!

@ Verlof: ja heb al zitten kijken, ik ga midden april met verlof. Maar het idee van zo lang thuis zitten lijkt me vreselijk. Maar misschien is het wel heel fijn straks met je kleintje thuis!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Sam4Hope, rugpijn is herkenbaar. Heb het ook! Ene dag gaat het beter dan de andere. Gewoon maar rustmomentjes pakken.
    Hoor van veel moeders dat je je echt niet verveeld als de kleine er is. Voor de periode ervoor ben ik wel een beetje bang dat ik me ga vervelen. Wil daarom ook zo lang mogelijk doorwerken.

Gisteren had ik flink pijn in mn linkerbil. Kan niet leunen op mn linkerbeen, deed zeer en leek alsof ik er doorheen zou zakken. In bed leek mn been te tintelen/gloeien of juist dat er kou doorheen ging. Morgen even de vk bellen hierover. Vandaag gaat wel stuk beter, maar voel het nog wel duidelijk.

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    ik kijk nu al uit naar mn verlof!!! 1e week april werk ik nog en dan met verlof... wel vreemd als ik mn patienten nu zeg tot de volgende keer.. terwijl ik dan misschien wel lig te puffen (patienten die in mei komen dan)

Sam blijf jij ook fulltime werken na de bevalling??

Skaya lang leve de klysma's haha

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hier ook veel last van rug!! zelfs wat lage buikpijn gehad.. of meer zeurderig gevoel denk zelf banden... voel de kleine nog helemaal niet najah soms denk ik van wel maar dan twijfel ik weer.... en jullie??

Deel Deze Pagina