ik weet niet meer wie die foto van die hond geplaatst had maar uhm ik kom nooit bij jou thuis hoooor!!! jeetje wat een joekel van een beest ik ben erg bang voor honden
Haha Miffy, dat was ik! En het is zo een schatje! Echt een grote vriendelijke reus! Ik ga ook slapen! Morgen weer vroege dienst!
meiden schrik me de tandjes net plassen een een spoortje bloed :'( wel net seks gehad om wat te vieren dus hoop zo dat het daar van was... t was ook echt niet veel... wat denken jullie??? hier foto van mijn doggie
Priscilla,een spoortje bloed na sex lijkt mij een gesprongen adertje? Prachtige hond! En nu ga ik echt slapen haha
Esssieeeee ik zie een 3d foto, show m eens ik ben reuze benieuwd. Heb al geprobeerd op je foto ts klikken maar hij blijft klein. Ik heb over 2,5 week een 3-4d echo kan je de baby wel goed zien? want als ik de echo's vergelijk van bv 17 weken en 27 weken zie je wel duidelijk verschil in contouren en duidelijkheid, ben nl bang dat het op niets uitdraait
nou meiden ik ga proberen te slapen na deze schrik ik spreek jullie morgen weer!!! ben blij dat het niet veel was leek denk wat meer doordat het vermengd was met urine zal hooguit paar druppels geweest zijn... positief blijven toch!! truste allemaal XxX
Jaa klopt ik heb een paar 3D foto's!! De echoscopiste was gister zo aardig ook een stukje 3D te maken.. Heel erg duidelijk was het nog niet omdat het kindje nog zo magertjes is. Met 28wkn heb ik nog een 3D echo.. Ik lig nu in bed op m'n tel maar zal morgen hier de foto's posten ben er wel helemaal trots op ons kleine ventje
@priscilla geen zorgen maken dat kan echt geen kwaad! Ik heb dat zelfs meerdere keren gehad en dan zonder sex.. Ga lekker slapen en maak je geen zorgen!
@priscilla ik snap dat je schrikt bloed wil je gewoon niet zien maar geen zorgen!!!! dat kan best na de sex ik heb het ook al een paar keer gehad de verloskundige zei het bij mij ook in het intake dat het na de sex en wc nr 2 best kan gebeuren Slaap lekker!!
Vandaag hebben we de 17 weken echo gehad en het zag er allemaal goed uit !!! wij krijgen een Dochter !!!! Helemaal blij ermee en weer helemaal verliefd op onze kleine ukkie
Van harte ilonka ik zou zeggen show je mooie meid eens zijn gek op echo"'s hier hè Ik ga vandaag weer aan de bak moet wel want anders loopt de sinterklaas as maandag in de soep en er moeten nog hoop geregeld worden en 2 collega's zijn niet zo snugger Dus meiden tot vanavond
Ik wilde even, stiekem op het werk..., reageren op de meeting en de honden. Ik moet uit Leeuwarden komen en ben eigenlijk niet zo van dit soort uitjes... Dus voor de mensen die wel gaan, veel plezier! Wij hebben een pup van bijna 5 maanden. Een Boomertje, kruising Malthezer leeuwtje en Shi Tzu. Een lief druk hondje. Ons eerste hondje. We hebben ook nog 2 katten, huiskatten. Boomer is vooral nog heel druk en speels en banjert gewoon over mijn buik heen en de katten ook, ze hebben nog niet in de gaten wat ze te wachten staat! Mijn neef deed aluminiumfolie in de box tegen de katten en een vriendin van mij deed altijd een groot stuk zeil over de box als de baby er niet inlag. Misschien een idee? Nou ja, dat was het dan wel! Fijne dag!
Ik mag straks weer naar de vk voor een extra controle i.v.m. het vele flauwvallen en buikpijn. Gisteren weer aardig wat bloed verloren zal dat maar gelijk melden. De gyn had gister ook gebeld en m'n uitstrijkje was goed. Onze jongste is vandaag alweer een half jaar wat gaat het toch snel. Gisteren ging hij voor de 2e keer even in z'n loopstoel en hij wist nu al precies wat ie moest doen. Mooi het huis doorgerend haha. Over positiekleding, ben nu druk op zoek naar een positiejas. M'n eigen jas gaat niet meer goed dicht, maar dan reageer je op jassen op marktplaats en laten ze niks meer van zich horen. Zoooo vervelend. ben van de week naar een miss etam outlet gegaan die hier vlakbij zit. hihi nog even 2 broeken (1 nette zwarte en 1 spijkerbroek en een leuk jurkje/longsleeve) gekocht en was 15,- kwijt. Zo is het shoppen helemaal geweldig hoor Over honden wij hadden toen onze oudste geboren werd nog een hond. Zij was heel beschermend naar mij toe en Devin. Als iemand naar de box liep ging zij erbij liggen. Ze waren de dikste maatjes ook toen hij ouder werd. Wij hebben haar toen ik zwanger was ook alles wat wij kochten laten zien. Toen de babykamer klaar was mocht ze even naar boven en in z'n kamer rondsnuffelen. En toen wij binnenkwamen met Devin (na de bevalling) hebben we Devin even in z'n maxi cosi op de grond gezet zodat ze even kon kennis maken. Ze was heel voorzichtig, maar werden echt de beste maatjes. @ Ilonka, wat leuk een meid!! Gelijk even de lijst updaten en weer even naar boven plaatsen???
Net gyn gebeld moet week rustig aan doen en mag 2 weken geen seks dit was idd oorzaak moet weer aan t werk tot vanaaf!
Hoi allemaal, @Huisdieren: Ik heb geen katten of honden dus daar kan ik niet over mee praten. Ben ook helemaal geen hondenmens, sorry! Maar ik zag foto's langskomen van hele grote honden.. jeetje wat een joekels! @Meeting; ik ben ook niet zo van zulke meetings, en daarbij zie ik het niet echt zitten om (eventueel met zoontje?) een stuk te moeten reizen ervoor dus ik pas! Maar ik wens jullie allemaal veel plezier! Ik kom trouwens uit de omgeving West-Brabant. Leuk om te zien uit welke uithoeken we allemaal komen! Ilonka: wat leuk een meisje! Gefeliciteerd! Verder niet zoveel te melden, fijne dag allemaal!
Bevalling en geslacht's lijst!! Nijntje81: 2 mei, verassing Trotsemams: 5 Mei,geslacht hopen we 19 Dec te weten Yupgup, 8 mei, jongen Miffy, 8 mei, 21dec geslacht blijft miss geheim miekr, 8 mei geslacht zullen we 21 dec. hopelijk weten. Daydreamer: 9 mei, verassing Ilonka85: 9 mei, Meisje Tinie84 9 mei, jongen Veldmuisje: 10 mei, verrassing Minkie86: 11 mei, geslacht bekend op 15 dec Daro: 12 mei, geslacht bekend op 23 dec Marja78: 12 mei, verrassing Ladytijger: 14 mei, geslacht hopelijk bekend op 22 december Skaya: 16 mei, geslacht volgende week bekend Ludora: 19 mei, 14 dec geslacht bekend Priscilla4: 20 mei, geslacht bekend op 17 dec Pat78: 20 mei, geslacht hopelijk bekend op 2 januari Heitjekarweitje: 21 mei, geslacht hopelijk bekend op 13 december Sam4Hope: 23 mei, verassing Bloem18: 27 mei, geslacht hopelijk bekend op 19dec Kayde: 27 mei, geslacht hopelijk 6 dec bekend Tijgetje: 29 mei, over geslacht weten zijn we nog niet uit er was er nog 1 bij wie het geslacht bekend was essiee geloof ik ?? maar dat weet ik dus niet zeker