die echo's zijn hier ook schreeuwend duur hoor, wacht de 20weken echo wel af en dan ergens rond 27 weken de 3/4D echo
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag?
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn kan bijna altijd. Leuk zo'n meeting weten we ook een beetje wie er achter welke naam schuil houd. De vk heeft nog steeds niet terug gebeld. M'n man is er vrij pissig over. vanochtend ging het allemaal wel, maar nu weer vreselijk duizelig en hoofdpijn. Wij hebben ook ven bebe jou het lime groene badje met zeehondje Joupy erop. (we hebben alles uit die collectie) Voor onze oudste nieuw gekocht en nu zit owen erin en straks ons 3e wondertje. We hadden ook zo'n zitje erbij gekocht alleen die licht nog helemaal nieuw op zolder. Ik vond het zelf niet zo lekker werken, en de jongens vonden het ook niks. Ik weet niet meer van wie maar wel heel ranzig hoor dat ze zo'n vies badje verkoopt. Ik maak hem na elke wasbeurt schoon vind ik wel net zo fris.
oja 3d echo's kosten hier heel verschillend. Goedkoopste pretecho om geslacht te bepalen is 35,- en het duurst pakket is 250,- Wij wachten de 20 weken echo af voor het geslacht en dan met 27 weken gaan we een 3d echo doen. en die kost ons dan 50,-
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn kan bijna altijd. kleur was weg dus even opnieuw gepost
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn kan bijna altijd. Ilonka 85 - Limburg (landgraaf) Heb veel wisselende diensten dus lastig om te zeggen....
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn kan bijna altijd. Nijntje81-Rotterdam-ik kijk wel of het lukt Ik heb vooral met de kerst en in januari erg druk met verbouwen, tentamens en voorstellingen van mijn werk. Dus misschien is het makkelijker om geen rekening te houden met mij Ik zou het wel heel erg leuk vinden om erbij te zijn!
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn kan bijna altijd. Ilonka 85 - Limburg (landgraaf) Heb veel wisselende diensten dus lastig om te zeggen.... Nijntje81-Rotterdam-ik kijk wel of het lukt hij was tegelijk gepost dus even gereset
Miekr fijn dat alles weer wat beter is!! Schrok van je berichtje!! Balen dat de VK nog niet gebeld heeft!!!! Klote dat je je zo voelt. Child gelukkig is het bloeden weer gestopt. Ik zou ook twijfelen, ook al was t in de vorige situatie goed dan zou ik nu nog t aanbod aannemen om even te luisteren, al is het alleen even om gerustgesteld te worden... Shit ben de rest weer kwijt.... Oh ja echo, niet zo mopperen jullie. Hier 75 euro!!!!! Ik twijfel ook nog steeds, heb nog geen afspraak gemaakt, ene kant natuurlijk heel graag, maar nu er ook al een nieuwe auto moet komen...... Inmiddels dus 3 jongens en 1 meid!! Leuk hoor. Ben ook zo benieuwd!!! Meeting leuk! Maar wij zitten dadelijk ook in jan en feb in een verbouwing, dus plan maar iets en dan kijk ik of ik er iets mee kan. Lijkt me wel geweldig om iedereen een keer te zien!!
Naam: omgeving: weekend: Priscilla4 Waddinxveen kan bijna altijd Veldmuisje - omg. Den Haag - niet op zondag, liefst zaterdagmiddag pat78-spijkenisse-januari alleen niet 7/8 en februari niet de 25e/26e Miffy- Noordwolde (fr)- kan bijna altijd Tinie84 - omg. Alkmaar - liefst na de feestdagen op een zaterdag? miekr - omg. Hoorn kan bijna altijd. Ilonka 85 - Limburg (landgraaf) Heb veel wisselende diensten dus lastig om te zeggen.... Nijntje81-Rotterdam-ik kijk wel of het lukt Ludora - omg. Eindhoven - ik probeer me aan te passen aan de afspraak Weinig van ons in t zuiden!!
jeeeeeeeee zojuist een afspraak gemaakt voor een dubbel pretpakket met 18.3 weken 3/4d echo incl 8 foto;s en een sleutelhanger en dvd en ik denk rond de 27 weken weer 1 21dec weten wij ook het geslacht, man en zoon weten nog van niets haha, ik zeg het pas als we voor de deur staan kan die niet zeuren over de prijs dus nog 3 weken wachten JAHOEEEEEEEEEEEEEEEEE
Super !!! Maar jij staat niet op t lijstje!!! Truste meiden!! OH ja morgen ga ik in ondertrouw en voor een andere auto kijken!! Buzzy!!
zat mijn vriend net aan mijn buik te voelen doet het me opeens zoveel pijn denk naja wat is dit nou weer voor gevoelige plek ik denk dat ik last heb van een operatie liteken van vorig jaar als ik ook voel, voel ik onderhuids ook een soort bobbeltje zou ik dit moeten aangeven bij de vk?? ben zo bang dat ik er meer last van krijg als mijn buik gaat groeien
Zoals jullie gister konden lezen, had ik uitgebreid de tijd genomen om op zoveel meiden en onderwerpen te reageren.. Foutmelding! *zucht* Dus poging 2: Daro Fijn dat je de baby zo regelmatig voelt!! Gek he, als je het dan ineens weer een paar dagen niet voelt.. Gelukkig is dat in deze weken nog heel normaal. Miekr Hè, wat een rot situatie, zeg!! Hij is in ieder geval thuis, hopelijk komen jullie eruit. Maar hoe hij heeft gehandeld.. Pfff... Met 2 kleine kindjes en 1 op komst.. En wat stom dat de vk niet vandaag nog teruggebeld heeft! Slecht eigenlijk.. HeitjeKarweitje En, hoe zat je tankini? Viev Ja, héééél irritant is dat! Haha! Kan moeilijk iedere keer op iedereen reageren, en doe je eens extra je best.. Grrr!!! Haha! Hoe is het met jou? Priscilla Kerst-cd, ja? Haha! Hier staat sinds een week dagelijks een Sinterklaas-cd aan.. Levi vindt het geweldig! Dansen! Cullen Beterschap!! An1985 Fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn! En voor je het weet is de decembermaand voorbij en weet je of er een hij of zij in je groeit! Hihi! VMB1981 Haha! Leuk idee! Essieee Gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk hè, gericht shoppen! Uitje Ik ben wel heel benieuwd wie wie in het echt is! Maar... Nee, niet echt wat voor mij, denk ik. Ga niet mee. Ludora Fijne dag morgen! baby voelen Ja, sinds een week elke dag wel een paar keer! Héérlijk!
Heb een beetje hetzelfde als Daydreamer, lijkt me ook wel leuk om te weten wie wie is, maar ben ook niet zo van zulke uitstapjes sorry... @ Echo's: geen idee hoeveel die kosten hier... @Miekr: wat fijn om weer van je te hebben gehoord. Moeilijke situatie. Weet hoe het is, mijn vader zijn vriendin heeft ADD, niet het makkelijkste om mee om te gaan.. Succes en sterkte! @ Essie: een zoon, gefeliciteerd!! @VMB: wat een leuk idee! Al zou het persoonlijk voor mij niks zijn. Zijn prive momenten voor mij en mijn man @ Child: wat fijn dat het bloeden gestopt is! @ Miffy: ik zou het gewoon aangeven, al is het voor de zekerheid, als je er meer last van gaat krijgen weet je in ieder geval waar het aan ligt. Hier: gelukkig niet meer zoveel last van me buik, wel nog me rug wat. Maar zit te denken om me therapeut weer te bellen voor een afspraak. Loop/liep daar voor me nek. Misschien dat die wel ff kan checken of ik er iets aan kan doen qua training zodat ik er minder last van heb. Wil ook bij haar na de bevalling me bekkenbodemspier trainen, wil later niet incontinent worden hoor!! Hahaa En nu ga ik lekker Junior Masterchef op internet kijken, zo gaaf die kids zo jong al zo goed koken! Zelf lig ik met een schaaltje chips in bed. En morgen eindelijk een dagje vrij! En dan weer een reeks van 5 diensten
Kan niet slapen.. Collega wees me op de uitverkoop van MissEtam, wow! Broeken voor 15 euro... Heb gelijk een broek en buikband (5) besteld. Hoop wel dat ik hem pas! Maat 40 en hoger was er alleen voor die.. Soms pas ik die wel, en soms ook niet hahaaa Drama... Shoppen als je niet kan slapen, eigenlijk wel slecht.. Nou nog een winterjas.. Das pas een drama!!!