Mei 2012 mama's DEEL II

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Yupgup, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Deel je gevoel, heb dat ook hoor. 'ow was ik ook maar AL 17 weken' hahaaa

2. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    wie weet bevallen jullie eerder dan ik ;)

3. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Vandaag voor het eerst weer eens intiem geweest. oooo, wat een moeite had ik ermee. Ik heb er al sowieso moeite mee om me te ontspannen dus nu was het echt zo erg dat de tranen over mijn wangen liepen. Manlief was heel geduldig en liet het helemaal aan mij over. Het liefst was ik heel hard weg wezen rennen, maar wist ook dat ik er gewoon even door heen moest.
    Uiteindelijk kon ik me gelukkig ontspannen en werd het voor ons beide plezierig.

@ontlasting: Tja, heb altijd al wat last ervan. Nu vandaag ook weer. Ietsje last. Hopelijk snel weer genezen en kan ik weer normaal gaan.

4. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Kan het me voorstellen hoor. Hier: moet niks van hem hebben, wil met rust gelaten worden. Hoop wel dat het een beetje terugkomt haha. Lijkt me toch ook wel eng...

5. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    meiden wat heb ik het goed als ik dit zo lees ;)

enige probleem waar ik me welles aan stoor is: dat mn lief doordat ie ook voor zichzelf werkt gewoon echt 7 dagen in de week aan het werk is.. en ik al geregeld heb gemoppperd dat ie ook tijd voor mij moet maken.. en straks voor de kleine!!!

verder is er wel iets waar ik beetje tegen op zie... kerst!!
    ik ben gek op de kerst en heb er enorm veel zin in... maar 1e kerstdag is het een jaar geleden dat ik mn mk heb gehad... en het is de eerste kerst zonder oma... pff een enorme drempel vooral die mk ben zo bang dat t nu weer mis gaat op kerstdag.. weet dat t onzin is... maar kan er niets aan doen :(

6. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ontlasting heb ik hier trouwens weinig last van, maar ik kan ook gewoon mijn koffie nog drinken, dat scheelt ook een hoop!

Intiem zijn, ik heb (net als de andere 2 zwangerschappen) meer zin na de 13 weken. Als het aan mij ligt, mag het wel elke dag een keer of 3 :D
    Dat is helaas niet haalbaar, maar hier hebben we daar geen problemen mee.

Eten, hier probeerde vriendlief alleen mijn vissticks aan de kids te geven, ik krijg braadworsten nu echt niet weg, ga al over mijn nek bij het idee (terwijl ik ze normaal heerlijk vindt :(). Gelukkig wilde alleen Danique er 1 ;)

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Dribbel, hier ook meer zin dan voor de 12 weken... Erg gezellig :)

Koffie dronk ik voor de zwangerschap wel en nu niet meer... Dat maakt het idd lastiger!

Kipschnitzels eet ik vaak ook niet helemaal op, net als rundervink... had er vorige week zo'n trek in, eindelijk klaar en het smaakte me niet :( Kaastosti's schuif ik daarentegen bijna elke dag naar binnen :p

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Kan me er wel iets bij indenken. Maar is inderdaad niet zomaar, je bent al zo ver! Hoe ver was je toen?
    En zonder oma, weet hoe het voelt.
    Vorig jaar 1e keer zonder mijn opa, die hield altijd van zulke dagen. Iedereen bij elkaar. En vorig jaar was 1 groot drama. Iedereen pleite, oma gevlucht voor die dagen. Niemand die er iets voor wou doen. Behalve ik, want ik hou ook van die gezelligheid samen.. Dus viel me zo vies tegen.
    Dit jaar ook lastig, me broertje (21) er niet bij ivm. problemen die hij nu zelf op moet lossen. Maar doet wel pijn.. :(

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    eten:
    ik eet 3x in de week op stage dus dan word er voor me gekookt door 1 van de jongeren :D
    de andere 4dagen kook ik meestal met veel tegen zin
    maar als het aan mijn vriend ligt eten we elke avond tosti's of iets anders wat makkelijk te bereiden is

intiem zijn:
    is bij mij niet meer of minder.....
    heb het ook nooit eng gevonden, mijn vriend wel
    heb soms wel pijn :(

verder geeeen ideee meer .......
    ben moe :(

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    hebben wij extra steun aan elkaar met de kerstdagen omdat we precies weten wat we voelen!! erg lief ook dat je op me reageert!! dank je *knuff!!*
    mijn oma zag ik ook elke dag was echt als een moeder voor me mis haar ook enorm... mn oma was idd ook echt gek op de kerst en de gezelligheid ze heeft ook alles gegeven om er met de kerst en oud en nieuw nog bij te zijn... paar dagen later was ze helemaal op en kon ze haar bed niet meer uit 16 januari uiteindelijk overleden... zo enorm heftig!! we waren er ook bij..

die mk was een (v)mk met 6 weken... dus een heel verschil gezien ik nu al voorbij het dubbele van dat was... verloor toen ook al bloed bij de posi test.. ds wist ook wel dat het fout zou gaan toen... maar het zijn heftige dingen die je bij blijft en altijd even aan terug denkt...

maar goed dit zit goed kloppend hartje bewegend kindje sterk kindje... weet ook wel dat ik positief moet blijven... maar soms heb ik toch nog die angst...

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja en logisch ook. Zeker als je zoiets al eens hebt meegemaakt lijkt het me dubbel zo eng. Zo bang dat het fout gaat enzo. Snap je gevoel wel hoor.

En wat jij met je oma hebt/had, had ik met mijn opa. Ook de kerstdagen e.d. doorgevochten en is 7jan. overleden... Mijn opa en oma hebben mij flink gesteund toen ik door omstandigheden uit huis ging, heb bij hun gewoond. Ben die mensen eeuwig dankbaar! Gelukkig heb ik me oma nog, maar het blijft zwaar met zulke dagen!

En inderdaad positief blijven! Al lijkt het soms moeilijk!

12. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    @sam jah idd bizar dat we hetzelfde hebben meegemaakt... ik heb verder geen opa's en oma's die zijn al heel jong overleden... dus oma was echt alles!! maar goed ik probeer er wel van te genieten.. voor haar!!

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja juist! Ze zullen vast meekijken daarboven.
    Klinkt misschien gek, maar mijn opa was de 1e die wist, na mijn man dan, dat ik zwanger was. Hihi heb tegen zijn foto staan praten. Hij is altijd wel bij me. Hebben zelfde gevoel voor humor enzo.
    Heb ook alleen mijn oma nog.

En je moet niet alleen genieten voor haar.. Ook voor jezelf, voor je hubbie en voor je kleine!

14. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Hej meiden,

Wat bertreft MK vorig jaar, ik hoop dat jullie t toch goed doorstaan, het is een verlies geweest (dat ken ik ook) maar ik hoop toch dat julle veel steun hebben bij het wondertje wat nu wel goed in jullie groeit!!!

Intiem zijn. Helaas is het er nog niet echt van gekomen, het echte vrijen dan. Ik ben echt niet in de mood!!!! Vriend wel, hij heeft en nog geen last van, hij klaagt er niet over. Maar ik baal er zelf wel van.

Pfff morgen weer werken... ben nog niet klaar met mijn weekend.

Vanmorgen voor het eerst het hartje gehoord, met de Angel sounds, ik had em al 2 weken niet gebruikt, om teleurstelling te voorkomen, maar nu was het super duidelijk en zooooo gaaf!!

En gister hebben we de kinderwagen opgehaald!!! Ben ik zooooooooo Blij mee, ik zal van de week even een foto uploaden!

Het nadeel is, ik heb een Toyota Yaris, en ons gezin met baby, kinderwagen en hond en papa en mama past niet. Sterker nog, baby mama en hond en kinderwagen past al niet..... Dat betekend een nieuwe auto kopen!! Wat een tegenvaller.... Adem in en uit en ontspan, alles komt goed..... Pffffff

15. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Over kerst ik denk dat ik dit jaar kerst alleen met m'n jongens vier en dan denk ik 1e kerstdag bij m'n ouders. Denk zelfs dat ik sint alleen zal vieren.
    M'n man is net uit huis gegaan, naar een erge ruzie. Ik was er zo klaar mee dat hij elke dag s'avonds naar z'n vrienden moet gaan. Geen van die jongens komt hier, ze willen altijd dat m'n man alles voor hun doet, en hij doet het ook, maar als hij hun eens om hulp vraagt hebben ze geen tijd.
    Vanavond ging hij dus weer vliegend naar z'n vrienden, hier een grote troep achterlaten. Spullen die ik voor het eten had opgeruimd die hij tijdens het eten had gepakt, omdat hij weer eens geen honger had. En meteen na het eten vloog hij weer naar z'n vrienden toen ik daar bood over werd. Werd hij woest, erge ruzie en ging weg, met als laatste nog dat hij spijt had dat ie niet jaren eerder was vreemdgegaan. En hij blij was dat het nu over is.
    Ik weet het niet meer hoor.

16. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    Oow miekr! Wat erg.. Tranen in mn ogen.. Is t over tussen jullie dan? Issie vreemd gegaan? Vreselijk! Sterkte meid! Knufffff

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oef Miekr, dat valt zwaar.
    Wat een opmerking om te maken zeg...

Normaal alles wel goed gegaan? Aangezien jullie al 2 kids hebben.. Lijkt me heavy dit, hoop dat je er goed mee om kan gaan...
    Teveel stress is ook niet goed voor de kleine, en je andere 2 kleintjes :)

18. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Das geen leuk verhaal Miekr! :( sterkte!!!

19. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    miekr sterkte! Hier gisteravond een soort van zelfde situatie en een man die uiteindelijk na thuiskomst op de bank is gaan slapen. Dus ik weet hoe je je voelt! Denk je wel dat je man terugkomt vandaag om dingen uit te praten of is hij weggebleven?

20. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Jeetje heftig zeg Miekr. Weet niet wat ik moet zeggen. Ik heb ook altijd problemen gehad met mijn man op het gebied dan meer van intimiteit. Maar zover ik weet heeft hij het nog nooit buiten de deur gezocht. Nu gaat het beter tussen ons. Ook omdat we allebei bij de psycholoog lopen en dat scheelt wel. (allebei apart).

Maar wat een rotstreek van je man om niet bij je te willen zijn, maar meer om zijn vrienden geeft die dus duidelijk niet echt zijn vrienden zijn. Heel veel sterkte.

Deel Deze Pagina