Gezellig daydreamer,wij mogen woensdag samen voor een echo Ben ook zo benieuwd en vind het eigenlijk alweer heel erg spannend..
Trotsemams Oh, jij ook! Hoelaat? Wij om 9.00u ongeveer. Weet niet meer precies. (begin weer steeds vaker dingen te vergeten trouwens) Maar hoef in ieder geval niet uren zenuwachtig te zijn. Denk er nu ook niet teveel over na eigenlijk.. Want doe ik dat wel, krijg ik gelijk kriebels in m'n buik!!! Heul spannend!
Ik weet niet welke link was geplaatst maar ik heb deze link waar alle dozen,proefmonsters en spul opstaan. Ik heb volgende week maandag mijn 1e echo en ga denk ik 's middags direct de spullen aanvragen haha. (als alles goed is natuurlijk) gratis-babyspullen.startpagina.nl - Alles over gratis babyproducten
Hoi meiden even een dag niet aanwezig geweest en alweer op pagina 25. Sorry heb niet alles nagelezen. Gisteren hadden wij de doop van onze Owen. Mijn halfzwager was er ook met z'n gezin en het is al raar volk, maar na gisteren kan ik ze helemaal schieten. Als je niks heb met de kerk, moet je zelf weten, maar dan kan je nog wel een beetje respect tonen voor een pastoor. M'n halfzwager is bijna 50 en de pastoor trok z'n doopgewaad aan en kwam weer binnen, en wat zegt die sukkel haha een kerel met een jurk aan en daarna tegen z'n zoon haha wat een homo. Nou als je bijna 50 bent en je komt met zo'n opmerking is er echt iets goed mis met je. Toen we na de doop bij ons gingen zitten waren ze ook erg bezig. Te zeuren over drinken. (heb een scheurtje in m'n achillespees en loop niet zo snel) ik was druk bezig en zaten telkens zodra hun glas leeg was te zeuren dat ze niks te drinken hadden. (als je 5 uur bij hun zit mag je blij zijn als je 2 glazen drinken heb gehad) Maar goed zo zijn die mensen, maar toen ik op een gegeven moment m'n tante zegster (dochter van mijn zus) m'n echo liet zien en zei van kijk hier is je nwe neefje of nichtje liet ik die echo ook aan m'n halfzwager en z'n vrouw zien. Die eikel wilde de echo nieteens zien en z'n vrouw zei alleen: nu al?? dat is wel snel. en wanneer ben je uitgerekend? Ik zei dus in mei zegt ze : Oh dan komen we niet hoor, zijn er veels te veel jarig. Daarna die eikel tegen m'n man : He sukkel wat is dit, nu moet je er snel een knoop in laten leggen hoor. En tegen mij: hoe lang ben je nu zwanger. Ik dus: 9 weken. Hij: Oh dan spreek ik je wel over 5 weken als het weg is. Nou ik was toen echt woest.:x Ik heb 4 keer een mk gehad en weet dus hoe het is als je je kindje verliest. Daar spot je niet mee. Geen felicitatie, maar gewoon dat het nog wel misgaat. M'n man had het helaas niet gehoord, maar die is ook woest op z'n halfbroer. Ik hoef die mensen niet meer te zien. Ik hoorde van m'n man dat ze zelf nog graag een 3e willen, Nou als ik dat had geweten had ik hem ook keihard kunnen terugpakken. Want ze hebben al 2 mislukte kids en dan willen ze er nog een 3e bij??? sorry voor het langer verhaal en misschien niet helemaal duidelijk, maar ben gewoon heel boos, maar ook verdrietig, want hoe kunnen ze zo over dit wondertje in m'n buik praten???
Jeetje, Mieke!! Wat een achterlijke ...>> zelf invullen. Sjonge. Klinkt alsof ze niet helemaal honderd procent zijn. Niks van aantrekken meid, ze zijn nou eenmaal achterlijk en jij weet wel beter. Sta erboven hoor, echt doen! Laten varen! Gefeliciteerd met je mooie echo
@Daydreamer,wij rond 10.00 ..Gelukkig maar,de vorige was pas om 15.15..dat vond ik veel te lang wachten Het is zo woensdag,let maar op.Time flies @Miekr,tjee wat een ontzettend lompe mensen zeg.Echt waardeloos om zo te praten.Maar ga je maar niet verlagen tot hun niveau,jij hebt wel meer verstand toch.Gewoon laten gaan die mensen,die zijn je energie niet waard.
Jezus miekr !!! Zijn het een stelletje achterlijken ofzo?? Ik had als ik jou was ze over een tijdje laten weten dat je niks meer met ze te maken wil hebben en dat ze het derde kind maar in hun kont moeten stoppen want dan kunnen ze het uitscheiten en dan is die ook direct bedorven met zulke achterlijke streken jeejs dit maakt me echt kwaad Maar probeer er idd wel boven te staan maar ik zou het serieus met je man er over hebben om het contact met hun te verbreken en hier ook de familie over in te lichten waarom jullie dat doen en nog voor dat jullie het hun laten weten anders gaan ze misschien bij de familie klagen !! Nou zet hem op !! Liefs
@Miekr: Dan spreek ik je wel weer als het weg is????? Die zijn echt niet goed bij hun hoofd zeg. Ik zou niet eens contact meer met ze willen.... (en dan ben ik zelf best vergevingsgezind, maar er zijn grenzen!!!) En inderdaad wat Yupgup zegt: Probeer erboven te staan. Ik denk dat het niet eens tot hun botte kop doordringt als jij met gelijke opmerkingen terugkomt over bijv. hun kinderwens. Heftig zeg. Heel veel sterkte.
miekr ik heb met open mond je verhaal gelezen, die mensen zouden bij mij de deur niet meer binnen komen. no way! geniet van je zwangerschap, het gaat nu om jullie!
Jeetje wat een stel aso´s MiekR, Die lui mochten bij mij de deurklink nog niet eens meer vastpakken, wat een tuig!! @Vriesje, wat een ontzettend goed nieuws meid, welkom weer!! @Cullen, fijn een goede echo!!! @Beertje en Nyncke welkom. Hebben jullie ook zo'n vieze smaak in de mond, had ik bij mn dochter ook. En idd opeens ruik ik alles en dat zijn vaak niet de lekkerste geurtjes bah. Verder gaat hier alles zn gangetje
hey dames!! hier een berichtje van mij!! de echo was goed!!! hartje klopte nog en beebje was erg bewegelijk het was lastig om hem goed op de echo te krijgen (aparatuur was ook minder goede kwaliteit) en volgens de meting was ik 2dagen minder ver, dan mijn berekening, maar omdat het zo slecht te meten was ivm erg bewegelijk beebje wachten we tot 12weekjes 27 okt mag ik voor de termijn echo en dan weet ik meer ooohw ja ik heb nu wel last van mijn buik door al dat geduw enz met dat echo ding
Ik heb al tegen m'n man gezegd dat ik ze nooit meer hoef te zien. M'n man vond het jammer dat hij niet had gehoord wat hij had gezegd anders had hij wel wat terug gezegd. Hij hoeft ze ook niet meer te zien. Gaat nog 1 keer naar ze toe om iets naar ze te brengen en dan met de mededeling dat ze niet meer hoeven te komen. Ik sta er wel boven hoor, maar het gaat er af en toe niet in dat een ''volwassen'' man zo iets durft te zeggen. Ben er nog steeds kwaad over, maar gewoon echt uit onbegrip. Kan niet begrijpen dat iemand zoiets zegt. De vorige keer dat we bij ze op verjaardag moesten deed hij al erg raar,en had ik al zoiets van hij spoort niet en dit is voor mij de laatste keer dat ik er kom. Maar nu na gister hoef ik ze echt nooit meer te zien. Je mist toch niks aan die mensen. kan ik me beter concentreren op de mensen die wel wat om ons geven. Maar dank jullie wel voor jullie berichtjes, erg lief.
@ miffy, wat een mooie echo. die van jou staat in je baarmoeder die van mij was lui aan het liggen hihi. Mooi he??!!!
ik weet niet of die staat of ligt hoor!! beebje heeft zoveel bewogen en gedaan en die echo aparaat ding is op zoveel manieren over mijn buik geweest geeen idee hoe dit in mijn baarmoeder zit
@Miffy; Wauw! Mooie echo! @Cullen en Vriesje; fijn!! Gefeliciteerd! @Miekr; Niet te geloven die familie... zeg dan niks, denk ik altijd maar... Ik heb een lompe zwager, maar die is dan nog lang niet zo erg als jouw familie.... Gewoon boven staan en afstand van nemen! Hier beginnen de zenuwen toe te slaan; morgen 15 uur 1e echo.... Spannend! Als de echo goed is ga ik ook al die gratis dozen en producten aanvragen! En het aan nog meer mensen vertellen! Fingers crossed! Op naar Grey's Anatomy! Of niet Miffy!
Hihi Heitje: bedankt voor je wake up call, was toevallig wel even wakker, maar die nachten hebben me gesloopt. Ben lekker blijven liggen dommelen. Lichtelijk misselijk, en dan is slapen toch wel het beste medicijn! @ Miekr: jeetje zeg, die mensen zou je toch wat aan kunnen doen? Maar zoals iedereen al zegt, niks van aantrekken. Hoop dat ze hun verdiende loon krijgen als ze zulke dingen zeggen dat dat tegen hun keert...50 jaar en een 3e kindje?? (of begreep ik het verkeerd?) @ Vriesje: wauw, wat moeten jullie blij zijn geweest! Een echt wonder!! Super! @ Cullen & Miffy: wat fijn dat de echo goed was!!! Uhm.. (begin ook al vergeetachtig te worden!!!) Ow ja @ Beertje: wat leuk dat je ook hier komt kletsen!! Verder weet ik het even niet meer.. ga zo even wat eten, geen idee wat.. En dan lekker op me laptop series kijken...!